Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Nieuwe manga speculaties

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Nieuwe manga speculaties Empty Nieuwe manga speculaties

    Bericht van Quwanti zo jul 22, 2012 10:38 pm

    De Sangetsusei series zijn nu klaar waardoor er nu nog maar één serie (Touhou Ibarakasen ~ Wild and Horned Hermit) in de omloop is. Hoewel er naar mijn weten nog geen enkel bericht is over een nieuwe manga, dacht ik wel dat het leuk is om er over te speculeren.

    Ik had namelijk in mijn hoofd hoe de drie religies verder zouden worden uitgewerkt. In een spel zou dat natuurlijk leuk zijn, maar in een manga klinkt dat vind ik zelf veel logischer! Wat denk jij?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuwe manga speculaties Empty Re: Nieuwe manga speculaties

    Bericht van Urameshiya ma jul 23, 2012 1:05 am

    Inderdaad een leuk topic om over te speculeren! Er is nog geen concrete informatie uit, maar ik meen me te herinneren dat ZUN al wel bevestigd heeft dat er een nieuwe manga aan zit te komen.

    De drie religies erin verwerken zou inderdaad interessant zijn, maar ik heb door Gumon Kuju het idee gekregen dat ZUN daar eigenlijk niet zo bijzonder veel meer over te vertellen heeft. XD Ik denk dat het makkelijker is voor hem om bij een nieuwe manga gewoon weer een helemaal nieuw verhaal te verzinnen. Maar ik denk wel dat in dat nieuwe verhaal de cast van de afgelopen paar spellen, en dus ook de drie religies, weer een rol zou spelen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Nieuwe manga speculaties Empty Re: Nieuwe manga speculaties

    Bericht van Quwanti ma jul 23, 2012 1:30 am

    Zelf heb ik het gevoel dat er nog wel meer gaat komen met die drie. Misschien wel op de manier van hoe de lunarians zijn uitgewerkt (nouja, ik heb het nooit gelezen dus ik weet niet hoe daarmee precies gehandeld is). Een heel nieuw verhaal zou natuurlijk ook weer leuker zijn. Weer een ander gedeelte over Gensoukyou. Though, opeen of andere manier hoop ik dat dan Reimu en Marisa niet zoveel aandacht daarin krijgen. Daarnaast hoop ik IETS met Hina :P
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Nieuwe manga speculaties Empty Re: Nieuwe manga speculaties

    Bericht van Meira ma jul 23, 2012 1:22 pm

    Het bevalt me wel hoe ze bezig zijn met Wild and Horned Hermit, verdacht hoe ze toch uiteindelijk in een chapter Suika vermijd... en het vage mysterie met die arm van Kasen. Zou Kasen dan dus toch één van de Four Mountain Devas zijn?

    Gesponsorde inhoud


    Nieuwe manga speculaties Empty Re: Nieuwe manga speculaties

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 11:12 pm