Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Rage
NekoMithos
Mamizou Futatsuiwa
KuroNeko
Info
Hina Kagiyama
Pshycho Maniac
Helepolis
Jesse
Urameshiya
14 plaatsers

    Indrukwekkende spell cards

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Indrukwekkende spell cards Empty Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Urameshiya zo sep 11, 2011 11:42 am

    Er zijn van die spell-cards waarbij ik niet veel meer kon zeggen dan 'wauw...' toen ik ze voor het eerst zag, omdat ze er zo spectaculair uit zien, of zo slim verzonnen zijn. Ik vroeg me af of jullie dat ook wel eens hebben, en zo ja, bij welke spell-cards dan bijvoorbeeld.

    Ik heb er door de serie heen zelf een heleboel waar ik van onder de indruk was, maar om een paar voorbeelden te geven:

    Om mee te beginnen: de laatste spell van Yuyuko, simpelweg om de kick die zo'n verplichte survival-kaart op het eind geeft, en omdat ZUN niet alleen de aanval zelf spectaculair gemaakt heeft, maar ook op details heeft gelet zoals de manier waarop die kersenbloesempjes naar beneden komen.
    Indrukwekkende spell cards Hangon10

    Utsuho mag ook niet ontbreken in dit rijtje, bij haar eerste spell card viel m'n mond bijna open toen ik het voor het eerst zag. Om geen enkele goede reden behalve dat de kogels zo gigantisch zijn.
    Indrukwekkende spell cards Th028_10

    Koishi's DNA-kaart. Ik vind het patroon een briljante vondst van ZUN, en het is een van de weinige spell-cards waarbij je de titel niet eens hoeft te lezen om te zien wat het voor moet stellen.
    Indrukwekkende spell cards Th082_10

    Tot slot vind ik in TH13 deze kaart erg mooi om te zien, omdat het zo... zonnig is.
    Indrukwekkende spell cards Zonnig10




    Jesse
    Jesse
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Goed meetrommelen op muziek

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Jesse wo sep 14, 2011 6:02 pm

    Ik moet toegeven dat ik bijna elke spelcard mooi op zich vind. :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Urameshiya wo sep 14, 2011 6:12 pm

    Jesse schreef:Ik moet toegeven dat ik bijna elke spelcard mooi op zich vind. :3
    Natuurlijk, maar er zijn er toch vast wel een paar die je mooier of opvallender dan de rest vindt? :?
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Helepolis do sep 15, 2011 1:55 pm

    IN 4b 「Shoot the Moon」 Moet je maar eens een keer goed voor zitten en die kaart bestuderen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 17, 2011 11:33 am



    Eerste Spelkaart
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Urameshiya do okt 13, 2011 7:58 am

    Helepolis schreef:IN 4b 「Shoot the Moon」 Moet je maar eens een keer goed voor zitten en die kaart bestuderen.
    Toen ik pas IN speelde moest ik hier opeens weer aan denken, en ik heb goed opgelet bij die spellcard, maar om eerlijk te zijn zag ik er niets heel bijzonders aan - al is het sowieso geen onaardige kaart natuurlijk. Zie ik soms iets over het hoofd? ^^;
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Helepolis do okt 13, 2011 9:03 am

    Urameshiya schreef:
    Helepolis schreef:IN 4b 「Shoot the Moon」 Moet je maar eens een keer goed voor zitten en die kaart bestuderen.
    Toen ik pas IN speelde moest ik hier opeens weer aan denken, en ik heb goed opgelet bij die spellcard, maar om eerlijk te zijn zag ik er niets heel bijzonders aan - al is het sowieso geen onaardige kaart natuurlijk. Zie ik soms iets over het hoofd? r^^;
    Heb je het wel op Hard / Lunatic gedaan? Op Normal/Easy is het niets.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Urameshiya do okt 13, 2011 9:35 am

    Helepolis schreef:
    Urameshiya schreef:
    Helepolis schreef:IN 4b 「Shoot the Moon」 Moet je maar eens een keer goed voor zitten en die kaart bestuderen.
    Toen ik pas IN speelde moest ik hier opeens weer aan denken, en ik heb goed opgelet bij die spellcard, maar om eerlijk te zijn zag ik er niets heel bijzonders aan - al is het sowieso geen onaardige kaart natuurlijk. Zie ik soms iets over het hoofd? ^^;
    Heb je het wel op Hard / Lunatic gedaan? Op Normal/Easy is het niets.
    Ja, ik speelde op lunatic. Ik ga 'm nog wel een paar keer bekijken om te zien of ik dan zie wat ik moet zien.

