Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
RakeStriver
Sophie
Pshycho Maniac
Gemu
Pyonta-kun
Tanshu
Quwanti
Michiresu
Hakurei Ninja
Toumyon
kyr2005
Urameshiya
16 plaatsers

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Enquête

    Wie van deze drie is het favoriete Touhoupersonage van TvH?

    [ 4 ]
    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Voteba1036%TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Voteba12 [36%] 
    [ 5 ]
    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Voteba1045%TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Voteba12 [45%] 
    [ 2 ]
    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Voteba1018%TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Voteba12 [18%] 

    Totaal aantal stemmen: 11
    Enquête gesloten
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Urameshiya zo nov 27, 2011 2:42 am

    Omdat de vorige keer al weer een tijdje geleden is, en er sindsdien een hoop leden bijgekomen zijn, leek het me leuk om nog eens uit te zoeken wie het populairste Touhoupersonage is op ons forum, of misschien zelfs van de lage landen.

    Deze keer gebruiken we een systeem met drie rondes, om het extra spannend te maken. Hoe de tweede ronde en de derde werken leg ik tegen die tijd pas uit, om strategisch stemmen zo veel mogelijk te voorkomen.

    In de eerste ronde kan iedereen zijn of haar favoriete personage nomineren voor de volgende ronde. Ieder personage hoeft maar 1 keer genomineerd te worden, dus het heeft geen zin om een personage te noemen dat al door iemand anders genoemd is.

    De 25 populairste personages volgens wat wereldwijd waarschijnlijk de grootste Touhou-populariteitspoll van het afgelopen jaar geweest is, zijn al bij voorbaat genomineerd voor de tweede ronde. Als je favoriete personage al genomineerd is, kun je natuurlijk gewoon je tweede of derde favoriet nomineren.


    Tweede ronde! Stem in de komende 10 dagen op alle personages die je leuk vindt: je mag op zo veel personages stemmen als je wilt. Houd echter in gedachten dat op hoe meer mensen je stemt, hoe minder verschil je stem voor hen uiteindelijk maakt - als je op iedereen stemt, kun je tenslotte net zo goed niet stemmen. Er zullen dus toch keuzes gemaakt moeten worden! :D

    De top 5 zal doorgaan naar de derde en laatste ronde.


    Derde ronde! Omdat er een gedeelde tweede t/m zevende plaats was voor de vorige ronde, hebben we nu acht genomineerden over. Wie van hen zou het populairst zijn binnen onze bescheiden forumcommunity? Stem nu! Je kunt stemmen tot de 27e december. Meerdere stemmen mogelijk.

    De genomineerden zijn...
    Chen
    Cirno
    Flandre Scarlet
    Kogasa Tatara
    Nue Houjuu
    Sanae Kochiya
    Utsuho Reiuji
    Youmu Konpaku



    Het zou natuurlijk leuk zijn als je er bij vertelt waarom je het karakter leuk vindt dat je nomineert!

    Nomineren kan tot en met donderdag 8 december.


    Stemmen voor de tweede ronde kan tot 19 december!


    Laatst aangepast door Urameshiya op do dec 29, 2011 9:47 am; in totaal 12 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van kyr2005 zo nov 27, 2011 3:04 am

    Chen! Ik hou van Chen omdat ze schattig is en ik vind haar theme ook enorm leuk + er zijn een paar awesome memes die met haar te maken hebben~ Er zijn nog wel dingen maar ik ben niet goed in dingen uitleggen dus laat ik het hierbij!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Toumyon zo nov 27, 2011 3:22 am

    Fujiwara no Mokou.

    ik weet niet waarom maar haar design vind ik wel cool.
    en ze heeft een vlammende persoonlijkheid die ik wel mag. :)

    dus daarom kies ik voor Mokou.

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Hakurei Ninja zo nov 27, 2011 11:10 am

    Rinnosuke! Yukkuri R Hij is een cool en interessant personage. Zowel in canon als in fanon. En zijn outfit is ook vet. :)

    Ik zet em er zelf wel bij om Ura een beetje moeite te besparen... en verbeter meteen Meilin -> Meiling.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Urameshiya zo nov 27, 2011 11:29 am

    Hakurei Ninja schreef:Rinnosuke! Yukkuri R Hij is een cool en interessant personage. Zowel in canon als in fanon. En zijn outfit is ook vet. :)

    Ik zet em er zelf wel bij om Ura een beetje moeite te besparen... en verbeter meteen Meilin -> Meiling.
    Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als je mij de lijst bij liet houden, zodat ik tenminste overzicht hou over wie ik al gehad heb. ^^; Maar toch bedankt.

