Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+17
Meira
Princess Sylvysprit
Deviljho
komodostache
Nephilith
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
Gemu
Pyonta-kun
Tovam
RakeStriver
Pshycho Maniac
Koishi~
Hakurei Ninja
kyr2005
Urameshiya
21 plaatsers

    MMO Games

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    MMO Games Empty MMO Games

    Bericht van Urameshiya di okt 11, 2011 3:12 am

    Ik was benieuwd of er hier mensen zijn die MMO-games spelen op dit moment, of gespeeld hebben, en welke dan. En natuurlijk ben ik ook benieuwd waarom juist die MMO de moeite waard is. *is er altijd voor in om een goeie MMO te proberen*
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 di okt 11, 2011 2:14 pm

    Ik heb veel te veel mmo's gespeeld om op te noemen ^^' maar dan wel vooral de gratis mmo's.. WoW heb ik een trial van gespeeld en ff op een private server en ik zie niet in waarom iedereen die zo goed vind, maar ja, ieder zijn eigen smaak =D De enige mmo waar ik maandelijks voor wil betalen is Monster Hunter Frotnier.. maar die is alleen voor Japan.. en Korea geloof ik :(

    Een van de mmo's waar ik het meeste tijd in gestoken heb is priston tale... Een heel oud F2P mmo zonder quests. Het is een groot grind fest. De grafische kwaliteit is enorm laag.. Eigenlijk is de kwaliteit van alles nogal enorm laag ^^; In het begin verveelde het spel me heel erg hard maar na een tijd werd het leuker~ Maar na een tijd duurt het zo lang om te levelen, en om dat dat je enige doel is ben ik er mee gestopt :D

    Er zijn wel een paar mmo's die ik momenteel speel, maar niet echt intensief. Ik zal de toch opnoemen voor de mensen die het interesseert.

    Path of Exile - http://www.pathofexile.com/
    Status: closed beta

    Een F2P mmo die heel erg gebaseerd is op diablo, en dan bedoel ik de donkere diablo 2 stijl, niet de diablo 3 stijl. Het is niet zo zeer een mmo, meer een online hub met instance dungeons die random gemaakt worden, dus een area is nooit het zelfde. Je kan geloof ik nog altijd in de closed beta geraken, dus als dit je interessant lijkt zou ik me inschrijven en het zeker in de gaten houden!

    Dragon Nest - http://dn.cherrycredits.com/
    Status: Open Beta

    Een koreaanse F2P action based mmo. Het heeft een zeer manga-achtige stijl, maar is wel heel leuk. Het is net zoals path of exile meer een online hub met instance dungeons maar het is een third person action game. Er is geen lock on of auto track voor zover ik weet dus mensen die daar van houden, dit is iets voor jullie.

    Vindictus - http://vindictus.nexoneu.com/
    Status: pre release (nog niet alle content zit er in)

    Ook een Koreaanse F2P action based mmo, maar een veel serieuzere stijl dan Dragon Nest. Heel mooie grafische kwaliteit voor een F2P game. Het is blijkbaar een "prequel" van de mmo Mabinogi... ook al lijkt het er totaal niet op ^^;

    Europa heeft de "extreme" versie gekregen van het spel, waardoor arial attacks en nog wat andere dingen mogelijk zijn. Er zit een soort van auto-tracker in waardoor de combat mischien net iets te makelijk word.. maar het is nog steeds heel leuk
    Het heeft ook weer dat online hub, instance dungeon systeem.

    Dat zijn de drie die ik momenteel speel, dus ja. Meer heb ik niet te zeggen :3
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Hakurei Ninja di okt 11, 2011 4:50 pm

    Euh... Ik heb een week WoW trial gedaan in een zomervakantie een paar jaar geleden... Ik nam heel braaf elk uur een kwartiertje pauze, waarin ik even wat ging drinken of socializen in het zonnetje met mensen in de tuin. Op een of andere manier viel die formule erg goed. Tegen het einde van de week kreeg ik wel door dat ik uiteindelijk zeker verveeld zou raken als ik het langer zou spelen.