    EDIT: Het valt me bij het bekijken van de replay opeens op dat het er spectaculairder uit ziet als je naar de bovenste helft van het scherm kijkt, in plaats van het gebiedje rond jezelf waar je normaal op gefocust zou zijn bij het spelen - maar ik weet niet of ik nu zie wat je bedoelt.
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Helepolis do okt 13, 2011 10:29 am

    Precies, als je niet focust op 1 punt, maar gewoon op het geheel, dan lijkt het opeens allemaal spectaculair. Omdat het een continu barrage van lasers and geschiet en geluid is. Samen met de muziek maakt het compleet.

    Daarom vind ik gehele spellcards persoonlijk mooier dan van die focust-danmaku.

    Maargoed, Marisa zelf zegt het: "If it aint flashy! It aint Danmaku!"
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Urameshiya do okt 13, 2011 10:32 am

    Helepolis schreef:Precies, als je niet focust op 1 punt, maar gewoon op het geheel, dan lijkt het opeens allemaal spectaculair. Omdat het een continu barrage van lasers and geschiet en geluid is. Samen met de muziek maakt het compleet.
    Ahaa, maar ik keek dus net zonder geluid. *zit in een bibliotheek* Straks dan nog maar een keertje met het geluid erbij proberen. XD
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Helepolis do okt 13, 2011 1:02 pm

    Oh jij stiekemerd! Beetje online browsen in de bieb =P
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Urameshiya vr okt 14, 2011 3:57 am

    Oeh, met geluid erbij is het inderdaad wel vuurwerk. Het leuke is (merkte ik met een koptelefoon op) dat de geluidseffecten heel snel van links naar rechts en dan weer van rechts naar links gaan. Nouja, niet verrassend natuurlijk omdat de lasers ook steeds van links naar rechts gaan en van rechts naar links, maar het viel me nu pas voor het eerst op.

    Helepolis schreef:Oh jij stiekemerd! Beetje online browsen in de bieb =P
    Tsja, ze geven me geen keus. In de uitwisselingsstudenten-dorm waar ik woon, heb ik (nog) geen internet, dus het is of hier in de bieb of in een duur internetcafe. En ik heb nergens gelezen dat ik niet over forums mag browsen op het netwerk hier. XD (alleen maar dat het verboden is om auteursrechtelijk beschermde werken te downloaden enzovoorts)
    Hina Kagiyama
    Hina Kagiyama
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Mensen wijzen op spelfouten.

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Hina Kagiyama di nov 15, 2011 8:04 pm

    Ik vind Devil's Recitation (Byakuren) erg tof, gewoon omdat je daar erg goed merkt dat ze steeds meer gaat schieten. Toegegeven, gejat van Shinki, maar die had geen spellcards :P
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Info za dec 10, 2011 12:42 pm

    Alle spells van Ran vind ik wel mooi.
    Ze hebben allemaal op zich iets dat het er mooi uit laat zien, en daarmee werpen ze een beetje illusie op, en afleiding. het lijkt zo makkelijk, als je ernaar kijkt.
    Behalve d'r eerste spell, die is doodsimpel
    KuroNeko
    KuroNeko
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Piano (slightly), cooking

    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van KuroNeko zo jan 15, 2012 8:58 pm

    Die Zonne kaart in TH 13, Echt geweldig =)

    Gesponsorde inhoud


    Indrukwekkende spell cards Empty Re: Indrukwekkende spell cards

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 9:37 am