Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+50
Gemu
Slaz
Maribel Hearn
SolsticeBas
Princess Sylvysprit
Decidetto
Deviljho
Snakke
Tritium
stupidHipster
Reym
TanukiTyfoon
xNewWaveBossanova
Chrono
Scarlet
rockpad
MR.Kriesebo
TH-chen
Rage
Shiro
Ranivus
Frozen Frog
Tanshu
TheEternalMokou
wolfie559
Remilia~
Info
Suuschuu
cubedUranium
Nekotaku
Yuki
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
211nafsimreK
A-Duck
JLoable91
Meira
UNOwen
Mitch
Cryogenic Cereal
T
Pyonta-kun
Olly
Pshycho Maniac
Patchouli
Sophie
BaksteenComrade
Toumyon
Ranfox
Urameshiya
54 plaatsers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Scarlet zo dec 21, 2014 8:26 pm

    Wegens vakantie in London afwezig, waarscheinlijk erna ook nog wel ivm exames.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Ranfox za dec 27, 2014 5:08 am

    Zo, als er niet teveel sneeuw valt hier voordat m'n vlucht vertrekt. Ben ik over minder dan 12 uur ook lekker weg op vakantie voor 2,5e week. Geen idee hoe dood ik hier ben/blijf op vakantie. Ik heb immers gewoon internet daar. :)
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Slaz di dec 30, 2014 11:27 pm

    Ranfox schreef:Zo, als er niet teveel sneeuw valt hier voordat m'n vlucht vertrekt. Ben ik over minder dan 12 uur ook lekker weg op vakantie voor 2,5e week. Geen idee hoe dood ik hier ben/blijf op vakantie. Ik heb immers gewoon internet daar. :)
    Internet toegang en mobiel bereik schijnt heel goed te zijn in Japan. Zelfs hoog op bergen is het niet raar als je nog verbinding hebt!

    ..Niet dat ik aanraad tijdens zo'n mooie reis alleen maar op je telefoon te kijken. ^^;
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Reym zo jan 04, 2015 5:09 pm

    nou hehe ik ben weer terug in Nederland.
    ik mis kogasa wel ;n;
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Ranfox zo jan 04, 2015 6:17 pm

    Slaz schreef:..Niet dat ik aanraad tijdens zo'n mooie reis alleen maar op je telefoon te kijken. ^^;
    Daarom ook mijn mooie verwoording: "Ik weet niet hoe ik dood ik ben/blijf of vakantie" Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 4212518959
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van 211nafsimreK zo mei 10, 2015 10:08 pm

    Het speelt al een tijdje door mijn hoofd, heb nu de knoop doorgehakt, ik vertrek.
    Toen ik bijna 3 jaar terug me in heb geschreven, was dit een van de gezelligste communities waar ik bij zit, maar de laatste tijd ontbreekt voor mij die sfeer enorm, en ik denk ook niet dat dat in de komende tijd nog terug gaat komen.
    Ik ga alsnog gewoon naar conventies, en yuyukamp ga ik ook zeker nog naartoe.
    Het is niet zo dat ik vanaf nu al het contact met iedereen ga vermeiden, als je me wil spreken, voeg me maar toe op Skype, of stuur me een PM, op cons zal ik ook niet anders gaan doen.

    Adios amigos, tot ooit.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Hakurei Ninja zo mei 10, 2015 11:42 pm

    Tot ziens Kermis! Fijn je hier gehad te hebben.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Nekotaku ma mei 11, 2015 5:18 pm

    Aangezien je volgens mij hier vrienden hebt gevonden die je nog lange tijd geregeld zal zien, denk ik niet dat het veel zin heeft jezelf te forceren actief te zijn in een community waarvan het onderwerp nooit echt een hoofdinteresse van je is geweest. Het was leuk je op het forum te hebben gehad, Kermis. We spreken dit jaar vast nog wel eens af om wat kermissen in Nederland te bezoeken, niet?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Toumyon ma mei 18, 2015 7:04 pm

    Jullie hebben het misschien al gemerkt of begonnen dit al aan te voelen.
    Of jullie zijn me toch vergeten.
    Maar ook ik vertrek.
    Ik ben hier sinds 16 jarige op het forum gekomen en heb sinds toen een hele leuke hechte groep mensen leren kennen.
    En ik heb ook een zeer leuke tijd gehad voor zolang het duurde, De Yuyucons, Yuyukamp, weerwolven op het forum.
    Allemaal gezellig.

    Maar helaas voel ik me niet meer echt welkom en voelt het alsof ik mijn beste tijd hier heb gehad.
    Dus bedankt voor de leuke tijd.

    Misschien dat jullie me zien opduiken op cons in het zuiden en diverse.