    En, ugh, sorry. Komt door de Japanse spelling. ^^; Maar d~e~t~a~i~l~s! Wees maar blij dat er geen Misuzu Kurenai staat. XD
    EDIT: Trouwens, heeft ZUN haar eigenlijk ooit wel een officiele romeinse spelling gegeven? Meh, nog meer d~e~t~a~i~l~s. =P

    Ik bedacht trouwens opeens dat ik eigenlijk ook wel iemand kan nomineren, dus Nue mag van mij ook wel op de lijst. Kogasa heeft vast al wel iemand die haar wil nomineren.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Hakurei Ninja zo nov 27, 2011 11:41 am

    Urameshiya schreef:
    Hakurei Ninja schreef:Ik zet em er zelf wel bij om Ura een beetje moeite te besparen...
    Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als je mij de lijst bij liet houden, zodat ik tenminste overzicht hou over wie ik al gehad heb. ^^; Maar toch bedankt.
    Jah, ik zei dat half om er achter te komen of je hulp wilde of je het liever zelf wilde bijhouden.

    Urameshiya schreef:
    Hakurei Ninja schreef:en verbeter meteen Meilin -> Meiling.
    En, ugh, sorry. Komt door de Japanse spelling. ^^; Maar d~e~t~a~i~l~s! Wees maar blij dat er geen Misuzu Kurenai staat. XD
    Of Chuugoku/China. :3
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Michiresu zo nov 27, 2011 12:52 pm

    Suwako Moriya

    ja, moet ik dat eigenlijk nog uitleggen?
    Ik kies suwako vanwege die leuke hoed dat ze heeft en het feit dat ze een soort van kikkermeisje is. Ik vind kikkers wel tof ・3・
    Ik vind het ook leuk om met haar te spelen in touhou 12.3 gewoon om het feit dat ze zo grappig springt en met haar mouwen flappert in de lucht XD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Urameshiya zo nov 27, 2011 1:20 pm

    Michi, Suwako stond al bij voorbaat op de lijst omdat ze bij de top-25 zat. Je mag dus nog iemand anders nomineren. :)

    Ninja schreef:Of Chuugoku/China.
    *trekt een heel onschuldig gezicht*
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Michiresu zo nov 27, 2011 2:13 pm

    Urameshiya schreef:Michi, Suwako stond al bij voorbaat op de lijst omdat ze bij de top-25 zat. Je mag dus nog iemand anders nomineren. :)

    ah ._. nu voel ik me dom
    maar goed, dan kies ik momiji, ik vind haar outfit wel nog leuk
    en ze is verdorie niet makkelijk te verslaan vind ik XD
    Mja ik kies haar grotendeels voor haar uiterlijk XD
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Quwanti zo nov 27, 2011 3:09 pm

    Tatara Kogasa. De nieuwe youkai moe. ・3・ Ook het idee dat ze mensen aan het schrikken probeert te maken is leuk aan haar. (Waarbij ik dan ook medelijden heb dat het niet lukt. ・3・)
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Tanshu zo nov 27, 2011 7:50 pm

    Futatsuiwa Mamizou, omdat ze zo cool is! Ik heb altijd al een tanuki-character willen zien. ^^

    Urameshiya schreef:Nomineren kan tot en met donderdag 8 december.
    Wat een prachtige datum. HURRRR.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Pyonta-kun zo nov 27, 2011 10:04 pm

    Aangezien Suwako al is genomineerd, zou ik graag Mystia Lorelei willen nomineren.

    Ik heb zelf eigenlijk nooit gesnapt waarom ze mijn 2e favorite touhou is. Het is haar fandom, hoe ze eruit ziet en het feit dat ze ook een beetje baka is. Zelf zou ik wel eens haar willen cosplayen op een conventie en een eigen dealer stand openen waar ik yakitori verkoop (ja, ik weet dat ze geen yakitori verkoopt, maar ik kan geen lamprey verkopen...)
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Gemu zo nov 27, 2011 10:18 pm

    Aangezien het belangrijkste personage van TH11 al is genomineerd, zou ik graag (JA, HIER KOMT-IE) Rin Kaenbyou willen nomineren, dit omdat ze (naast mijn absolute favoriete karakter) een stage 5 boss is, en daarmee in het rijtje valt van Sakuya, Youmu, Reisen, Sanae, etc.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Pshycho Maniac zo nov 27, 2011 10:18 pm

    Mystia.
    Want Mystia.

    Ze is gewoon een van mijn favorieten.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Hakurei Ninja zo nov 27, 2011 10:42 pm

    Pyonta-kun schreef:... zou ik graag Mystia Lorelei willen nomineren.
    Pshycho Maniac schreef:Mystia.
    Want Mystia.
    Dit betekent dat een van jullie twee nog een mag nomineren? Ura, help eens even...

    Gesponsorde inhoud


    TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie Empty Re: TvH Touhou populariteitsverkiezing ~ eindejaarseditie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 11:44 am