Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
wolfie559
Pshycho Maniac
Toumyon
7 plaatsers

    Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Tanshu zo dec 25, 2011 11:59 am

    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:
    Ergens in het dorp Haku, is een vreemd figuur zich aan het voorbereiden op een lange reis...:
    Ik snap het niet.

    Het is een preview! Ik wil mijn acties gedurende dit spel gaan onderbouwen met afbeeldingen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Pshycho Maniac zo dec 25, 2011 12:12 pm

    Tanshu schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:
    Ergens in het dorp Haku, is een vreemd figuur zich aan het voorbereiden op een lange reis...:
    Ik snap het niet.

    Het is een preview! Ik wil mijn acties gedurende dit spel gaan onderbouwen met afbeeldingen.
    Ik snap het!
    Goed idee.

    Deze afbeelding lijkt op een trol maar dat is het waarschijnelijk niet.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Tanshu zo dec 25, 2011 12:19 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:
    Ergens in het dorp Haku, is een vreemd figuur zich aan het voorbereiden op een lange reis...:
    Ik snap het niet.

    Het is een preview! Ik wil mijn acties gedurende dit spel gaan onderbouwen met afbeeldingen.
    Ik snap het!
    Goed idee.

    Deze afbeelding lijkt op een trol maar dat is het waarschijnelijk niet.
    Hurrr
    Als je me een character design van jou stuurt kan ik je er ook in verwerken. :)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon zo dec 25, 2011 12:26 pm

    hey Tanshu en Pshycho, willen jullie alstublieft dit bespreken ergens anders?

    ah en het is natuurlijk toe gestaan om te RPen met een image wat jouzelf wat meer karakter geeft.
    wel graag het in spoiler zetten en altijd je acties als eerste in dikgedrukte letters zetten.

    dus zo:
    ik koop 2 red potions en ga daarna zuid.
    of in battle:
    attack op Huge Fly.
    Spirit sign "Fantasy Orb" op Hornet.

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Pshycho Maniac zo dec 25, 2011 9:07 pm

    Toumyon schreef:hey Tanshu en Pshycho, willen jullie alstublieft dit bespreken ergens anders?

    ah en het is natuurlijk toe gestaan om te RPen met een image wat jouzelf wat meer karakter geeft.
    wel graag het in spoiler zetten en altijd je acties als eerste in dikgedrukte letters zetten.

    dus zo:
    ik koop 2 red potions en ga daarna zuid.
    of in battle:
    attack op Huge Fly.
    Spirit sign "Fantasy Orb" op Hornet.

    Dus eerst de acties en dan de roleplay in de posts die je doet+
    Zodat je altijd als eerste de acties ziet?

    En sorry, ik en Tanshu bespreken het ergens anders.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon zo dec 25, 2011 9:15 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Toumyon schreef:hey Tanshu en Pshycho, willen jullie alstublieft dit bespreken ergens anders?

    ah en het is natuurlijk toe gestaan om te RPen met een image wat jouzelf wat meer karakter geeft.
    wel graag het in spoiler zetten en altijd je acties als eerste in dikgedrukte letters zetten.

    dus zo:
    ik koop 2 red potions en ga daarna zuid.
    of in battle:
    attack op Huge Fly.
    Spirit sign "Fantasy Orb" op Hornet.

    Dus eerst de acties en dan de roleplay in de posts die je doet+
    Zodat je altijd als eerste de acties ziet?

    En sorry, ik en Tanshu bespreken het ergens anders.

    Precies, dat maakt het makkelijker voor mij, bedankt.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon ma dec 26, 2011 9:04 am

    Ronde 1!!!

    we gaan officieel beginnen, maar ik zal even uitleggen hoe het systeem zijn posts gaat maken.(ik dus)

    Voor game tips ofzo zet ik het in het groen.

    als het systeem zijn posts moet maken, bijvoorbeeld:
    "sorry niet mogelijk, te weinig goud."
    of "Huge Fly nam 150HP schade."
    "Toumyon gained 5EXP and found 5 Gold."

    dat gaat allemaal in quote.

    systeem schreef:
    "sorry niet mogelijk, te weinig goud."
    of "Huge Fly nam 150HP schade."
    "Toumyon gained 5EXP and found 5 Gold."




    systeem schreef:
    Pshycho Maniac.
    Tanshu.
    kyr2005.
    wolfie559.
    Urameshiya.
    Pyonta-Kun.

    arriveren in het dorp Haku.

