Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Toumyon di dec 27, 2011 7:35 pm

    Omdat er in de Help Desk ook ideeën werden gepost en ik dat juist wil vermijden, omdat het voor vragen is.
    Heb ik maar besloten ook een Suggesties center te maken.(deze topic)

    Dus als je ideeën hebt voor de Game, post het graag hier.

    Wat kan er bij?
    Wat kan verbeteren?

    Het is hier allemaal welkom, en ik zal me best doen het dan ook te maken als het een goed idee is of als het handiger is et cetera...
    (ik kan natuurlijk niet allen ideeën of suggesties importeren.)

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) GametopiciconClick hier voor de game topic.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) HelpDeskIconClick hier voor de Help desk



    Laatst aangepast door Toumyon op za jun 09, 2012 9:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van wolfie559 za dec 31, 2011 9:58 am

    paar kleine suggesties.

    kan de vampire niet beter beginnen met 200 of zelfs 250 HP? omdat ze niet zo veel defensieve (defence, Mdefence) of zelfs offensieve capaciteiten (attack, Mattack en spell cards)???
    also de vampire heeft nogal weinig Mattack waardoor zijn magisch gebaseerde spell cards nogal waardeloos zijn tenzij je er heel veel skill points insteek


    en kan de konpaku type ni bijvoorbeeld de skill hebben van tijdens eerste beurt 25 HP en MP krijgen in de plaats van de (nogal minieme skill)????
    also naar mijn mening zou de konpaku type moeten beginnen met een attack van 100
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Toumyon za dec 31, 2011 2:11 pm

    wolfie559 schreef:paar kleine suggesties.

    kan de vampire niet beter beginnen met 200 of zelfs 250 HP? omdat ze niet zo veel defensieve (defence, Mdefence) of zelfs offensieve capaciteiten (attack, Mattack en spell cards)???
    also de vampire heeft nogal weinig Mattack waardoor zijn magisch gebaseerde spell cards nogal waardeloos zijn tenzij je er heel veel skill points insteek


    en kan de konpaku type ni bijvoorbeeld de skill hebben van tijdens eerste beurt 25 HP en MP krijgen in de plaats van de (nogal minieme skill)????
    also naar mijn mening zou de konpaku type moeten beginnen met een attack van 100

    Beste wolfie, ik zou nog maar eens goed lezen wat voor een spells de Vampire type heeft, de skill die de vampire type heeft is ook best goed en de spells zijn ook best powerfull, het enige nadeel is inderdaad de skill points.
    Elke karakter type komt uit op 300 verdeelde punten, ik kan geen 50 punten ofzo meer insteken in maar 1 type.


    en voor De Konpaku types heb ik ook nogal een goede verklaring, de Konpaku types hebben al zeer hoge Attack stat HP en redelijke Defense.
    hun skill is 15HP en 5MP in de eerste beurt, ik kan de MP 10 maken zodat je nog op 25 uit komt.
    ze zijn al vrij powerfull, want je hoeft niks in te steken in M attack, want al hun spells zijn Attack based, ik zou dit maar even heroverwegen wolfie, er waren al 2 Konpaku types in de eerste ronde.

    (Suggesties aangenomen):
    Konpaku type extra 15 HP en 5->10MP maken.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van wolfie559 zo jan 01, 2012 6:22 pm

    Toumyon schreef:
    wolfie559 schreef:paar kleine suggesties.

    kan de vampire niet beter beginnen met 200 of zelfs 250 HP? omdat ze niet zo veel defensieve (defence, Mdefence) of zelfs offensieve capaciteiten (attack, Mattack en spell cards)???
    also de vampire heeft nogal weinig Mattack waardoor zijn magisch gebaseerde spell cards nogal waardeloos zijn tenzij je er heel veel skill points insteek


    en kan de konpaku type ni bijvoorbeeld de skill hebben van tijdens eerste beurt 25 HP en MP krijgen in de plaats van de (nogal minieme skill)????
    also naar mijn mening zou de konpaku type moeten beginnen met een attack van 100

    Beste wolfie, ik zou nog maar eens goed lezen wat voor een spells de Vampire type heeft, de skill die de vampire type heeft is ook best goed en de spells zijn ook best powerfull, het enige nadeel is inderdaad de skill points.
    Elke karakter type komt uit op 300 verdeelde punten, ik kan geen 50 punten ofzo meer insteken in maar 1 type.


    en voor De Konpaku types heb ik ook nogal een goede verklaring, de Konpaku types hebben al zeer hoge Attack stat HP en redelijke Defense.
    hun skill is 15HP en 5MP in de eerste beurt, ik kan de MP 10 maken zodat je nog op 25 uit komt.
    ze zijn al vrij powerfull, want je hoeft niks in te steken in M attack, want al hun spells zijn Attack based, ik zou dit maar even heroverwegen wolfie, er waren al 2 Konpaku types in de eerste ronde.

