Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Speculaties Fangame White Names Spoiled Past

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Speculaties Fangame White Names Spoiled Past Empty Speculaties Fangame White Names Spoiled Past

    Bericht van Reym zo sep 28, 2014 11:35 am

    Een paar weken geleden is er een nieuwe Touhou Fangame uitgekomen van de makers van o.a. Mystical Power Plant. Het draait om een incident waarbij mensen hun geheugen verliezen.

    Waarschuwing
    White Names Spoiled Past is een whodunnit in een danmaku game. Als je de game wil spelen en het mysterie oplossen zonder beïnvloed te zijn door onze speculaties, ren dan snel weg!

    De game is namelijk nog niet volledig. De patch voor de Extra Stage, waarin wellicht meer hints komen over de identiteit van de dader, moet nog uitkomen!


    White Names Spoiled Past op de Touhou Wiki
    Site van de makers van White Names Spoiled Past Hier kan je ook de game downloaden.


    Speculaties Fangame White Names Spoiled Past KQJH7PH
    De cover van White Names Spoiled Past


    -------------------------
    Zigzagwolf en ik hadden een grote discussie op Skype, omdat we wilden weten wie de dader was. Daarom hebben we dit topic geopend, zodat mensen kunnen discussiëren wie de dader is.




    White Names Spoiled Past is, zoals eerder gezegd, een danmaku game met een mystery-element. In Gensokyo hebben Reimu, Marisa en Sanae ontdekt dat heel veel mensen geen herinneringen meer kunnen vormen. Er komen drie personages bij hen op bezoek die claimen dat ze hints hebben die kunnen leiden naar de identiteit van de dader. De drie koppels vertrekken om het mysterie op te lossen, maar ze komen er snel achter dat de zaak nogal ingewikkeld in elkaar zit...

    De makers van de game hebben besloten dat alle spelers Spoiler Guidelines moeten volgen, en dit moeten ze volhouden tot de Extra Stage is uitgekomen, omdat de lol van het spel voor een deel zit in het oplossen van het mysterie!

    Een vertaling van de Spoiler Guidelines die op de website van de makers staat, vertaald door iemand van Touhou Wiki:

    • All dialogue in the main story, including endings, can be publicly displayed. For those who want to enjoy the mystery without having to deal with the danmaku, a download of the Japanese transcript is available.
    • Hints 6 and 7, which can be viewed on the Extra Stage screen, are considered spoilers.
    • Please including a spoiler warning on any forum posts, livestreams, and video recordings that include theories.
    • Don't flat-out spoil things like the culprit's name without first including your theory leading up to that point. When theorizing is included, please include a spoiler warning.
    • Any comments on the developer blog that include theories or spoilers should please be kept to the White Names Spoiled Past index page, rather than other posts.
    • If you have any questions or concerns about the spoiler guidelines, please post a comment on the above-mentioned index page.
    • Guidelines for derivative works are basically the same as those for Riverbed Soul Saver and other games, as long as they don't include anything that states who the culprit is.
    • The above guidelines will all be removed after the Extra Stage is released.



    Dus op dit topic zijn er ook regels:
    - Aan het begin van dit topic staat een spoilerwaarschuwing. Als je niet beïnvloed wilt worden door onze speculaties, moet je het topic niet lezen.
    - Als je naar Hint 6&7 refereert, doe dit in een SPOILER TAG.
    - Spoil niet de naam van de ECHTE DADER. Als je het spoilt, zal iedereen je een poephoofd vinden voor de rest van je leven.
    - Je kan niet zomaar zeggen dat iemand de dader is, dat mag alleen als je er een theorie bij hebt. Zet deze 'beschuldiging' en theorie ook in een SPOILER TAG.

    Alle personages uit de game en hun character profiles staan op de Touhou Wiki, deze zijn vertaald. Alle Japanse dialoog uit de game staat ook op de wiki. Op dit moment (28-9) is alleen de proloog vertaald.
    De character profiles zijn expres 'vaag' geschreven door de makers. Het hoeft dus niet de waarheid te zijn wat je leest. De makers kunnen ook belangrijke informatie weggelaten hebben die van belang is voor het oplossen van het mysterie.


    In de game kan je spelen met drie koppels:
    Reimu en Tokubi, Marisa en Shiragiku, Sanae en Minayu.
    Als je bij een personage route A hebt gevolgd, opent een route B. Op deze routes moeten ook veel hints liggen. Op dit moment zijn deze nog niet vertaald.



    Dusseh, speculeer er op los!
    Let wel op de SPOILER TAGS, want niet iedereen heeft alle routes gevolgd!
    Zeg bij je spoiler ook voor welke routes dit een spoiler is. Als je bepaalde routes niet gevolgd hebt, kan je die spoilers ontwijken.


    Je kan dit als template gebruiken voor een Spoiler
    Code:

    Spoiler voor Route A-1
    [spoiler]Ik denk dat de dader Piet is.
    Piet houdt erg van dropjes, dus ik denk dat hij de snoeppot heeft gestolen.[/spoiler]
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Speculaties Fangame White Names Spoiled Past Empty Re: Speculaties Fangame White Names Spoiled Past

    Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 28, 2014 8:14 pm

    Hellaas heb ik connecties met iemand die een van de makers van het spel kent, dus ik weet het meeste al jammergenoeg, anders had ik dolgraag mee willen discueren

    Maar succes, dit was harstikke leuk voor mij om te doen, ik hoop dat jullie het even leuk vinden

      Het is nu zo mei 19, 2024 12:08 pm