Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Pshycho Maniac
Mitch
UNOwen
Toumyon
Sophie
Gemu
Urameshiya
Faolinn
Suuschuu
13 plaatsers

    Weerwolven van Orukah

    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah Empty Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 12:41 am

    Welkom~


    Dit is mijn eerste potje weerwolven die ik zal leiden, ik ben de laatste weken niet echt actief geweest maar ik zal er zeker voor zorgen om meer actief te zijn nu. Als je eventueel vragen hebt of opmerkingen kan je dat via PM versturen of via mijn skype (suuschuu).

    BELANGRIJK!

    Om jullie toch even op de hoogte te brengen, het gaat heel slecht met mijn oma en het komt er ook op neer dat ze ergens binnenkort zal komen te overlijden. Vanwege deze situatie zal ik ook wel redelijk vaak in het weekend weg zijn maar ik probeer wel gewoon zo veel mogelijk te posten. Mocht ik niet in staat zijn dan weten jullie dat tenminste en zal ik zo snel mogelijk het spel weer oppakken.

    Hieronder komt een lijstje met de deelnemers:

    Faolinn
    Ura
    Gemu
    Skip
    Myon
    UNOwen
    Mitch.
    Maniac
    Pyonta
    Remilia
    Olly

    Inschrijvingen zijn gesloten!

    Ook wil ik hierbij wat regels opstellen waarvan ik word verwacht dat je er ook aan houdt:

    Van zaterdag tot zondag zal de nacht zijn dus zorg er ook voor dat je (indien nodig) actief bent. Als je in het weekend niet aanwezig bent verzoek ik je wel even in te lichten hierover. Ook als je niet bij de lynch kan zijn heb ik ook liever dat je dat even meld. Nachtrollen dienen aan mij verteld worden op zondag voor 3 uur. Dan heb ik ook genoeg tijd om eventueel nog verhalen voor te bereiden.

    Je mag je rol niet buiten het forum om vertellen, het is mogelijk dat rollen bedrog kunnen zijn wat ook de meest belangrijkste regel is van weerwolven: Vertrouw niemand behalve jezelf. Vertel je rol ook niet door aan doden, je mag uiteraard discussies voeren.

    Het is prima om buiten het forum te praten over weerwolven indien je vertrouwen hebt in deze persoon, zolang je elkaars rollen niet verklapt. Ik heb ook liever niet dat je elkaar in licht over de standen voor bij de lynch, dat is de taak van de spelleider en voor de rest zijn jullie alleen bezig met discussies voeren. Als spelleider is het mijn taak om spelers te informeren hoe de zaken staan en ik verwacht dan ook dat de spelers aan hun eigen spel denken.

    Ik wil nogmaals nadrukken dat ik wel verwacht dat er normaal met elkaar word omgegaan en dat je taalgebruik netjes is. Als ik vind dat je te ver gaat dan verwacht ik ook dat je een stapje terug doet qua taalgebruik of als er klachten zijn van anderen. Er mag uiteraard wel felheid in zitten maar hou het wel gewoon netjes en beleefd. Wanneer ik dus ook vraag om even rustiger te doen verwacht ik wel dat je dit accepteerd.

    Probeer zoveel mogelijk je teksten aan het spel te houden, de hoeveelheid tekst dat je typt laat ik volledig aan jezelf over maar het is niet de bedoeling dat we gaan bespreken over alledaagse dingen. Je mag wel gewoon uitleggen als je er even niet was of niet in staat was om te stemmen waar je was zodat de andere spelers ook op de hoogte zijn.

    Het komt misschien wat strengerig over maar ik wil wel een beetje het spel leiden zoals ik zelf wil dus ik hoop dat jullie daar wel gewoon respect voor hebben. Uiteraard is het meest belangrijkst om plezier te hebben en een interessant potje weerwolven! Ik zal wanneer spelers dood gaan altijd een zoveel mogelijk uitgebreid verhaal neerzetten. Deze verhalen zijn voornamelijk gericht per persoon voor wie het is bedoeld maar vaak moet je het wel lezen wie hiermee bedoeld word. Ik hou er wel rekening mee dat niet iedereen tijd heeft om het te lezen dus ik zet ook spoilers dan neer wie er dood is. De verhalen die ik schrijf zijn deels uit persoonlijk ervaring maar ook deels zelf verzonnen, ik zet niks naars over personen neer dus wees daar ook niet bezorgd om. Ik verklap ook geen rollen in verhalen die ik schrijf of mogelijke hints, ga dus niet vanuit dat mijn verhalen iets betekenen voor het spel. Het is alleen bedoeld voor vermaak. Aan het einde van het spel zal ik ook nog een einde schrijven die gericht is voor iedereen.