    Game tip: Oke nu kunnen jullie een post maken met wat je gaat doen.
    natuurlijk wil je meteen wat monsters killen voor wat goud en EXP, en je moet een beetje grinding doen voordat je een boss wilt proberen te killen.
    Dit is ook de perfecte gelegenheid om Party suggestie te vragen aan personen die je vertrouwt, met simpelen commandos in dikgedrukt:Party suggestie aan Toumyon.
    ik moet dan een systeem post maken dat zegt.
    systeem schreef:Toumyon. Jantje wilt je in zijn party, accepteer je?
    natuurlijk hoef ik er niet telkens tussen te komen, maar de persoon antwoord dan gewoon met Ja of Nee.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van wolfie559 ma dec 26, 2011 10:50 am

    party suggestie aan kyr
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon ma dec 26, 2011 10:53 am

    systeem schreef:
    kyr. Wolfie wilt je in zijn Party, accepteer je?



    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Urameshiya ma dec 26, 2011 12:16 pm

    (Myon, het spijt me dat ik het zeg, maar een computer roleplayen lijkt me vrij zinloos. ^^; Kun je niet beter aan het eind van de dag dit soort systeem systeem-dingen samenvatten?)

    Goed, omdat ik weet dat een paar mensen hier meteen een party gaan vormen, sla ik mijn slag voordat het zover is. Ik val Tanshu aan, want zij is de schuldige. Als ik als eerste aan mag vallen begin ik met een normale, blanco aanval. Of hoe je het ook wilt noemen.

    ((Eigenlijk heb ik gewoon geen zin om na maanden van hard RP'en alsnog te verliezen, dus ik val de kwade mastermind-eindbaas maar meteen hier en nu aan. Leuk toch? Een beetje leven in het spel. En een beetje dood in het spel.))

    Ik had je toch gezegd dat onze strijd nog niet beslist was, he Tanshu? Deze frpg geeft ons mooi de gelegenheid om het uit te vechten!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon ma dec 26, 2011 12:27 pm

    Urameshiya schreef:(Myon, het spijt me dat ik het zeg, maar een computer roleplayen lijkt me vrij zinloos. ^^; Kun je niet beter aan het eind van de dag dit soort systeem systeem-dingen samenvatten?)

    nee dat wordt dan een TE langen post, en raken dingen nogal in de knoop, het is sowieso al moeilijk genoeg om dingen zo goed mogelijk gedaan te krijgen, ik moet veel txt files in de gaten houden enzo...anyways.



    systeem schreef:
    Urameshiya aanvalt Tanshu uit het niets.
    Tanshu nam 200HP schade...
    Tanshu valt op de grond neer, dood bloedend...
    Tanshu is dood...GAME OVER.
    Urameshiya won het gevecht.

    Dorpeling:"HEY MOORDENAAR, WACHTERS, WACHTERS ER IS HIER EEN MOORDENAAR!"
    Urameshiya rent zo snel mogelijk uit het dorp naar het Oosten.
    Urameshiya encounterd 2 Huge flys.

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 HugeflyTouhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Hugefly

    Urameshiya is nu gezocht.


    (sorry Tanshu het lijkt erop dat je niet eens het spel kon starten zonder dat Ura je heeft gekild.)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Pshycho Maniac ma dec 26, 2011 12:44 pm

    Oh, shit.
    Als ik genoeg Gold heb koop ik eerst 1 Red Potion en 1 Blue potion. Als ik elleen geld genoeg heb voor eentje, dan koop ik de goedkoopste. Als ik geen geld heb dan; Ik ren naar het Oosten. Als ik Koa tegenkom dan val ik hem gelijk aan met een Magische Aanval. ( Moonlight sign "Moonlight power" )

    Verdomme, Koa.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon ma dec 26, 2011 12:52 pm

    Pshycho Maniac schreef:Oh, shit.
    Als ik genoeg Gold heb koop ik eerst 1 Red Potion en 1 Blue potion. Als ik elleen geld genoeg heb voor eentje, dan koop ik de goedkoopste. Als ik geen geld heb dan; Ik ren naar het Oosten. Als ik Koa tegenkom dan val ik hem gelijk aan met een Magische Aanval. ( Moonlight sign "Moonlight power" )

    Verdomme, Koa.

    Je begint met 0 gold...je hebt dus niet genoeg.

    aangezien Ura in een gevecht bezig is moet jullie gevecht wachten.
    maar jullie gevecht begint meteen als Ura klaar is.
    als jullie gevecht over is dan is jullie actie voor vandaag gedaan en kan je morgen weer een actie posten.


    systeem schreef:
    Pshycho maniac ging naar de potion shop, maar heeft niet genoeg goud.
    Pshycho Maniac gaat naar het Oosten hij ziet Ura vechten met 2 Huge flys...Psycho kijkt toe.

    Bijde Urameshiya en Pshycho maniac staan op het eerste hexagon oost.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Urameshiya ma dec 26, 2011 1:21 pm

    Haha, Pshycho, je realiseert je toch wel dat je je team alleen maar verder afzwakt door nu met mij te gaan vechten recht naast het dorp? Zelfs als jij mij vermoordt ben je daarna een makkelijk slachtoffer voor iedereen die op dit moment in het dorp is. Je graaft je eigen graf! Kyr zal blij met je zijn!

