Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari vr apr 04, 2014 4:40 pm

    Olly schreef:Ik wil nog steeds van Yukari weten waarom ze nou meteen de moed op gaf, ik heb het gevoel dat dat namelijk een belangrijk stuk informatie is.

    Het is de eerste dag, en in de eerste instantie had ik het idee dat ik helemaal niets tegen T's claim kon doen, aangezien ik moeilijk kan bewijzen dat ik echt een burger ben, hoewel ik me natuurlijk wel meteen afvroeg waarom hij me beschuldigde en impliceerde de ziener te zijn terwijl ik geen wolf ben. Toen sprong iedereen op de bandwagon zonder dat T eigenlijk goede argumenten had, en ik bedacht me dat het snel zou gaan met alle stemmen tegen me omdat het de eerste dag nog maar is.
    Daarom gaf ik het in eerste instantie op, ik had echt het gevoel dat ik me hier niet tegen kon verdedigen, maar toen T toegaf dat hij blufte veranderde dat natuurlijk wel een beetje.

    Ik vind het natuurlijk raar dat hij me opeens vals beschuldigde, maar dat T een wolf is vind ik ook weer een beetje vergezocht. Het zou wel een heel gewaagde tactiek zijn om opeens iemand anders te beschuldigen. Nu denk ik daar ook wel anders over, omdat T wel heel erg veel verbergt. Ik vind T zonder meer verdacht omdat ik geen reden zie voor zijn beschuldiging.

    Ik wil graag op T stemmen, ook omdat ik heel graag wil weten of hij een wolf is of niet.[/quote]
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen vr apr 04, 2014 4:45 pm

    Yukari, het lijkt me een beetje bizar.

    Een reactie op een valse beschuldiging zou veel feller moeten zijn van een burger. Je reactie was dat niet, waardoor je mij in ieder geval het gevoel geeft dat je je erbij neerlegt dat je gezien en geweten bent.
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari vr apr 04, 2014 6:15 pm

    UNOwen schreef:Yukari, het lijkt me een beetje bizar.

    Een reactie op een valse beschuldiging zou veel feller moeten zijn van een burger. Je reactie was dat niet, waardoor je mij in ieder geval het gevoel geeft dat je je erbij neerlegt dat je gezien en geweten bent.

    Dat ligt denk ik ook wel een beetje aan de persoon, want ik was wel degelijk erg verward en boos. Maar een ontzettend felle reactie zet ik nou eenmaal niet zo snel in zo'n bericht. Dat vind ik dus niet zo'n heel goed argument, aangezien het een beetje subjectief is.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr apr 04, 2014 8:44 pm

    Yukari, en ja, het is bandwagonning, en ja, ik zou een strafpunt krijgen als ik niet zou stemmen voor 9 uur
    Reden: Geen, ik vind niemand verdacht genoeg om er echt op af te gaan, ik twijfelde tussen T en Yukari, T vanwege het impliceren van het zijn van de ziener, Yukari vanwege dat ze het zo snel opgeeft, het lijkt alsof ze al weet dat er geen kans meer voor haar is, maar het probleem hier is dat ze nog geen eens flink verzet biet maar gewoon met de witte vlag zwaait, dit kan ook haar persoonlijkheid zijn natuurlijk, maar het zou ook een vreemd plan van de wolven kunnen zijn om iemand op te offeren ofzo
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon vr apr 04, 2014 8:48 pm

    Mijn stem staat vast.
    Als Yukari een burger is, dan hangen we T op dag 2 vind ik.(Of doodsdrankje...wat zeg je ervan, heks?)
    En Yukari als je een speciale rol hebt, dit is ook een tip naar volgende rondes, is het misschien wel eens een goed idee die te onthullen als het er niet zo goed uitziet voor je met de stemmen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku vr apr 04, 2014 9:02 pm