    Tot ziens~
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Gemu ma mei 18, 2015 7:40 pm

    Ik vind het super jammer je weg te zien gaan, ik miste je al.
    Het ga je goed, en tot ziens.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Urameshiya ma mei 18, 2015 8:40 pm

    Het is jammer dat je je niet meer welkom voelt, Myon. Als er nog iets is dat we daaraan kunnen doen kun je het natuurlijk altijd zeggen, ook buiten het forum, maar ik heb de indruk dat je je besluit al lang genomen hebt. Hopelijk tot ziens op conventies!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Ranfox ma mei 18, 2015 11:05 pm

    Urameshiya schreef:Het is jammer dat je je niet meer welkom voelt, Myon. Als er nog iets is dat we daaraan kunnen doen kun je het natuurlijk altijd zeggen, ook buiten het forum, maar ik heb de indruk dat je je besluit al lang genomen hebt. Hopelijk tot ziens op conventies!
    Dit dus.

    Jammer dat je de beslissing genomen heb om wat permanenter te gaan. Bedankt voor alle gezelligheid en hopelijk tot ziens op cons (en eventuele kermissen?). :)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Deviljho di mei 19, 2015 1:36 am

    Ik ga er ook tijdelijk tussenuit.

    En dit is, omdat ik zelf een grote idioot ben geweest de laatste tijd. Ik voelde me ook niet meer helemaal gemakkelijk op het forum in eerste instantie door ruzies etc. Maar dit is uiteindelijk geleid tot frustratie, en uiteindelijk regelrecht haat.

    Nu heeft dit uiteindelijk geleid naar mij die zijn boosheid op het forum zelf uitliet. En uiteindelijk dus de gebeurtenis van vandaag.  

    Geloof het ook niet, ik voel me echt wel schuldig. Ik heb gelogen tegen vrienden op het forum die er verder niet veel mee te maken hadden, maar ik heb vooral de mensen die er wel mee te maken hadden gekwetst. Serieus, ik voel me zo slecht nu, het is niet normaal wat ik heb gedaan. Het maakt me niet echt uit als jullie me niet vergeven, dat is normaal.
    Het ergste is eigenlijk dat ik degene was die dacht dat alleen ik en mijn vrienden echt de pijn hebben gevoeld, wat zo te horen ook niet zo was. En nu al helemaal niet door deze obvious aanvallen tegen shiro. Which was mostly me being mad en gewoon kut grappen. Het spijt me als dit gekwetst heeft.

    Maarja, dit monster verlaat het forum dus voor een maand of twee. Moet gewoon even wat ruimte creeëren voor mezelf. Misschien gaat de duivel in me dan weg, hopelijk.

    Als iemand nog een probleem uit wilt praten ofzo, kan dat via mijn skype. En uiteraard blijf ik in de losse skype chats waar ik al in zit.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van homemadecupcake di mei 19, 2015 8:38 pm

    Ik sluit me bij mijn lieve vriendje en goeie vriend aan.

    Ook voor mij is het de laatste tijd niet leuk meer. Dit heeft verschillende redenen en ook voor mij is een van de voornamelijkste reden dat er ruzies zijn ontstaan waarvoor het moeilijk wordt om het los van dit forum te houden. Ik heb een tijd geleden al een "vakantie" genomen van het forum, maar mijn terugkomst was nou niet echt ...welkom overal...
    Ik heb hier leuke tijden gehad, maar ik persoonlijk voel niet meer dat de leuke tijden tegen de vervelende momenten opwegen. Er zijn dingen gezegd tegen me en ik heb ook dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen, maar waar het mij lukte om dit van het forum los te houden was dit voor anderen duidelijk te moeilijk.
    Voor alles is een tijd om te komen, een tijd van verandering en een tijd om te gaan. Dit moment is de tijd van verandering en met die verandering mee raap ik alles bij een wat er nog over is van de vriendschap en liefde die er voor mij over is en te vertrekken.

    Natuurlijk voor zij die ik nog liefheb en die hopelijk misschien mij ook nog lief hebben Ik ben nog steeds aanspreekbaar op skype en ik sta altijd open voor leuke meets < 3

    ps: Ik heb geen deel uitgemaakt van de forum troll die zich recent heeft afgespeeld en ik hoop ook dat mensen mij hier niet op aan kijken.


    Laatst aangepast door homemadecupcake op wo mei 20, 2015 9:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Nekotaku wo mei 20, 2015 2:33 pm

    Deviljho schreef:Ik ga er ook tijdelijk tussenuit.

    En dit is, omdat ik zelf een grote idioot ben geweest de laatste tijd. Ik voelde me ook niet meer helemaal gemakkelijk op het forum in eerste instantie door ruzies etc. Maar dit is uiteindelijk geleid tot frustratie, en uiteindelijk regelrecht haat.

    Nu heeft dit uiteindelijk geleid naar mij die zijn boosheid op het forum zelf uitliet. En uiteindelijk dus de gebeurtenis van vandaag.  

