Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+50
Gemu
Slaz
Maribel Hearn
SolsticeBas
Princess Sylvysprit
Decidetto
Deviljho
Snakke
Tritium
stupidHipster
Reym
TanukiTyfoon
xNewWaveBossanova
Chrono
Scarlet
rockpad
MR.Kriesebo
TH-chen
Rage
Shiro
Ranivus
Frozen Frog
Tanshu
TheEternalMokou
wolfie559
Remilia~
Info
Suuschuu
cubedUranium
Nekotaku
Yuki
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
211nafsimreK
A-Duck
JLoable91
Meira
UNOwen
Mitch
Cryogenic Cereal
T
Pyonta-kun
Olly
Pshycho Maniac
Patchouli
Sophie
BaksteenComrade
Toumyon
Ranfox
Urameshiya
54 plaatsers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Maribel Hearn di jul 07, 2015 2:32 pm

    Ik zal vanaf morgen minder actief zijn ivm vakantie. Ik ga ook nog eens heel ver weg, namelijk helemaal naar west-Amerika, dus ik zit dan 9 uur in het verleden. XD Ik maak een rondreis vanaf San Francisco; het gaat geweldig worden! Ik kom terug in de ochtend van 3 augustus.

    Ik zal wel op rare tijdstippen hier online zijn gezien de tijdzone... XD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Urameshiya di jul 07, 2015 7:56 pm

    ^Ooh, klinkt goed! Veel plezier daar!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Scarlet vr jul 31, 2015 9:22 pm

    Zondag vertrekken tanuki, ik en zijn familie op vakantie. Dus we zijn er voor een weekje niet.
    Daarna zal ik wel weer in lurk modes rond hangen, want ik heb het druk met mijn cosplays afmaken.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Bakuhatsu zo aug 02, 2015 10:56 pm

    Ik ga ook eene gebruik maken hiervan, morgen vertrek ik met een groep vrienden naar de Ardennen en ben tot en met vrijdagmiddag weg. Daarna ga ik met een stelletje mafkezen ergens in Friesland in een kampeerboerderij zitten. Ik ben maandagmiddag/avond terug!
    En al die tijd waarschijnlijk niet online~ Ook niet op mobiel
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Rage ma aug 03, 2015 12:53 am

    Bakuhatsu schreef:Ik ga ook eene gebruik maken hiervan, morgen vertrek ik met een groep vrienden naar de Ardennen en ben tot en met vrijdagmiddag weg. Daarna ga ik met een stelletje mafkezen ergens in Friesland in een kampeerboerderij zitten. Ik ben maandagmiddag/avond terug!
    En al die tijd waarschijnlijk niet online~ Ook niet op mobiel

    Das toevallig ik ga ook met een stelletje mafkezen ergens in Friesland zitten in de weekend.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Scarlet zo nov 01, 2015 4:50 pm

    Zoals jullie misschien gemerkt hebben heb ik al een tijdje niets meer gepost op het forum eigenlijk, of was het niet echt van groot belang. Ik heb het momenteel zeer druk met mijn prive leven weer een beetje op de rit te krijgen na al de tegenslagen in mijn leven. Ook zal ik hard opzoek moeten naar werk om dingen te kunnen doen.
    Dit zal betekenen dat ik niet meer zoveel op tvh zal zijn, alleen in lurk modes.
    Op cons zal ik dit jaar ook niet meer zoveel verschijnen en het aankomende jaar...geen idee.
    Het lijkt me ook leuk om nog in contact te blijven met mensen hier dus je kunt me toevoegen op fb of skype (zie profiel voor die info).

    Ook zal ik wel eens hier zijn, maar verwacht niet al teveel.
    Dit heeft niet tedoen met het forum, maar mijn prive leven is gewoon een zooitje momenteel, dus maak jullie geen zorgen er zal wel een moment van terug keer zijn.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Princess Sylvysprit ma nov 02, 2015 3:48 am

    ^ Veel succes ermee, mag het maar snel weet beter gaan.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Nekotaku zo nov 08, 2015 4:06 pm

    Kely Scarlet schreef:Zoals jullie misschien gemerkt hebben heb ik al een tijdje niets meer gepost op het forum eigenlijk, of was het niet echt van groot belang. Ik heb het momenteel zeer druk met mijn prive leven weer een beetje op de rit te krijgen na al de tegenslagen in mijn leven. Ook zal ik hard opzoek moeten naar werk om dingen te kunnen doen.
    Dit zal betekenen dat ik niet meer zoveel op tvh zal zijn, alleen in lurk modes.
    Op cons zal ik dit jaar ook niet meer zoveel verschijnen en het aankomende jaar...geen idee.
    Het lijkt me ook leuk om nog in contact te blijven met mensen hier dus je kunt me toevoegen op fb of skype (zie profiel voor die info).