    Het gefluit van merels vult de lucht die de kenmerkende warmte draagt van een lenteavond; behaaglijk, licht en vol belofte voor de volgende dag. Dit in schril contrast met de stemming van de menigte die zich op het dorpsplein heeft verzameld. Daar klinkt enkel druk gebabbel van mensen die allerlei theorieën verkondigen over wie er mogelijk belang bij had Shiro aan te vallen, hangt er een onbehaaglijk gevoel en beheerst een bijna tastbare zwaarte de gemoederen. De burgemeester steekt z’n hoofd buiten de deur van het gemeentehuis en peilt even de situatie. Maar voor hij het weet kijkt een half dozijn mensen z’n richting uit en kan hij niet anders dan buiten komen.
    “Zo, dus, gullie hebt een hele dag gehad om de boel te onderzoeken. Wie zijn er allemaal Belgische Nationalisten?” vraagt hij. Iedereen wisselt onderling blikken uit, maar niemand zegt iets concreets. “Wel? Laat het vooruit gaan! We willen dat volk hier nie nog ne nacht hebben rondlopen.”
    “Ehm, burgemeester,” begint Olly, “we hebben nog geen echte aanwijzingen gevonden. Niemand lijkt echt verdacht.”
    “Wat?!” exclameert Ekotaku. “Komaan, iemand moet toch iet kunnen verzinnen.”
    “Wie zou er eigenlijk Shiro aanvallen? En waarom?” vraagt Toumyon zich luidop af.
    “Ze praatte vaak met Deviljho. Misschien dat diene zich probeert buiten aandacht te plaatsen door opzettelijk haar aan te vallen.” brengt Uno scherp in.
    “Wat? Dat zou dan toch wel exact het omgekeerde effect hebben!” reageert Deviljho verontwaardigd.
    “Dat is wel redelijk vergezocht, nietwaar?” zegt Remilia~.
    “Is’t weer omdat ekik het zijn dat het niet in aanmerking wordt genomen?” antwoordt Uno.
    Binnen de kortste keren worden er allerlei argumenten heen en weer gezwierd en komen er almaar meer partijen bij de discussie. Het lijkt er niet op dat men snel tot een besluit zal komen, tot plotseling T op een voor hem ongebruikelijk luide manier z’n stem boven de menigte verheft: “Het heeft geen zin om er nog verder over te discussiëren, want ik kan jullie precies zeggen wie er hier een Belgische Nationalist is.” Het wordt in één klap doodstil op het plein.
    “Wacht… werk je dan voor immigratie?” vraagt iemand?
    “Dat is niet belangrijk.” zegt T. “Wat telt is dat ZIJ” - T wijst ostentatief naar Yukari - “een Belgische Nationalist is.”
    Iedereen begint onmiddellijk onder elkaar te praten. Sommigen vinden het verdacht dat T zonder te willen zeggen hoe hij dit weet zo openlijk iemand aanwijst. Maar anderen argumenteren dat hij dit toch niet zou doen als Belgisch Nationalist, want als Yukari onschuldig blijkt zouden ze hem meteen uitwijzen de dag erop. Terwijl dit aan de gang is houdt T nauwlettend Yukari in de gaten, die volledig van haar stuk gebracht met wijde ogen staat te kijken naar het schouwspel.
    “Bon, we hebben een stem voor Yukari.” begint Ekotaku. “Eenmaal, andermaal…”
    “Ho, wacht even, laten we hier even allemaal rustig over denken en het eens worden.” oppert Faolinn. “T, je gaat ons toch even moeten vertellen hoe je tot dit besluit bent gekomen? Ik kan me enkel inbeelden dat je zoiets zou weten als je toegang hebt tot haar persoonlijke gegevens. Maar je zegt niets over of je bij immigratie werkt of niet?”
    T had ondertussen Yukari geen moment uit het oog verloren. “Wel, het zit als volgt. Ik merkte op dat Yukari sinds kort optrok met mensen waar ze voorheen nooit contact mee had. Ik geloof dus dat ze gerecruteerd is door de Belgische Nationalisten, wat haar plotse verandering in sociale kring verklaart.”
    “Wacht… stalk je haar dan of zo?” vraagt Olly.
    “Eh… nee… ik zag het op haar Skype contacten.” geeft T enigzins twijfelend toe.
    “Dat is toch geen bijzonder sterk argument” merkt homemadecupcake op.
    “Het is al wat we hebben.” zegt T, “En ik hield haar in de gaten nadat ik het zei. Het was namelijk ook nog mogelijk dat ze misschien de groep Nationalisten wilde infiltreren. In dat geval zou ze hier misschien iets van te kennen hebben gegeven als ze dacht dat ik voor immigratie werkte. Maar ik zie niets dergelijks van haar kant.”
    Dit lijkt veel mensen te overtuigen. T’s strategie is best interessant. Yukari probeert nog wat in te brengen. “Dat zijn mensen met wie ik een project heb voor m’n werk! Ik heb niet gekozen om met ze op te trekken!” Jammer genoeg lijkt er ondertussen zoveel momentum te zijn opgebouwd in de stemmen tegen haar dat haar woorden slechts de ijle lucht bereiken.
    “Goed, dus, handen in de lucht wie Yukari hier wil buiten keilen.” spreekt Ekotaku. Een meerderheid van de aanwezigen is akkoord met dit besluit. “Allee vooruit, naar het station dan.”
    Voor ze vertrekken roept Ekotaku een assistent bij hem en geeft deze de opdracht om door de archieven van de stadsdiensten te gaan om Yukari’s dossiers te vinden.

