Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Over de nieuwe berichtenbox

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Over de nieuwe berichtenbox Empty Over de nieuwe berichtenbox

    Bericht van Urameshiya za jun 15, 2013 1:02 am

    Ik denk dat de meeste mensen intussen het nieuwe bericht/antwoord-venster gezien zullen hebben. Dit is niet iets wat ik ingevoerd heb, maar het is een update die direct van Forumotion komt. De opmaak van je posts kunnen bepalen zonder lastig te hoeven doen met bbcodes is naar mijn idee een groot voordeel ten opzichte van de oude versie, maar ik merk dat sommige mensen er op het moment nog lastig aan kunnen wennen. Vandaar dus dit topic voor vragen en/of opmerkingen over het nieuwe berichtinvoer-venster!

    Ik heb om te beginnen al meteen één tip voor iedereen. k=w=Het meest rechtse knopje geeft je de mogelijkheid om met de gewone oude bbcodes te editen. Als je problemen hebt met spoilers/quotes/kleuren/enzovoorts, kan dat een snelle oplossing bieden.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Over de nieuwe berichtenbox Empty Re: Over de nieuwe berichtenbox

    Bericht van rockpad za jun 15, 2013 11:19 am

    ik vind deze manier veel fijner moet ik zeggen
    bij de oude zat ik altijd te stoeien met de codes en nu plak alles er gelijk in.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Over de nieuwe berichtenbox Empty Re: Over de nieuwe berichtenbox

    Bericht van Quwanti za jun 15, 2013 2:08 pm

    Het is in ieder geval overzichtelijker om te typen.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Over de nieuwe berichtenbox Empty Re: Over de nieuwe berichtenbox

    Bericht van homemadecupcake za jun 15, 2013 2:26 pm

    Veel beter! Zo overzichtelijk en mooi!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Over de nieuwe berichtenbox Empty Re: Over de nieuwe berichtenbox

    Bericht van Sophie di jun 18, 2013 3:51 pm

    Het maakt voor mij totaal geen verschil, behalve dat ik altijd problemen lijk te hebben met quotes.

    Als ik iemand quote en probeer er iets onder te zetten dan blijft mijn cursor gevangen in het quote-gedeelte,
    hoe vaak ik ook daar onder klik op het witte vlak, hij wilt niet ontsnappen.

    De enige manier om dit op te lossen is of om de quote te kopiëren en een nieuw bericht te schrijven en de quote er in te plakken voor een stuk tekst, of zoals Ura zei het knopje aan klikken voor de oude formatting.

    Allebei geen ideale oplossingen imo omdat ze extra tijd in beslag nemen. (En ja, elke keer op dat kleine knopje klikken ís vervelend, is daar een shortcut voor?)

    Ben benieuwd hoe de rest dit doet???

    Gesponsorde inhoud


    Over de nieuwe berichtenbox Empty Re: Over de nieuwe berichtenbox

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:45 am