Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Mario games

    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Good stuff

    Mario games Empty Mario games

    Bericht van Lukas64 za jan 31, 2015 9:05 pm

    Wow, nog geen thread voor dit?
    Ok, dus, we kennen deze loodgieter allemaal (of toch bijna?). Persoonlijk ben ik een mario fan, ik hou er van om de games te spelen, platformers zijn eigenlijk altijd mijn ding geweest. Wat vinden jullie van de serie?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mario games Empty Re: Mario games

    Bericht van Shiro za jan 31, 2015 11:50 pm

    Ik heb niet heel veel mario-games gespeeld, maar ik heb wel genoeg plezier beleefd aan de drie die ik wél gespeeld heb: Super Mario Bros, de Wii-versie, en Partners in Time. Ook allemaal lang geleden, eigenlijk.

    Super mario bros heb ik gespeeld toen ik nog best jong was, het was mijn eerste (en toen ook enige) consolegame. Ik heb hem echter nog nooit gehaald, en de NES is helaas overleden toen ik rond de 8 was. De Wii-versie was ook leuk; de nieuwe items en acties maakten de werelden wat unieker, wat best vernieuwend was. En het samen spelen was best handig, voorheen was het steeds wachten tot de ander dood was.
    Partners in time was een leuke game, ook niet te makkelijk, maar omdat ik meer gewend was aan de platformers zie ik het minder als een mario-game dan de twee anderen. Dat is waarschijnlijk ook waarom ik hem tot net voordat ik wilde posten vergeten ben.

    Een fan zou ik mezelf echter niet noemen, als ik dat was zou ik wel meer van de games gespeeld hebben. Het is net als veel andere gameseries: Ik heb er games van geprobeerd, het was leuk, ik zou er best nog een willen proberen, maar ik ben toch niet gemotiveerd genoeg om een nieuwe te halen.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Mario games Empty Re: Mario games

    Bericht van Graan zo feb 01, 2015 12:02 am

    Mario games waren de eerste games die ik speelde! Afgezien van Sunshine heb ik de "main" games allemaal wel doorgespeeld, en ook nu heb ik een NES met Mario1&3 op mijn studentenkamer staan. Als er nieuwe games van uitkomen, koop ik ze vaak wel.

    Het enige wat me nog lichtelijk dwars zit is de laatste groene ster van Mario Galaxy 2, die ik nooit heb gehaald. Je moet het moeilijkste level doorspelen zonder geraakt te worden. Niet alleen is het vervelend dat je een gigantische hoeveelheid star bits moet verzamelen om het te kunnen proberen, maar ook is het een lange stage met de moeilijke delen aan het eind. Elke keer dat je een fout maakt moet je weer door de langdradige eerste helft spelen. Geen idee of ik me er ooit toe zal kunnen zetten om het te halen.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Mario games Empty Re: Mario games

    Bericht van Maribel Hearn zo feb 01, 2015 12:12 am

    Mario is nostalgisch voor mij. Het was een van m'n main series, ik heb het heel veel gespeeld. :) Hoewel ik de spinoffs veel meer heb gespeeld dan de daadwerkelijke platformers. De Mario RPG's waren vooral een groot succes :D Zowel de Paper Mario als Mario & Luigi series, en Super Mario RPG. Games als Mario Kart, Party etc. zijn ook niet te vergeten :P

    Ik heb ook een tijd gehad dat ik de hele tijd stages zat te maken in een online level editor. xD Ik maakte vooral allemaal van die gemene stages vol met trollerige onzichtbare blokjes en death warps. XD Totaaaaal niet geïnspireerd door Kaizo Mario World. ;)

    Nog even een grappig feitje: ik speelde voor het eerst Mario in... een (stomme) online flash game. Eigenlijk wel jammer. Ik had veel later pas daadwerkelijk een officiële Mario game. XD
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Mario games Empty Re: Mario games

    Bericht van Gemu ma feb 02, 2015 12:41 pm

    Ik ben nooit een fan geweest van de hoofdlijn aan platformers binnen de Mario franchise, maar ik vind de Paper Mario en vooral de Mario & Luigi RPGs superleuk. Ook Mario Kart ben ik niet vies van.
    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Good stuff

    Mario games Empty Re: Mario games

    Bericht van Lukas64 ma feb 02, 2015 1:20 pm

    Ik speel ze nog altijd.....Voor eeuwig, omdat ik er zo veel plezier aan heb... :D

    Gesponsorde inhoud


    Mario games Empty Re: Mario games

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 3:48 pm