    Aangekomen bij het treinstation staat Yukari er beteuterd bij. Het lijkt er niet meer op dat iemand het voor haar gaat opnemen. De burgemeester geeft haar een schouderklopje en spreekt haar bemoedigend toe. “Allee kind, ‘t is nie het eind van de wereld, hé. Ik moet zeggen, ik zit ook liever hier dan in België. ‘t Is daar elke dag één grote file op de baan, de helft spreekt Frans, hunne BTW is hoger. Maar da’s nog geen reden om te proberen de boel hier in te pikken. Als ge da doet, dan komt die file gewoon naar hier, wordt het even duur…”
    “En sluiten ze de coffeeshops.” voegt Uno toe.
    “Uno jong, astemblieft eh.” repliceert Ekotaku. “Maar ‘t is wel zo. Ge moet nie beginnen den boel hier te annexeren. Als ge België wilt, pakt dan den trein. Het is ocharme 15 minuten voor ge de grens over zijt. Als ge hier iets wilt veranderen, doe zoals mij. Ik heb het tot burgemeester geschopt. Ik laat Hakuro in z’n waarde maar kan wel dingen sturen zoals ze mij het best lijken. Maar goe, de trein gaat hier sebiet aankomen, we gaan u een kaartje kopen.”
    Aan de automaat verschiet Ekotaku van de prijs. “Amai, zo duur! Da kost hier precies wel veel in Nederland!”
    “Ons openbaar vervoer is nogal prijzig.” stemt XavC in.
    “Ja zeg, nie voor niet da ze liever België naar hier brengt dan er zelf naar toe te gaan. Al chance dat ik dit als werkonkost in rekening kan brengen.”
    Nadat het kaartje is gekocht wordt Yukari de trein opgezet. Ze kijkt zo droevig terwijl de deuren sluiten dat sommigen al spijt beginnen krijgen van hun beslissing. Maar als ze geen actie ondernemen verandert er niets.

    Terwijl de trein het station uit rijdt, komt de assistent van de burgemeester aangelopen met een grote omslag in z’n hand. “Burgemeester! Ik heb de dossiers!” roept hij.
    “Ja jong, kon da nie wa vroeger? Dan hadden we misschien nog iet kunnen bewijzen voor we da kind de trein op smeten. Dit was de laatste rit van de dag.”
    “Het spijt me burgemeester,” antwoordt de assistent buiten adem, “maar bij de dossiers nationaliteit stond het op geboortedatum en dan op naam, en bij burgerlijke stand op naam en dan geboortedatum. En geen van beiden klopte.”
    “Dat boeltje moet precies ook eens hervormd worden.” zegt de burgemeester. Uiteraard ging daar niets van in huis komen. Hij grist de envelop uit de handen van de assistent en haalt de papieren eruit. Na een paar seconden ernaar te turen zegt hij: “Het is allemaal legale blabla. Hier valt niets van te maken.”
    “Kom, laat mij eens zien.” zegt Aap. Hij neemt de papieren en leest er doorheen, half de woorden mompelend. “Geboortedatum… plaats… ingeschreven in volksregister te…”. Even later draait hij verward het papier om, maar op de achterkant staat er niets.
    “Wat is er?” vraagt iemand.
    “Kan je er wat uit afleiden?”




