Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Snakke za feb 27, 2016 9:56 pm

    Nieuw nieuws! Twee keer nieuw nieuws zelfs!  Waarschijnlijk weten de meeste van jullie het al maar nog steeds:

    1) De fangame Touhou Genso Rondo is binnenkort (Zomer van 2016) beschikbaar in Europa en de VSA  :D ! Op de PS4 natuurlijk!

    2) Maar het beste nieuws is dat Urban Legend in Limbo (jaaaa, officiële touhou game 14.5 :sparkle: ) gaat ook naar de PS4 komen! HYPE. Meer kan je lezen over dit laatste op het Engelse forum MotK: https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php/topic,19341.msg1238431.html#msg1238431

    Dit is misschien een korte openingspost, maar het is nog steeds GROOT en COOL nieuws :).
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Urameshiya zo feb 28, 2016 7:32 pm

    Eerlijk gezegd begrijp ik de hype niet helemaal, behalve voor mensen die geen pc maar wel een ps4 hebben. (Sorry!)
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van redtails zo feb 28, 2016 10:39 pm

    Whoa Ura, denk effe om :D , ps4 is een casual platform. Dit betekent dat een groot nieuw publiek kennis kan maken met Touhou. Meer fans kan regelrecht transleren naar meer fanmateriaal! Het afgenomen populariteit kan hiermee gedeeltelijk teruggewonnen worden
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Urameshiya ma feb 29, 2016 7:24 am

    Maar een groot deel van dat publiek (in Japan in elk geval) zal al bekend zijn met Touhou, en het deel dat dat niet is zal waarschijnlijk te ver van de doujinwereld verwijderd zijn om daar zomaar in te stappen nu Touhou op de ps4 verschijnt.

    Sowieso, wees eerlijk: verwacht je dat de groep die niet over een pc beschikt maar wel over een ps4 veel materiaal zal gaan uitbrengen? Gaan ze hun doujinshi en muziek dan ook vanaf die ps4 bewerken en drukken?

    Begrijp me niet verkeerd: het is leuk dat er een port uit komt, maar ik denk niet dat het echt veel betekent voor Touhou als geheel.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Snakke wo maa 02, 2016 7:23 pm

    Voor mij is het niet noodzakelijk groot nieuws omdat het de fanbase gaat doen aangroeien, ik denk zelfs dat het overgrote deel van de sales zal komen door mensen die al fan zijn. Ook zal dit inderdaad geen gigantische toevloed aan extra doujinshi of muziek als gevolg hebben.

    Het is eerder het feit dat een franchise van (bijna) 20 jaar oud dat NOOIT eerder een Engelse release, laat staan op console gehad heeft, dat nu wel krijgt!

    Ik heb eerder een gevoel dat heel de westerse fanbase een soort van erkenning krijgt hierdoor. Een officiële game release? Bij ons? Dank je :D

    Het doet ook andere vragen stellen. Komt er meer TouHou naar het westen? Want in officiële releases staan we nog steeds maar op twee, dus er kunnen er nog VEEL bijkomen. Ik weet niet, heel deze announcement is gewoon HYPE als ik er aan denk Urban Legend in Limbo op de PS4! 865054836
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Quwanti ma mei 09, 2016 11:50 am

    De trailer, met een nieuw gezicht.

    Tsukanomatsu
    Tsukanomatsu
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 28

    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Tsukanomatsu do sep 22, 2016 9:13 am

    Ik weet niet of touhou 14.5 veel Touhou fans gaat opleveren om eerlijk te zijn. Aangezien er maar 2 andere vechtspellen zijn die eer niet echt op lijken. Het raakt een verkeerde doelgroep. Een van de shmups was beter geweest imo.

    Gesponsorde inhoud


    Urban Legend in Limbo op de PS4! Empty Re: Urban Legend in Limbo op de PS4!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:57 pm