    Ook zal ik wel eens hier zijn, maar verwacht niet al teveel.
    Dit heeft niet tedoen met het forum, maar mijn prive leven is gewoon een zooitje momenteel, dus maak jullie geen zorgen er zal wel een moment van terug keer zijn.
    Hoe leuk het ook kan zijn om naar cons te gaan en veel met vrienden op te trekken, het is een feit dat veel sociale interactie, zoals alle andere dingen, een opoffering van je tijd vergt. En op zeker ogenblik kan het gebeuren dat de tijd die nodig is om je eigen zaakjes op orde te krijgen niet meer volstaat. En dan moet er ergens gesnoeid worden.
    Dus neem vooral rustig die tijd om terug de zaken in balans te krijgen, zelfs al lijken er continu dingen te zijn die je liever niet zou missen. Het is soms lastig om nee te leren zeggen, maar als het er op aankomt moet je je eigen bekommernissen voorrang geven. Dus veel succes! Met voldoende werk en doorzetting wordt het allemaal beter, hoor.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Manfred ma nov 09, 2015 7:33 pm

    Ik ga vanaf vrijdag 13 november een weekje wandelen in de Voerstreek, een regio die bij de meeste belgische leden van dit forum wel bekend is, denk ik.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van kyr2005 wo nov 11, 2015 2:37 pm

    Manfred schreef:Ik ga vanaf vrijdag 13 november een weekje wandelen in de Voerstreek, een regio die bij de meeste belgische leden van dit forum wel bekend is, denk ik.
    Nooit van gehoord
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van wolfie559 wo nov 11, 2015 7:13 pm

    kyr2005 schreef:
    Manfred schreef:Ik ga vanaf vrijdag 13 november een weekje wandelen in de Voerstreek, een regio die bij de meeste belgische leden van dit forum wel bekend is, denk ik.
    Nooit van gehoord

    Nooit van gehoord
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Snakke wo nov 11, 2015 7:17 pm

    wolfie559 schreef:
    kyr2005 schreef:
    Manfred schreef:Ik ga vanaf vrijdag 13 november een weekje wandelen in de Voerstreek, een regio die bij de meeste belgische leden van dit forum wel bekend is, denk ik.
    Nooit van gehoord

    Nooit van gehoord
    Wel al van gehoord. Wel nooit geweest.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Manfred wo nov 11, 2015 10:05 pm

    De Voerstreek is een Vlaamse enclave ten noorden van Luik en Verviers, en ligt aan de zuidkant van de Nederlandse regio Zuid-Limburg. In de jaren 70 en 80 heeft er zich een flink uit de hand lopende taalstrijd afgespeeld, tussen de partijen "Retour à Liège" en "Voerbelangen". In 1987 is nog een Belgische regering gevallen over de kwestie of een Franstalige burgemeester van een Vlaams taalgebied verplicht gesteld kon worden de Nederlands-Vlaamse taal te beheersen.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van kyr2005 do nov 12, 2015 12:21 am

    Manfred schreef:De Voerstreek is een Vlaamse enclave ten noorden van Luik en Verviers, en ligt aan de zuidkant van de Nederlandse regio Zuid-Limburg. In de jaren 70 en 80 heeft er zich een flink uit de hand lopende taalstrijd afgespeeld, tussen de partijen "Retour à Liège" en "Voerbelangen". In 1987 is nog een Belgische regering gevallen over de kwestie of een Franstalige burgemeester van een Vlaams taalgebied verplicht gesteld kon worden de Nederlands-Vlaamse taal te beheersen.
    nooit van gehoord
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van wolfie559 do nov 12, 2015 11:01 am

    kyr2005 schreef:
    Manfred schreef:De Voerstreek is een Vlaamse enclave ten noorden van Luik en Verviers, en ligt aan de zuidkant van de Nederlandse regio Zuid-Limburg. In de jaren 70 en 80 heeft er zich een flink uit de hand lopende taalstrijd afgespeeld, tussen de partijen "Retour à Liège" en "Voerbelangen". In 1987 is nog een Belgische regering gevallen over de kwestie of een Franstalige burgemeester van een Vlaams taalgebied verplicht gesteld kon worden de Nederlands-Vlaamse taal te beheersen.
    nooit van gehoord

    Nooit van gehoord

    Gesponsorde inhoud


    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 15 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu wo mei 08, 2024 8:29 pm