    Yukari is uitgewezen met een meerderheid van 10 stemmen. T heeft 3 stemmen gekregen. Voor de rest had niemand stemmen.
    Remilia~, tenzij ik wat over het hoofd zie heb ik geen stem van je bevestigd gekregen in deze thread of op een andere manier. Dit levert je één strafpunt op. Als je een tweede maal de stemming mist, wordt je uit het spel gezet.
    Gelieve te onthouden dat zowel op zondag als vrijdag de deadlines op 21:00 zijn. NIET middernacht.

    Yukari, je mag je rol bekend maken.
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari vr apr 04, 2014 11:23 pm

    Allee, ik was een Belgische Nationalist!

    Heel veel geluk nog allemaal, ik ben benieuwd waar het spel heen zal gaan, ik zal blijven lurken dus :3.
    Also, T: Je werkt in mysterieuze wijzen. Ik snap echt helemaal niets van je, of je bent toch de ziener.
    Belgen: Succes, ik heb vertrouwen in jullie! Win dit, en zo!


    Laatst aangepast door Yukari op vr apr 04, 2014 11:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van T vr apr 04, 2014 11:31 pm

    Ik heb het volgende tegen alle T-stemmers te zeggen:

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 739155404_727418
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku vr apr 04, 2014 11:35 pm

    “Er staat hier dat ze geboren is in België, en later inwoner geworden van Hakuro.” zegt Aap. “Maar bij de datum van naturalisatie tot de Nederlandse nationaliteit staat er niets ingevuld. En er is ook geen certificaat van. Dat zou hier bij moeten zitten.”
    “Dus, ze is nooit Nederlander geworden!” roept eeveesprit.
    Gejuich breekt uit onder de menigte. Een Belgische Nationalist was uitgewezen! T wordt langs alle kanten gefeliciteerd voor z’n scherpe inzicht.
    “Allee, het zal dan toch meevallen met die zogezegde dreiging!” zegt de burgemeester vrolijk. “Dit moet gevierd worden met een biertje! Of tien.”
    Een grote groep begeeft zich naar het café om de eerste overwinning te vieren. Hakuro lijkt eens te meer veilig.
    Maar de nacht is nog jong, en niet iedereen in Hakuro slaapt...




    De nacht is ingegaan. Nachtelijke acties mogen tot zondag 21:00 aan mij worden doorgegeven. Er mag 's nachts verder worden gediscussieerd. Er is tenslotte veel om over te praten op café.

    EDIT: T's post hiervoor is m'n favoriete post in dit topic tot nu toe.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ za apr 05, 2014 10:41 pm

    Ten eerste mijn excuses dat ik gisteren niet gestemd heb.
    Ik had gisteren mijn eindexamen gala en ik ben in alle drukte, stress en tijdsnood vergeten te stemmen. Een persoonlijke reden waarom een stemming tot 21:00 uur voor míj niet zo handig is, is dat ik op de vrijdag werk tot 20:00 uur. Dan zou het best wel fijn zijn als ik nog meer tijd had om de berichten te kunnen lezen die tijdens mijn werktijd geplaatst zijn..

    In ieder geval, ik twijfelde zwaar aan Yukari haar rol, maar ik ben blij dat we de eerste dag een wolf eruit hebben kunnen spelen! Fissa!
    Alhoewel T gelijk had, vertrouw ik hem nog niet helemaal. Ik vind het namelijk heel vreemd dat hij juist Yukari in de gaten hield op Skype. Is T ook een Belg? Hebben de Belgen besloten de eerste nacht een  Belg eruit te gooien, zodat tenminste één van hen vrijwel zeker verzekerd zou kunnen worden  van het vertrouwen van de Nederlanders?  Of is het allemaal puur toeval en geluk?  Misschien kan T mij uitleggen waarom hij besloot Yukari te (STALKEN HIHI)  observeren?  

    UNOwen schreef:
    XavC schreef:Mijn andere optie is UNO. Dat heeft geen speltechnische reden, maar meer die zeer nare attitude die hij opzette.
    Als je zegt dat het nergens meer over ging, ik vind Remilia's gedrag super onverwacht. Ze had moeten zien dat het slechts provocatie was.