    Ik heb later ook een tijdje DOMO, Dream of Mirrors Online, gespeeld, een MMO met een oud Chinees thema die je gratis kan spelen bij Aeria Games. Dat was best leuk om te doen, en ik vond het ook leuk dat de Chinese vijf fasen (beter bekend als 'elementen') werden gebruikt in het magie/skill systeem. Een beetje als pokemon, maar dan cultureel verantwoord. :3 Ik had me daar dus wat in verdiept, en ik ken nog steeds de relaties tussen de fasen uit mijn hoofd. Ook de helft die niet in het spel voorkomt. ・3・

    In de zomer vorig jaar heb ik ook even Lucent Heart in het Japans gespeeld (Japanse site - Engelse site) om taalvaardigheid te oefenen. Dat is een maffe MMO in het thema sterrenbeelden waarin je ook danswedstrijden kan houden tussen personages. :B

    En vlak daarna speelde ik samen met Ura Mystic Stone, de Japanse versie van Runes of Magic. (blijkbaar vonden ze het nodig om bij de vertaling ook de titel te veranderen.) Het is iets dat een beetje weg heeft van WoW, maar dan anders. En gratis. Het tweeklassensysteem is ook origineel.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Koishi~ di okt 11, 2011 6:32 pm

    Wat is een MMO? ///
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 di okt 11, 2011 8:12 pm

    Koishi~ schreef:Wat is een MMO? ///
    Masive Multiplayer Online :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Urameshiya wo okt 12, 2011 7:44 am

    kyr2005 schreef:
    Koishi~ schreef:Wat is een MMO? ///
    Masive Multiplayer Online :3
    Het soort spel waarbij je met heel veel mensen tegelijk in dezelfde online spelwereld bent dus. Nooit aan beginnen Koishi, want het is zwaar verslavend. =P

    Ik snap niet hoe jullie niet kunnen snappen hoe goed WoW is, trouwens. Ieder z'n smaak natuurlijk, maar ik vind het echt een eindeloos geweldig spel. Dat is ook de reden dat ik het al een tijd niet gespeeld heb, want het is niet goed voor m'n offline leven. XD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Hakurei Ninja wo okt 12, 2011 8:05 am

    Urameshiya schreef:Ik snap niet hoe jullie niet kunnen snappen hoe goed WoW is, trouwens.
    Niet dat WoW geen leuk spel is om te spelen. Ik vond het geweldig. Maar ik begon me aan het einde van de week trial al een klein beetje te vervelen, al wist ik dat dat onder andere aan de beperkingen van de trial lag. Met de volledige versie van WoW zou ik zeker weken lang veel plezier kunnen beleven, maar ik denk niet dat ik het veel langer dan een maand zou uithouden als ik regelmatig speel. Ik ben gewoon niet het type om dezelfde game zo lang te spelen ofzo.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Pshycho Maniac wo okt 12, 2011 6:51 pm

    Het enige MMO spel dat ik gespeeld heb is WoW.
    Ik had een free trial.
    Ik kapte er naar 2 dagen mee.
    Veel te repetief.

    En ik werd afgeleid door Pokemon.

    EDIT:

    NInja, ik heb je ingehaald! (Met posts.)
    Ik sta op 336 nu.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Urameshiya do okt 13, 2011 8:07 am

    Niet dat WoW geen leuk spel is om te spelen. Ik vond het geweldig. Maar ik begon me aan het einde van de week trial al een klein beetje te vervelen, al wist ik dat dat onder andere aan de beperkingen van de trial lag. Met de volledige versie van WoW zou ik zeker weken lang veel plezier kunnen beleven, maar ik denk niet dat ik het veel langer dan een maand zou uithouden als ik regelmatig speel. Ik ben gewoon niet het type om dezelfde game zo lang te spelen ofzo.
    Veel mensen zouden beweren dat het echte spel pas begint als je het maximum level bereikt hebt. Dat ben ik niet met die veel mensen eens trouwens, maar het is wel zo dat de diepgang en charme van het spel pas duidelijk worden naarmate je verder komt.

    Over maximum level gesproken - in mijn ervaring zijn het alleen de MMO's zonder maximum level die echt repetitief zijn en snel saai worden. Al is het maar omdat ze meestal grotendeels bestaan uit grinden en als enige doel lijken te hebben om alsmaar een hoger level te bereiken.

    Pshycho Maniac schreef:
    Ik kapte er naar 2 dagen mee.
    Veel te repetief.