    Ik zet ook alvast een lijstje neer met rollen die ik mogelijk zal gebruiken. Het ligt uiteraard aan hoeveel spelers er mee doen en de rollen die hieronder staan heb ik ook nog even nadrukkelijk uitgelegd wat ze precies doen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust altijd. En dan nu de rollen die jullie (mogelijk) kunnen verwachten:



    Burger:

    Een gewone bewoner in het dorp, je hebt hierbij geen speciale krachten.

    Huidenwisselaar:

    De huidenwisselaar kan tijdens de nacht zijn eigen huid verwisselen met dat van een medespeler. Alle acties die op de huidenwisselaar worden gevoerd, zal effect hebben op de medespeler met wie de huidenwisselaar wisselt. Maar als de medespeler word gepakt dan zal dat het effect hebben op de huidenwisselaar. De medespeler krijgt niet te weten dat de huidenwisselaar actief is geweest. Afhankelijk hoeveel spelers er mee doen zal ik bepalen hoe vaak je dit mag doen.

    Jager:

    De jager kan zijn krachten pas gebruiken als hij sterft, dan kan hij iemand kiezen uit het spel om dood te schieten en vooraf aan mij melden wie hij/zij wilt vermoorden. Als de persoon al zal sterven die de jager heeft gekozen dan mag de jager gewoon een andere slachtoffer kiezen.

    Priester:

    Een priester heeft een flesje wijwater die hij of zij overdag kan gebruiken op een willekeurige speler. Als de gekozen speler een wolf of een heks is dan zal hij of zij sterven. Als de gekozen speler een andere rol heeft behalve wolf of heks dan zal er niks gebeuren.

    Ziener:

    De ziener kan een speler uitkiezen en komt dan zijn of haar rol te weten, de ziener kan ieder mogelijke rol zien.

    Weerwolf:

    Weerwolven zijn de tegenovergestelde van de burgers, de slechte variant van het spel. Ze beschikken verder niet over speciale rollen tenzij anders aangegeven.

    Ketter:

    De ketter is een slechte variant van de priester, de ketter bezit wijwater die in feiten niks doet als het word gebruikt. Het maakt niet uit wat voor rol. De ketter gebruikt zijn wijwater ook overdag en is imuum tegen wijwater van de priester.

    Zandmannetje:

    Het zandmannetje is een dorpsbewoner die eigenlijk een wolf wilt zijn. De eerste nacht mag het zandmannetje aan mij vragen of een van de spelers een wolf is. Als het antwoord juist is dan zal het zandmannetje in een wolf veranderen en met de wolven meedoen. Als het antwoord fout is, dan blijft het zandmannetje proberen om bij de wolven aan te sluiten en mag dan elke nacht aan mij vragen wie de wolven zijn.

    Grafdelver:

    Een grafdelver kan tijdens de eerste nacht een slachtoffer van de weerwolven in een lijk veranderen dus zal het slachtoffer niet dood gaan. Voor de spelers zal het lijken alsof er niks is gebeurd. Het lijk rol speelt solo maar wanneer lijk als enige overblijft dan deelt hij de overwinning samen met de grafdelver.

    Lijk:

    Het lijk is een rol die word aangemaakt nadat de grafdelver het lijk terug tot leven haalt, het lijk verliest wel al zijn krachten die hij of zij had voor dat hij of zij werd vermoord door de wolven. Het lijk speelt solo en dus tegen zowel de goede rollen als tegen de slechte. Het lijk kan alleen sterven door de krachten van goede spelers of door lynch, weerwolven krachten hebben dus totaal geen effect. Wanneer er geen weerwolven meer over zijn, dan zal het lijk beginnen met moorden.

    Cupido:

    Cupido kan aan het begin van het spel twee spelers aanwijzen die elkaars geliefde worden, geliefden kunnen zowel goede spelers als slechte spelers zijn. Wanneer Cupido zijn of haar krachten heeft gebruikt dan word hij of zij gewoon een burger.

    Geliefdes:

    Geliefdes worden samengestelt door Cupido, deze geliefdes kunnen zowel goede als slechte spelers zijn. Wanneer een van de geliefdes sterft dan zal de andere ook meesterven van liefdes verdriet.