    Ik weet dat het provocatie was. Weerhoud mij er echter niet van OM SUPER AANGEVALLEN TEGEN JOU TE DOEN ARGHHHHH
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van T za apr 05, 2014 11:33 pm

    Remilia~ schreef:In ieder geval, ik twijfelde zwaar aan Yukari haar rol, maar ik ben blij dat we de eerste dag een wolf eruit hebben kunnen spelen! Fissa!
    Alhoewel T gelijk had, vertrouw ik hem nog niet helemaal. Ik vind het namelijk heel vreemd dat hij juist Yukari in de gaten hield op Skype. Is T ook een Belg? Hebben de Belgen besloten de eerste nacht een  Belg eruit te gooien, zodat tenminste één van hen vrijwel zeker verzekerd zou kunnen worden  van het vertrouwen van de Nederlanders?  Of is het allemaal puur toeval en geluk?  Misschien kan T mij uitleggen waarom hij besloot Yukari te (STALKEN HIHI)  observeren?

    Die theorie vind ik erg onlogisch, en ik zou er - zeker in de eerste ronde - geen reden toe zien.
    Dus ja, het is puur toeval. Veel meer kan ik er helaas niet over zeggen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ zo apr 06, 2014 1:12 am

    Hoezo is die theorie onlogisch? Is het niet het doel van de weerwolven om het vertrouwen van de anderen voor zich te winnen en ze uit te schakelen? Het is inderdaad misschien niet zo slim om deze 'plan van aanpak' te gebruiken in de 1e ronde. Maar niet iedereen denkt zoals wij. Ik neem alles met een korreltje zout.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym zo apr 06, 2014 9:46 am

    T had eerder zoiets gezegd dat hij had gekeken naar het aantal skype-contacten wat mensen hadden (als je rechtsklikt op de naam van iemand kan je dat zien). Waarschijnlijk heeft hij bij iedereen die meedoet aan het Belgenspel gewoon gekeken hoeveel contacten ze hadden toen ze zich inschreven, en hoeveel skypecontacten ze hadden nadat het spel was begonnen.
    (maar mensen kunnen natuurlijk ook skypecontacten toegevoegd hebben die niks te maken hebben met het wolvenspel, dus daar moet je wel op letten natuurlijk).
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku zo apr 06, 2014 11:11 am

    Ik ben vandaag even weg op city trip. Ik zal proberen vóór 21u terug te zijn en alles af te handelen. Wie reeds een nachtelijke actie kan beslissen, gelieve ze te PM'en naar me vóór 21:00. Personen die hun actie mogelijk moeten laten afhangen wat er 's nachts gebeurt en dus eerst input van me dienen te ontvangen zijn uiteraard vrij gesteld van die deadline.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC zo apr 06, 2014 2:35 pm

    Reym schreef:T had eerder zoiets gezegd dat hij had gekeken naar het aantal skype-contacten wat mensen hadden (als je rechtsklikt op de naam van iemand kan je dat zien). Waarschijnlijk heeft hij bij iedereen die meedoet aan het Belgenspel gewoon gekeken hoeveel contacten ze hadden toen ze zich inschreven, en hoeveel skypecontacten ze hadden nadat het spel was begonnen.
    (maar mensen kunnen natuurlijk ook skypecontacten toegevoegd hebben die niks te maken hebben met het wolvenspel, dus daar moet je wel op letten natuurlijk).
    Alhoewel het niet in de lijn der verwachting is, dat iemand er van de ene op de andere dag een paar Skypecontacten bij heeft.

    Zegt verder echt 0,0. Is Yukari vrij nieuw? In dat geval was het misschien best slim. Zou kunnen betekenen, dat hij/zij nog weinig TvH mensen op Skype zou kunnen hebben. Bij de meer gevestigde leden zou het echt totale bullocks zijn geweest.

    Ik wil trouwens niet zonder slag of stoot geloven, dat T de ziener is. Met het idee van Skype krijgt zijn zienerclaim wel een heel andere betekenis.

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 8 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:01 pm