    En ik werd afgeleid door Pokemon.
    Juist... ;D
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Hakurei Ninja do okt 13, 2011 11:06 am

    Pshycho Maniac schreef:NInja, ik heb je ingehaald! (Met posts.)
    Ik sta op 336 nu.
    Jah. Ik zag gisterochtend dat je 1 post meer had dan ik, dus poste ik snel nog een paar keer om je in te halen, maar nu sta je weer 2 voor. Na deze nog maar 2 dan ben ik weer boven. >:D
    [/offtopic]

    Ura schreef:Veel mensen zouden beweren dat het echte spel pas begint als je het maximum level bereikt hebt. Dat ben ik niet met die veel mensen eens trouwens, maar het is wel zo dat de diepgang en charme van het spel pas duidelijk worden naarmate je verder komt.
    Dat zou best goed kunnen. En het sociale aspect zou waarschijnlijk ook veel helpen. Ik heb een groepje vrienden die een paar jaar terug een eigen guild hadden opgericht enzo. Als ik in die periode mee had gespeeld had ik het vast ook maandenlang volgehouden.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van RakeStriver do okt 13, 2011 3:24 pm

    Zelf heb ik nooit WoW gespeeld, alleen maar meegekeken. De reden daartoe is omdat je maandelijks moet betalen, terwijl ik niet zo vaak op de computer ben (de laatste heb ik meer tijd, dus nu ben ik vaker online, maar normaal gesproken niet). Ik ben meer een fan van Monster Hunter. Ik hoop echt dat Monster Hunter Frontier Online wordt gelocalized in Europa en elders, uiteraard zonder maandelijks betalen, wat toen met Zuid-Korea was.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 do okt 13, 2011 3:45 pm

    RakeStriver schreef: Ik ben meer een fan van Monster Hunter. Ik hoop echt dat Monster Hunter Frontier Online wordt gelocalized in Europa en elders, uiteraard zonder maandelijks betalen, wat toen met Zuid-Korea was.

    Helemaal met je eens! maar ik zou toch liever maandelijks betalen dan een idiote item shop hebben. Frontier is dan ook het enige spel dat me dat waard lijkt.. Maar goed. Dat gaat nooit gebeuren.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Koishi~ do okt 13, 2011 8:11 pm

    Urameshiya schreef:
    kyr2005 schreef:
    Koishi~ schreef:Wat is een MMO? ///
    Masive Multiplayer Online :3
    Het soort spel waarbij je met heel veel mensen tegelijk in dezelfde online spelwereld bent dus. Nooit aan beginnen Koishi, want het is zwaar verslavend. =P

    Mijn zus speelde vroeger WoW, en dan deed ik het ook wel als ik bij haar logeerde.
    Maar nu doe ik het niet meer.
    Het was op zich best leuk hoor!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Pshycho Maniac do okt 13, 2011 9:23 pm

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Ik kapte er naar 2 dagen mee.
    Veel te repetief.

    En ik werd afgeleid door Pokemon.
    Juist... ;D

    Pokemon is anders, en dat weet je. :D

    Hakurei Ninja schreef:
    Pshycho Maniac schreef:NInja, ik heb je ingehaald! (Met posts.)
    Ik sta op 336 nu.
    Jah. Ik zag gisterochtend dat je 1 post meer had dan ik, dus poste ik snel nog een paar keer om je in te halen, maar nu sta je weer 2 voor. Na deze nog maar 2 dan ben ik weer boven. >:D
    [/offtopic]
    Je zal nooit winnen.
    NOOIT


    ONTOPIC:


    Verder heb ik ook wat free online MMO's geprobeerd, maar die houden niet echt mijn interesse lang.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Urameshiya vr okt 14, 2011 4:16 am

    kyr2005 schreef:maar ik zou toch liever maandelijks betalen dan een idiote item shop hebben.
    Daar ben ik het erg mee eens. Ik heb een hekel aan van die item shops. Ik weet dat ze die dingen nodig hebben om de rest van een spel gratis aan te kunnen bieden, maar het maakt het spel er vaak minder leuk op...

    Ook een van de redenen dat ik net als Pshycho gratis MMO's vaak na een tijdje weer zat ben. Al moet ik zeggen dat ik toen ik nog niet beter wist, ook best wat uurtjes verspild heb aan gratis MMO's. Een paar klasgenoten hadden me bijvoorbeeld zelfs een keer overtuigd Maple Story te spelen, en dat heb ik best lang volgehouden. Al was het niet zo lang als zij.

    Pshycho schreef:Pokemon is anders, en dat weet je. :D
    Ja, maar als er een spel is dat repetitief is, dan is het Pokemon wel... Uiteraard wil dat niet zeggen dat ik niet ook vele honderden uren Pokemon gespeeld heb... XD

    Gesponsorde inhoud


    MMO Games Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 3:41 am