Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Graan
Scarlet
Gemu
Lukas64
8 plaatsers

    Mario Maker

    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Good stuff

    Mario Maker Empty Mario Maker

    Bericht van Lukas64 vr sep 11, 2015 12:14 pm

    Eindelijk is het hier, de nieuwe wii u game waarmee je je eigen Mario levels mee kan maken, iemand die het gaat kopen? Ik wel! :)
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van Gemu vr sep 11, 2015 12:32 pm

    Als ik een Wii U had :c
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van Scarlet vr sep 11, 2015 3:50 pm

    Misschien zou je het topics wat kunnen uitbreiden ter info over de game? Misschien haal je mensen dan sneller over. Plus het ziet wat leuker uit :3
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van Graan vr sep 11, 2015 8:49 pm

    Random dingetje dat ik op net op Serebii las:

    Serebii schreef:The Wii U title Super Mario Maker is now out in stores globally and features some Pokémon within it. In the Super Mario Bros. series skin when creating levels, you can use the Mystery Mushroom to give Mario costumes of Charizard, Pikachu, Jigglypuff, Mewtwo, Lucario or Greninja. These can be obtained by scanning their amiibo or by completing the 100 Mario Challenge. We'll be gradually updating the Pokémon in Other Games page with full details of all aspects of these.

    Zo veel costumes! Ik heb niet kunnen vinden of ze ook daadwerkelijk wat doen, of dat het puur cosmetisch is.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van kyr2005 vr sep 11, 2015 9:10 pm

    Graan schreef:Random dingetje dat ik op net op Serebii las:

    Serebii schreef:The Wii U title Super Mario Maker is now out in stores globally and features some Pokémon within it. In the Super Mario Bros. series skin when creating levels, you can use the Mystery Mushroom to give Mario costumes of Charizard, Pikachu, Jigglypuff, Mewtwo, Lucario or Greninja. These can be obtained by scanning their amiibo or by completing the 100 Mario Challenge. We'll be gradually updating the Pokémon in Other Games page with full details of all aspects of these.

    Zo veel costumes! Ik heb niet kunnen vinden of ze ook daadwerkelijk wat doen, of dat het puur cosmetisch is.
    Ik geloof dat ze allemaal cometisch zijn. Ik heb die van link in actie gezien en er leek in ieder geval niks speciaals aan. Niet dat veel mensen ze allemaal kunnen gebruiken want amiibos ・3・.

    Ik persoonlijk ben nooit een hele grote mario fan geweest dus ik ben niet echt van plan om het te kopen.
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van redtails vr sep 11, 2015 11:44 pm

    Eerder dit jaar heb ik de prerelease van dit spel gespeeld (in juli, dacht ik). Kan zijn dat er wat verschillen hiertussen en de echte game zaten, maar ik vond er zelf erg weinig aan

    Het is ontzettend leuk dat je de stijlen van heel veel historische Mario spellen kunt spelen, echter er gaat gewoon veel tijd zitten in het construeren van die levels (wat het hele doel is van de game), en weinig tijd/fun bij het daadwerkelijke bespelen van die levels. Sowieso is het niet heel leuk om je eigen levels te spelen, want je weet precies hoe je ze moet uitspelen XD.

    M'n voorspelling is dat dit spel uiteindelijk net zoiets zal zijn als Mario Paint; leuk om eens een keertje te spelen, maar eigenlijk veel leuker om te zien hoe anderen het spelen en gebruiken!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van Rage za sep 12, 2015 12:07 am

    Je kan levels die je gemaakt hebt delen, dus je kan ook levels die anderen gemaakt hebben spelen!
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van Meira za sep 12, 2015 8:27 pm

    Ik had wat dingetjes opgezocht over Mario Maker.

    De verschillende stijlen hebben NIET allemaal dezelfde mechanics

    De orginele Super Mario Bros kon je geen items vast houden.
    Super Mario World had de spin jump waar je op verschillende enemies kon bouncen waar je normaal niet op kan springen zoals Piranha Plants, Spiny's, thwomps enz.
    new Super Mario Bros had de wall jump.

    Dus je kan niet met de Super Mario Bros stijl de spin jump doen of items vasthouden.

    Wat vooral het unieke is dat je enemies en jezelf van alles kan geven, zowel vleugeltjes, een clowncar een Spiny shell op je hoofd en nog veel meer! Je kan ook bosses en enemy's op elkaar stapelen wat ook voor interessante resultaten zorgt

    Echter heb je niet de opties om schuine oppervlakken te maken welke voor de meeste Mario games een groot ding was qua level design.

    Omdat een goed en leuk level maken niet makkelijk is verwacht ik ook het grootste gedeelte van de levels een platte lay out hebben met veel insta kills zoals lava of gaten en erg veel enemy spam. Of levels die erg leeg zijn of zoveel random stuff er in hebben zitten dat het niet leuk is.

    Er zijn al genoeg community's en andere Mario engines die men al veel langer gebruikt en waar je ook meer ge-advanceerde stuff mee kan doen, dus ik hoef zelf geen Mario Maker te hebben.

    Gesponsorde inhoud


    Mario Maker Empty Re: Mario Maker

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:33 am