    En denk maar niet dat je dit spelletje voor mij nog kunt verpesten door Tanshu's dood te wreken! De schuldige is veroordeeld en bestraft! Dat is wat telt! Tanshu, eindeloos keer meer welles dan jij nietes kunt zeggen!

    Hoe dan ook:
    Urameshiya summont [Koishi~]!
    Urameshiya neemt van zijn summon [Koishi~] de [Heilige Vliegenmepper der Groenbaardige Koningen] in ontvangst.
    Urameshiya equipt de [Heilige Vliegenmepper der Groenbaardige Koningen].
    Urameshiya zwaait woest in het rond met de [Heilige Vliegenmepper der Groenbaardige Koningen] en kondigt een spell-card af: [Release of the Id].


    De rest is aan de dobbelstenen, want ik gebruik hierna alleen m'n standaardaanval om deze twee monsters om de beurt af te maken, of totdat ik zelf doodga. Als ik dit gevecht overleef en het gevecht met Pshycho begint, dan gebruik ik ook op hem mijn blanco aanval in de eerste beurt. Zo. Nu hoef ik een tijdje niet te posten. Myon, ga je gang met die dobbelstenen!

    Wat er ook gebeurt, onthoud dat ik geen spijt van mijn daden heb! Muhahaha!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Toumyon ma dec 26, 2011 1:40 pm

    Urameshiya schreef:Haha, Pshycho, je realiseert je toch wel dat je je team alleen maar verder afzwakt door nu met mij te gaan vechten recht naast het dorp? Zelfs als jij mij vermoordt ben je daarna een makkelijk slachtoffer voor iedereen die op dit moment in het dorp is. Je graaft je eigen graf! Kyr zal blij met je zijn!

    En denk maar niet dat je dit spelletje voor mij nog kunt verpesten door Tanshu's dood te wreken! De schuldige is veroordeeld en bestraft! Dat is wat telt! Tanshu, eindeloos keer meer welles dan jij nietes kunt zeggen!

    Hoe dan ook:
    Urameshiya summont [Koishi~]!
    Urameshiya neemt van zijn summon [Koishi~] de [Heilige Vliegenmepper der Groenbaardige Koningen] in ontvangst.
    Urameshiya equipt de [Heilige Vliegenmepper der Groenbaardige Koningen].
    Urameshiya zwaait woest in het rond met de [Heilige Vliegenmepper der Groenbaardige Koningen] en kondigt een spell-card af: [Release of the Id].


    De rest is aan de dobbelstenen, want ik gebruik hierna alleen m'n standaardaanval om deze twee monsters om de beurt af te maken, of totdat ik zelf doodga. Als ik dit gevecht overleef en het gevecht met Pshycho begint, dan gebruik ik ook op hem mijn blanco aanval in de eerste beurt. Zo. Nu hoef ik een tijdje niet te posten. Myon, ga je gang met die dobbelstenen!

    Wat er ook gebeurt, onthoud dat ik geen spijt van mijn daden heb! Muhahaha!

    oeh, you are so evil...bedankt voor het vooruit posten.

    systeem schreef:
    Urameshiya's vrolijkheid laat hem eerst een move maken:
    Release of the Id


    Huge Fly 1 vliegt wat in het rond.

    Huge fly 2 gebruikt Swoop.

    Urameshiya nam 55 HP schade.

    Urameshiya aanvalt de Huge fly.

    Huge fly 1 nam schade van 260.

    Huge fly 1 valt dood op de grond neer.

    Huge Fly 2 vliegt wat in het rond.

    Urameshiya aanvalt de Huge fly.

    Huge fly 2 nam schade van 260HP.

    Huge fly 2 valt dood op de grond neer.

    Urameshiya won het gevecht en kreeg 10EXP en 4 Gold.
    Urameshiya is 2 levels omhoog en is nu level 3.
    Urameshiya krijgt 20 invest points.

    systeem schreef:
    Het gevecht tussen Pshycho Maniac en Urameshiya is van start gegaan.
    Urameshiya's vrolijkheid laat hem eerst een move maken:
    Aanvalt Pshycho Maniac.

    Pshycho Maniac nam schade van 230.

    Pshycho Maniac valt bloedend op de grond neer.
    Pshycho Maniac...is dood.

    Urameshiya won het gevecht.

    (Who can stop this evil Monster that is Urameshiya?)
    (Ura je hebt 2 levels verdient, dit betekent dat je ze moet verdelen en naar mij moet verzenden.)
    (en je beurt is gedaan voor vandaag, morgen kan je weer een actie uitvoeren tenzij iedereen dat al heeft gedaan.)

    (sorry Pshycho...ook voor jou is het een tragisch einde...Ura is zeer kwaadaardig.)


    Laatst aangepast door Toumyon op ma dec 26, 2011 2:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Touhou FRPG: Shadows of Haku - Pagina 2 Empty Re: Touhou FRPG: Shadows of Haku

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 5:33 pm