    En tot slot~


    Ik zal op 3 mei om 00:00 uur de rollen verdelen, hou je pm dan goed in de gaten en probeer ook actief te zijn wanneer het van je gevraagt wordt. Op 4 mei rond 22:00/23:00 zal ik het intro verhaal er in zetten en dan beginnen we officeel met weerwolven. Zorg dus dat je voor 3 mei je hebt ingeschreven!


    Laatst aangepast door Suuschuu op di mei 08, 2012 2:54 pm; in totaal 11 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 12:42 am

    *zonder te lezen* FIIIIIRSTTTTTTTT!!!!!1!11!!!!!!11!!!1!

    Ik doe mee!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya za apr 28, 2012 12:46 am

    Ik wil ook wel meedoen, maar ik waarschuw alvast dat ik de eerste nacht niet aanwezig zal zijn.

    En ik heb een vraag: bestaat er een kans dat je ook rollen van buiten het rijtje gebruikt dat je hebt opgeschreven?
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 12:49 am

    Nee, de rollen die ik heb opgeschreven zijn de rollen die mogelijk gebruikt kunnen worden. Alles wat hier op het lijstje staat zal dus mogelijk van toepassing komen, uiteraard niet allemaal maar ik ga niet ineens van buiten het lijstje om rollen te voorschijn halen~

    En dat is prima, ik zal er gewoon rekening mee houden en je kan gewoon mee doen ^^
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 12:57 am

    Ik meld me natuurlijk ook aan.



    Also, sorry dat ik in mijn eigen ronde een beetje rond ging dicken. Door persoonlijke omstandigheden ben ik mezelf niet helemaal de laatste tijd.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 12:59 am

    Het geeft niet Gemu, probeer gewoon goed voor jezelf te zorgen en begin volgende week met een fris hoofd om een nieuwe ronde te kunnen spelen ^^

    Ik zal je op de lijst zetten :3
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 1:04 am

    Dat zit wel snor Jochem^^ *strijkt nog even over zijn eigen moustache*
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Sophie za apr 28, 2012 1:10 am

    Neechan! ♥
    Ik doe natuurlijk mee!
    (Wat is Orukah?)

    Een detail is wel dat ik 3-5 mei in Duitsland zit, en daar geen internet heb..
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 1:15 am

    Ik zal voor zowel Ura als Skip wel een uitzondering maken dat jullie je rol alvast eerder krijgen. Eventuele details zal ik dan aan jullie doorgeven dus dat is geen probleem~

    Oneechan~ <3
    Ik zal je erbij zetten >3<
    (hurdurhurdur zeg ik nog niet)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya za apr 28, 2012 1:40 am

    Suuschuu schreef:Ik zal voor zowel Ura als Skip wel een uitzondering maken dat jullie je rol alvast eerder krijgen. Eventuele details zal ik dan aan jullie doorgeven dus dat is geen probleem.
    Bedankt! Maar ik ben van woensdagochtend vroeg t/m zondagavond weg, dus dan zou je misschien wel erg vroeg moeten zijn. Je zou misschien ook kunnen overwegen de deadline voor de eerste nacht ietsje later te leggen? Zondag 3 uur 's middags zou ik niet redden, maar als het net wat later is wel.

    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 1:46 am

    Ik ben daar uiteraard niet zo heel moeilijk in, zou het beter uitkomen als ik de eerste nacht tot maandag uitstel? En dat ik het dan om dinsdag 00:00 dag verklaar zodat je eventueel er bij kan zijn als ik je voor de nacht nodig heb, dan zal de stemming nog steeds wel tot vrijdag plaats vinden maar dat is maar voor een keertje zo.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 1:49 am

    Speculatie: Orukah is Hakuro omgekeerd, er zal dus iets met spiegels/inversie in het spel geïntegreerd zijn. Alternate reality wellicht? Ben benieuwd!
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 1:56 am

    Faolinn schreef:Speculatie: Orukah is Hakuro omgekeerd, er zal dus iets met spiegels/inversie in het spel geïntegreerd zijn. Alternate reality wellicht? Ben benieuwd!


    Hahaha, iemand heeft het door.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon za apr 28, 2012 2:02 am

    Oh wat klinkt dit leuk, ik doe mee.
    Kijken of ik dit keer Fao dik terug kan trollen. XD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 11:35 am

    Dat zullen we nog wel eens zien Myon >:P Je smaakte erg lekker het vorige potje

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Orukah Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 2:27 pm