Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Darkenrha
Deviljho
Meira
Graan
Pshycho Maniac
Princess Sylvysprit
UNOwen
11 plaatsers

    Steam Trading Cards

    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Steam Trading Cards - Pagina 2 Empty Re: Steam Trading Cards

    Bericht van Snakke za jun 20, 2015 10:21 pm

    Ik heb pas sinds kort ontdekt wat badges zijn. Voornamelijk leek me de Crimzon clover badge een toffe badge om te hebben, aangezien shmups enzo. Maar voor badges heb je kaarten nodig. Kaarten die ik niet heb. Dus vraag ik aan jullie mensen hier of dat er nog iemand Crimzon Clover kaarten heeft.

    Natuurlijk ben ik bereid om daarvoor te ruilen (het ZIJN trading cards), enige probleem is dat ik niet veel heb om te traden. Maar wat ik momenteel heb: Booster pack van Epic Battle Fantasy 4 en 3 Borderlands 2 kaarten. Maar ook heb ik een aantal dingen op de marketplace staan die niet verkocht geraken en als je wilt traden zal ik ze erafhalen. Deze zijn: een 'operation Phoenix weapon case' en een XM1014 blue steel skin voor CS:GO en de 3 bijhorende kaarten. Ook heb ik nog een aantal standaard TF2 wapens die ik kan traden.

    Hopelijk is er iemand die me aan de Crimzon Clover Badge zou kunnen helpen!
    Jesse
    Jesse
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Goed meetrommelen op muziek

    Steam Trading Cards - Pagina 2 Empty Re: Steam Trading Cards

    Bericht van Jesse zo jun 21, 2015 1:10 pm

    Ookal heb je nog maar een dag maar als je de Steam Summer Sale Game speelt krijg je ook kaartjes van de game zelf. Die kan je elk voor 5 eurocent verkopen op de market, dus als je er al een paar had of nu een of twee nog weet te verzamelen zou dat in iedergeval het moeten versnellen :D
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Steam Trading Cards - Pagina 2 Empty Re: Steam Trading Cards

    Bericht van Cryogenic Cereal zo jun 21, 2015 11:01 pm

    Steam Trading Cards - Pagina 2 PCt2GLm
    Waar blijven mijn twintig kaartjes?
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Steam Trading Cards - Pagina 2 Empty Re: Steam Trading Cards

    Bericht van Snakke ma jun 29, 2015 3:20 pm

    Dus omdat ik de Crimzon clover badge uiteindelijk heb kunnen maken heb ik een -75% coupon voor een game gekregen, die vervalt de 7e juli. Deze game is Rabbit Hole 3D: Steam edition een puzzle spel.
    Omdat dit helemaal niet mijn genre is en ik dus het spel niet moet hebben, vraag ik of dat hier iemand deze coupon wil hebben. Ik hoef er niets voor in de plaats krijgen, Laat maar gewoon iets weten als je hem wilt hebben!

    Gesponsorde inhoud


    Steam Trading Cards - Pagina 2 Empty Re: Steam Trading Cards

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 5:04 pm