    (Suggesties aangenomen):
    Konpaku type extra 15 HP en 5->10MP maken.


    nu je het op die manier verklaart begrijp ik het inderdaad.... bedankt in ieder geval voor te luisteren
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van wolfie559 do jan 05, 2012 12:14 am

    nogmaals een poging van wolfie de geweldige om nogmaals iets van buitengewone waarde toe te voegen in de frpg (arrogance level RIIIIIISING)

    zou er voor voor teams een team position ding mischien gemaakt kunnen worden (bijvoorbeeld gelijk het in mijn geval ik ben een vampire en kyr is een witch nu zou het ultrahandig kunnen zijn als ik zou kunnen tanken ofzo voor mijn teamleden)

    (natuurlijk wil ik hiervan kunnen profiteren dat is duidelijk denk ik maar ik ben niet de enige die zal kunnen profiteren neem bijvoorbeeld het psychotanshuteam tanshu kan tanken bv.... etc,etc,etc)

    tuurlijk dit is maar een suggestie...
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Pshycho Maniac do jan 05, 2012 12:18 am

    wolfie559 schreef:nogmaals een poging van wolfie de geweldige om nogmaals iets van buitengewone waarde toe te voegen in de frpg (arrogance level RIIIIIISING)

    zou er voor voor teams een team position ding mischien gemaakt kunnen worden (bijvoorbeeld gelijk het in mijn geval ik ben een vampire en kyr is een witch nu zou het ultrahandig kunnen zijn als ik zou kunnen tanken ofzo voor mijn teamleden)

    (natuurlijk wil ik hiervan kunnen profiteren dat is duidelijk denk ik maar ik ben niet de enige die zal kunnen profiteren neem bijvoorbeeld het psychotanshuteam tanshu kan tanken bv.... etc,etc,etc)

    tuurlijk dit is maar een suggestie...
    Tanken is toch dat de karakter met het hoogste defense de andere verdedigt?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Toumyon do jan 05, 2012 12:21 am

    wolfie559 schreef:nogmaals een poging van wolfie de geweldige om nogmaals iets van buitengewone waarde toe te voegen in de frpg (arrogance level RIIIIIISING)

    zou er voor voor teams een team position ding mischien gemaakt kunnen worden (bijvoorbeeld gelijk het in mijn geval ik ben een vampire en kyr is een witch nu zou het ultrahandig kunnen zijn als ik zou kunnen tanken ofzo voor mijn teamleden)

    (natuurlijk wil ik hiervan kunnen profiteren dat is duidelijk denk ik maar ik ben niet de enige die zal kunnen profiteren neem bijvoorbeeld het psychotanshuteam tanshu kan tanken bv.... etc,etc,etc)

    tuurlijk dit is maar een suggestie...

    Beste wolfie...ik zal dit heroverwegen, het is een goede suggestie.
    maar dat zou de FRPG een beetje te makkelijk maken...je krijgt al snel levels enzo.(kijk straks maar naar Tanshu en Pshycho als zij de Mini-boss dood hebben.)

    en sommigen mensen (zoals ik zelf) houden nogal van uitdaging, hehehe.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Pshycho Maniac do jan 05, 2012 12:24 am

    Toumyon schreef:
    wolfie559 schreef:nogmaals een poging van wolfie de geweldige om nogmaals iets van buitengewone waarde toe te voegen in de frpg (arrogance level RIIIIIISING)

    zou er voor voor teams een team position ding mischien gemaakt kunnen worden (bijvoorbeeld gelijk het in mijn geval ik ben een vampire en kyr is een witch nu zou het ultrahandig kunnen zijn als ik zou kunnen tanken ofzo voor mijn teamleden)

    (natuurlijk wil ik hiervan kunnen profiteren dat is duidelijk denk ik maar ik ben niet de enige die zal kunnen profiteren neem bijvoorbeeld het psychotanshuteam tanshu kan tanken bv.... etc,etc,etc)

    tuurlijk dit is maar een suggestie...

    Beste wolfie...ik zal dit heroverwegen, het is een goede suggestie.
    maar dat zou de FRPG een beetje te makkelijk maken...je krijgt al snel levels enzo.(kijk straks maar naar Tanshu en Pshycho als zij de Mini-boss dood hebben.)

    en sommigen mensen (zoals ik zelf) houden nogal van uitdaging, hehehe.
    SPOILERS!

