Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Nekotaku
Quwanti
Mitch
Sophie
Meira
Urameshiya
10 plaatsers

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 14, 2012 3:19 am

    16 / 97 later...

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23873

    26390630

    Leuk hoor.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya vr sep 14, 2012 3:29 am

    Geweldig dit! Prachtige score, Pyonta! Ik dacht niet dat het nog veel hoger zou gaan, maar de race houdt maar niet op! Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 4260254955
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Ranfox vr sep 14, 2012 3:31 am

    Pyonta-kun schreef:16 / 97 later...

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23873

    26390630

    Leuk hoor.

    Je wil Neko een hartverzakking geven? Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 2854575566 Damn, nette score zeg!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku vr sep 14, 2012 12:49 pm

    Snel vraagje: speelt iedereen zonder de vsync patch? If not, the gloves are off.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Quwanti vr sep 14, 2012 12:58 pm

    Ik spel zonder.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 14, 2012 1:00 pm

    Ik speel ook zonder. Wist niet eens dat ie er was in IN. Heb hem alleen voor EoSD en PCB.

    Maar speel vooral zoals jij wilt.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku vr sep 14, 2012 1:09 pm

    Ik vind dat het een voordeel oplevert, dus ik speel zonder zolang anderen dat doen.
    Ga gewoon beter m'n best moeten doen.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 14, 2012 1:49 pm

    Wat ik me nog wel afvraag is hoe die laatste familiar dood gaat in jouw run. Hoe zit dat?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku vr sep 14, 2012 3:43 pm

    Daar ben ik toevallig achter gekomen. Bij een eerdere run die tot dan toe m'n hoogste score was, gebeurde hetzelfde. Ik was van plan juist op het einde die familiar te gaan afmaken, toen die ineens vanzelf ontplofte. Eerst dacht ik dat Eirin's salvo's misschien ook wat schade doen aan de familiars, maar ik had dat nog nooit eerder gezien. Toen wees Ura me op die rode "spray" die van Marisa's shot afketst als je iets raakt. Blijkbaar doet dit ook schade! Een soort van splash damage, zeg maar. Als Eirin zich dan dicht genoeg bij een familiar bevindt, kan je dat gebruiken om die onrechtstreeks af te maken.

    Dit kan een voordeel opleveren. Doordat je iets sneller op Eirin begint te schieten en één familiar minder hebt gedood, is je human/youkai gauge wat minder gedaald. Als je dan tegen de -100% weet te raken voordat die familiar het loodje legt, is dat niet genoeg om je gauge buiten het [-100, -80] interval te pushen. Dus je krijgt als het ware een gratis familiar terwijl je al time aan het scoren bent.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Meira zo sep 16, 2012 11:26 am

    bleh ik begrijp het niet iedere keer zakt mijn tijd bonus zoveel weg

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23924

    score: 24483830
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya zo sep 16, 2012 1:02 pm

    Ik wil iedereen er graag even op wijzen dat als een van de top 3 scores niet voor 3:19 vannacht verbroken is, Pyonta de winnaar van de uitdaging is!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku ma sep 17, 2012 12:56 am

    Oké, ik geef op. Het heeft geen zin meer...
    Hoeveel duizenden pogingen ik ook doe, er zal altijd wel iemand zijn die na een paar honderd tries afkomt en toont "haha, kijk eens wat een waardeloze alcoholieker Neko is!".
    Ik zit op m'n limiet. Beter dan dit kan ik niet.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van TheEternalMokou ma sep 17, 2012 12:57 am

    Nekotaku schreef:Oké, ik geef op. Het heeft geen zin meer...
    Hoeveel duizenden pogingen ik ook doe, er zal altijd wel iemand zijn die na een paar honderd tries afkomt en toont "haha, kijk eens wat een waardeloze alcoholieker Neko is!".
    Ik zit op m'n limiet. Beter dan dit kan ik niet.
    Oké, nu ben ik nieuwsgierig... Hoeveel pogingen heb je gedaan in totaal?
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Ranfox ma sep 17, 2012 10:53 am

    Urameshiya schreef:Ik wil iedereen er graag even op wijzen dat als een van de top 3 scores niet voor 3:19 vannacht verbroken is, Pyonta de winnaar van de uitdaging is!

    Gefeliciteerd Pyon!~ Ik ben iig trots op mijn 4de plaats. Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 4260254955 Erg toffe challenge was dit, ik hoopte in Frankrijk nog een mooie run te doen maar ik kwam niet meer boven die 24,5 uit...
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Pyonta-kun ma sep 17, 2012 11:23 am

    Ik zal je zeggen Neko, uiteindelijk heb ik het nog een aantal keer geprobeerd en ik ben nooit meer boven de 25.5 mil gekomen. Hoewel ik niet evenveel tries als jij heb (ik weet het ongeveer, maar je mag het zelf zeggen), denk ik dat ik toch wel veel geluk heb gehad. Props to you als jij wel alleen maar rond de 26 mil kwam.

    Mijn stats:
    25/204

    Gesponsorde inhoud


    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 8:19 am