    Geloof het ook niet, ik voel me echt wel schuldig. Ik heb gelogen tegen vrienden op het forum die er verder niet veel mee te maken hadden, maar ik heb vooral de mensen die er wel mee te maken hadden gekwetst. Serieus, ik voel me zo slecht nu, het is niet normaal wat ik heb gedaan. Het maakt me niet echt uit als jullie me niet vergeven, dat is normaal.
    Het ergste is eigenlijk dat ik degene was die dacht dat alleen ik en mijn vrienden echt de pijn hebben gevoeld, wat zo te horen ook niet zo was. En nu al helemaal niet door deze obvious aanvallen tegen shiro.  Which was mostly me being mad en gewoon kut grappen. Het spijt me als dit gekwetst heeft.

    Maarja, dit monster verlaat het forum dus voor een maand of twee. Moet gewoon even wat ruimte creeëren voor mezelf. Misschien gaat de duivel in me dan weg, hopelijk.

    Als iemand nog een probleem uit wilt praten ofzo, kan dat via mijn skype. En uiteraard blijf ik in de losse skype chats waar ik al in zit.
    Er wordt hier niet veel op gereageerd, dus misschien tillen veel mensen er niet zwaar aan. Ook voor de mods is de zaak afgehandeld. Dus misschien zou ik beter m'n mond houden, maar eerlijk gezegd moet dit me van het hart. Wat ik verder zeg doe ik dus niet als moderator, maar als lid van de community. Dit is trouwens niet alleen voor Devil bedoeld. De mensen die zich aangesproken zouden moeten voelen weten dat maar al te goed.

    Je verontschuldigen is het gemakkelijke gedeelte. Het moeilijke is om de reflex op te bouwen van na te denken voor je iets doet en proberen de gevolgen ervan in te schatten. En volgens mij heb ik je ondertussen meermaals iets zien zeggen waar je kort daarna spijt van had, om vervolgens gewoon weer dezelfde vergissing te begaan.
    We hebben in het verleden al wel eens met trolling op dit forum te maken gehad, maar voor zover ik me herinner nooit door leden van het forum zelf. Het is nog erger voor iemand om dat te doen op het moment dat ze vertrekken, laat staan onder een andere naam. Er zijn elegantere manieren om afscheid te nemen. Ik heb geen respect voor wie te laf is om persoonlijk z'n gedacht te zeggen en probeert mensen aan te vallen van achter een veilige muur.
    Dan is er het gebruik van een foto die nooit bedoeld was om op een publiek gedeelte van het forum te komen. Niet alleen is dat tegen de regels die we respecteren, je impliceert er ook nog eens een hoop mensen mee die met de hele zaak niets te maken hebben. Heeft iemand van jullie er een moment bij stilgestaan hoe ze zich daarbij voelen?
    Het ergste van al is nog wel rechtstreeks een mede-forumlid aanvallen, en daarbij iemand van buitenaf betrekken. Beeld je in dat iemand waar je nog nooit van hebt gehoord plots begint te shitposten over je op een forum dat meer van je weet dan de meeste mensen daarbuiten. Enig idee hoe akelig dat moet zijn? Voor mij is dat eenvoudigweg online pestgedrag en verwerpelijk.

    TvH is misschien begonnen met Touhou maar het is nooit dat wat de community heeft gemaakt. Wel mensen die blij waren bij elkaar een groep te hebben gevonden die hun interesses deelt, waarmee ze op gelijke golflengte konden praten, waarbij ze zich niet anders moeten voordoen of inhouden. Sommigen die daarvoor bijna te timide waren om met iemand te spreken en enorm zijn geëvolueerd in die tijd. Mensen die op hun school nooit over anime of Touhou of cosplay zouden praten en nu een uitlaatklep vonden. Die zich comfortabel genoeg voelen in ons midden om te cosplayen of zelfs te crossplayen terwijl ze dit zelfs nooit tegen hun ouder zouden zeggen. Om iets uit een vriendschap te halen moet je jezelf ook kwetsbaar opstellen. Sommigen onder ons zijn begonnen die muren om zich heen af te breken. En dan doen jullie iets als dit. Het is alsof je iemand als vriend begint te beschouwen, en plots geven ze je vanuit het niets een klap in je gezicht omwille van één of andere vermeende belediging.

    Zeg ook maar tegen je engelstalige vriend dat mensen die zich beschouwen als "goed" in trollen, alsof het een verdomde vaardigheid of hobby is, behoren tot de zieligste soort die niets bereiken en enkel maar zuurstof en voedsel verspillen op deze planeet.
    Kom terug als je geleerd hebt beslissingen te nemen met je verstand in plaats van je misleide emoties.

    Gesponsorde inhoud


    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 14 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 1:58 am