Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Meira
kyr2005
Ranivus
Urameshiya
Tanshu
Pshycho Maniac
Remilia~
T
Toumyon
13 plaatsers

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Toumyon za maa 31, 2012 10:39 am

    Ja, ik ga verhuizen dus ook vandaag zal ik echt heel weinig kunnen posten en actief zijn.
    Morgen (1 April) verhuis ik officieel, en dan zal ik ook geen internet hebben, voor ongeveer 4 dagen.
    Dus hiermee een tijdelijke vaarwel, hou jullie goed, en dan spreek ik jullie later. :D

    P.S: Gemu, als jij dit leest, en ik zou geen kans hebben om alles te lezen bij weerwolven van hakuro voor de deadline, dan gaat mijn stem voor komende week naar: Faolinn.
    Als hij dan nog leeft...

    EDIT: Verhuizing is 1 dag gedelayed...dus verhuis ik op 2 April. >_>



    Laatst aangepast door Toumyon op za maa 31, 2012 10:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : lees EDIT)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van T za maa 31, 2012 11:04 am

    Oh noes!

    Veel succes met je verhuizing!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Remilia~ za maa 31, 2012 12:26 pm

    Byebye Myon, we spreken je gauw weer en veel succes!:D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Pshycho Maniac za maa 31, 2012 12:48 pm

    Doei Choco!
    Tot over 5 dagen.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Tanshu za maa 31, 2012 1:36 pm

    Laters.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Urameshiya za maa 31, 2012 1:55 pm

    Succes met de verhuizing, en ik hoop voor Faolinn dat je op tijd weer online bent!
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Ranivus za maa 31, 2012 4:30 pm

    Succes en tot over vijf dagen~ ^^
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van kyr2005 za maa 31, 2012 6:56 pm

    Ik zal op je wachten myon~
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Toumyon za maa 31, 2012 10:22 pm

    Oke, dus blijkbaar is de verhuisdag een dag gedelayed...great...achja, dus ik verhuis dus op 2 April.
    Bedankt allemaal voor jullie reacties, jullie zijn allemaal stuk voor stuk awesome. :)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Meira zo apr 01, 2012 10:04 pm

    Ah vandaar dat je al wat de laatste tijd niet actief was, we zullen je vast wel weer snel spreken.

    Off Topic:
    Hoe is het eigenlijk met je relatie?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Nekotaku zo apr 01, 2012 10:25 pm

    Veel sterkte met de verhuizing, Myon. Het is een boel werk, je hebt m'n sympathie. Als je over sommige dingen advies nodig hebt, vraag maar. M'n eigen verhuis is nog niet zo lang geleden, dus ik herinner me het meeste nog wel.

    Aan de andere kant is het advies van iemand die er een half jaar over gedaan heeft om z'n appartement te schilderen misschien niet zo nuttig ^^;
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Olly zo apr 01, 2012 10:29 pm

    Verdwaal niet tussen de verhuisdozen!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Rage ma apr 02, 2012 12:35 pm

    Good luck, hoop dat er veel mensen zijn die je gaan helpen!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Toumyon wo apr 04, 2012 2:14 pm

    Meira schreef:
    Off Topic:
    Hoe is het eigenlijk met je relatie?

    Het gaat heel goed, bedankt dat je het vraagt.
    Madam serieus is haarzelf lekker aan het verwennen in Turkije in een 5 sterren hotel terwijl meneer serieus hier, lekker dingen moet sjouwen door de verhuizing. ^^;

    Nekotaku schreef:Veel sterkte met de verhuizing, Myon. Het is een boel werk, je hebt m'n sympathie. Als je over sommige dingen advies nodig hebt, vraag maar. M'n eigen verhuis is nog niet zo lang geleden, dus ik herinner me het meeste nog wel.

    Aan de andere kant is het advies van iemand die er een half jaar over gedaan heeft om z'n appartement te schilderen misschien niet zo nuttig ^^;

    Bedankt, het ging een beetje belabberd, omdat wij aan kwamen in het huurhuis terwijl de vorige huurder nog niet eens klaar was met het huis schilderen, dus we konden nog niks uitpakken. :(
    Maar nu gaat alles langzaam in orden komen.(hoop ik...)

    Olly schreef:Verdwaal niet tussen de verhuisdozen!
    Waar ben ik? oh forum? oh kijk, internet. :)

    Rage schreef:Good luck, hoop dat er veel mensen zijn die je gaan helpen!

    Alleen ik en me stief vader moesten alle zwaren dingen tillen...me moeder heeft bijna alleen maar staan kijken.
    Achja...zwangeren vrouwen, wat doe je eraan? ^^;


    Laatst aangepast door Toumyon op wo apr 04, 2012 2:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : woorden mixed up...doopheid)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Sophie wo apr 04, 2012 2:15 pm

    welcome back!

    Gesponsorde inhoud


    Verhuizing (een tijdelijke vaarwel) Empty Re: Verhuizing (een tijdelijke vaarwel)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 9:58 am