    En kunnen er geen spellcards zijn die je in ruil voor bijvoorbeeld 10 mp je 10 hp geeft?
    En hoevel mp je erin doet, hoe meer je healt? En dat je ook anderen kan helen?
    Ik weet alleen niet bij welke klasse dit zou kunnen passen.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Tanshu do jan 05, 2012 12:26 am

    Toumyon schreef:(kijk straks maar naar Tanshu en Pshycho als zij de Mini-boss dood hebben.)
    Oh, dus we zijn goed op weg?
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van wolfie559 do jan 05, 2012 12:36 am

    Pshycho Maniac schreef:

    En kunnen er geen spellcards zijn die je in ruil voor bijvoorbeeld 10 mp je 10 hp geeft?
    En hoevel mp je erin doet, hoe meer je healt? En dat je ook anderen kan helen?
    Ik weet alleen niet bij welke klasse dit zou kunnen passen.

    dat klinkt als een perfecte skill voor de lunarian types duuuuhh...

    of je begint mischien inspiratie te geven voor een nieuw type dat kan ook...
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Pshycho Maniac do jan 05, 2012 12:43 am

    wolfie559 schreef:
    Pshycho Maniac schreef:

    En kunnen er geen spellcards zijn die je in ruil voor bijvoorbeeld 10 mp je 10 hp geeft?
    En hoevel mp je erin doet, hoe meer je healt? En dat je ook anderen kan helen?
    Ik weet alleen niet bij welke klasse dit zou kunnen passen.

    dat klinkt als een perfecte skill voor de lunarian types duuuuhh...

    of je begint mischien inspiratie te geven voor een nieuw type dat kan ook...
    Ik kan niet wachten op het Umbrella type.
    Heel bagger maar opeens supersterk en dan weer naar slecht.

    Om te verrassen natuurlijk.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Urameshiya do jan 05, 2012 12:51 am

    Pshycho Maniac schreef:Ik kan niet wachten op het Umbrella type.
    Heel bagger maar opeens supersterk en dan weer naar slecht.

    Om te verrassen natuurlijk.
    Hier ben ik ook wel voor in! Niet alleen omdat het een paraplu-type is, maar wat Pshycho zegt is gewoon wel een leuk idee - een type dat een beetje tricky mechanics heeft.

    Maar Kogasa's eerste verschijning was allesbehalve bagger, Pshycho! Ga haar eerst maar eens op lunatic verslaan zonder bommen of levens te verbruiken!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Pshycho Maniac do jan 05, 2012 12:56 am

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Ik kan niet wachten op het Umbrella type.
    Heel bagger maar opeens supersterk en dan weer naar slecht.

    Om te verrassen natuurlijk.
    Hier ben ik ook wel voor in! Niet alleen omdat het een paraplu-type is, maar wat Pshycho zegt is gewoon wel een leuk idee - een type dat een beetje tricky mechanics heeft.

    Maar Kogasa's eerste verschijning was allesbehalve bagger, Pshycho! Ga haar eerst maar eens op lunatic verslaan zonder bommen of levens te verbruiken!
    Holy shit. Ik merk nu pas dat je een ander Avatar hebt.

    Het Umbrella type moet een Spellcard aanval die 20 effecten heeft en die genummerd zijn.
    Dan gooi je een 20 zijdige dobbelsteen en het nummer dat opkomt is dat moment de aanval.

    Bijv:

    Gooit een 9: 300 hp van alle vijanden af

    of

    Gooit een 14: 100 hp af van zelf en alle teamgenoten.

    Dat soort dingen. (En ik heb geen idee hoe je dit doet, dus als je geen dobbelstenen gebruikt dan doe je wat je wel gebruikt. (Random Nummer Generator?))
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Toumyon do jan 05, 2012 1:11 am

    Pshycho Maniac schreef:
    Het Umbrella type moet een Spellcard aanval die 20 effecten heeft en die genummerd zijn.
    Dan gooi je een 20 zijdige dobbelsteen en het nummer dat opkomt is dat moment de aanval.

    Bijv:

    Gooit een 9: 300 hp van alle vijanden af

    of

    Gooit een 14: 100 hp af van zelf en alle teamgenoten.

    Dat soort dingen. (En ik heb geen idee hoe je dit doet, dus als je geen dobbelstenen gebruikt dan doe je wat je wel gebruikt. (Random Nummer Generator?))

    ik gebruik een digitale dobbelsteen.

    Hmm een Umbrella type?
    het idee zie ik wel zitten. :)
    ik zal hier eens goed over nadenken, terwijl ronde 2 nog aan de gang is.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van wolfie559 do jan 05, 2012 10:20 am

    cool dus er is mogelijkheid tot nieuwe types awesome.... (AWESOME)

    ik ben dol op dit frpg ding het begint leuk en het word alsmaar beter en beter doet me denken aan expansion packs

    Gesponsorde inhoud


    (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center) Empty Re: (Suggestie center) Touhou FRPG: Shadows of Haku (Suggesties center)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 12:59 pm