Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
homemadecupcake
Sophie
Toumyon
MR.Kriesebo
Reym
Deviljho
Princess Sylvysprit
Gemu
Scarlet
Suuschuu
Olly
15 plaatsers

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Enquête

    Verder met Het Scharlaken Huis?

    [ 0 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba100%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba12 [0%] 
    [ 2 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba1025%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba12 [25%] 
    [ 6 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba1075%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba12 [75%] 
    [ 0 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba100%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Voteba12 [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 8
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Sophie di nov 12, 2013 9:28 pm

    Afijn... Dus zowel die Kriesebo als blijkbaar Eeveespirit wouden de verkeerde route nemen..
    Het was verdacht, maar het waren mensen dus Sakuya zocht er verder niets achter.
    Mensen waren nou eenmaal mensen.

    Wat ze veel interessanter vond was de persoon die blijkbaar Marie heette, die ineens in de kamer lag.

    "Marie", sprak Sakuya luid, "zowel Gertrude als Youmu hebben je niet genoemd in hun groep. Toen we je zagen lag je hier op de grond. Wat heb je eigenlijk al die tijd gedaan? Hier vast gelegen?"
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Scarlet di nov 12, 2013 10:07 pm

    "Observeren?!" Kogasa keek Komodo aan.
    "Observeren is niet alleen maar stil zijn hoor, en het gaat hier om een gevoel. Iedereen kan schuldig zijn, dus kunnen we dan niemand meer vertrouwen?"

    Kogasa kijkt Kriesbo aan "en waarom denk je dat Marie een handlanger van E zou zijn? Je was niet eens met hem in dezelfde ruimte... misschien weet jij meer dan ons....of ben jij misschien wel E's handlanger... alles kan."

    "Ook vraag ik me af waarom Gertrude en Nue met zijn tweetjes liepen... zijn jullie niet met de rest van de groep gelopen? Kon dit dan? Ik vraag me dat af..."

    Kogasa denkt nog eens goed na, ze moet toch echt gaan stemmen, ookal wilt ze het niet.
    "Ondanks ik het liever niet wil zeggen verdenk ik nogsteeds de 2 die ik eerder genoemd heb.
    En ondanks ik het liever ook niet zou willen doen ga ik toch een stem uit brengen."
    Kogasa neemt diep adem en denk voor de laatste keer na.
    Ze stapt naar voren en zegt "Ik stem op Komodo, mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Ook vertoond hij bepaald verdacht gedrag. Dus ik hou mijn stem nu op mijn gevoel. Sorry, maar ik kan mijn gevoel niet veranden."
    Met een wat somber gezicht stapt Kogasa weer naar achter.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache wo nov 13, 2013 6:52 am

    *komodo loopt naar de rand en pakt een fles wijn

    "mmmmm"

    begint te drinken*

    "luister ik heb beslooten jullie niet proberen over te halen om niet op mij te stemmen, ik ben ook verdacht, en ik neem aan dat je een mens zijn menig eenmaal niet snel verandert"

    neemt weer een grote slok*

    "aaaahhhh, allo wel als ik Meneer E. zou zijn neem ik aan dat ik wel iemand vermoord had, kries bijvoorbeeld was heel lang stil als ik wou had ik hem al kunnen vermoorden zonder dat jullie het door hadden"

    neemt weer een enorme slok*

    "maar weet je kies maar, ik drink nog even door, ik wil nog niemand dood hebben"

    drinkt de fles leeg, en begint met de fles heen en weer te draaien*
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Toumyon wo nov 13, 2013 1:45 pm

    Geeeweldig, nu hebben we iemand die als drunk rond loopt.
    *Youmu zucht*
    Nou, aangezien ik moet kiezen...kies ik voor Eeveesprit.
    Hij deed soms zo raar.
    En was zelfs niet tevreden met de beargumenteerde idee van Mr.Faust(faolinn) die ons de weg naar de zaal makkelijker heeft gemaakt, want misschien was de kortste weg wel bewapend met vallen.

    (Sorry Olga, ziet er naar uit dat alles heel, traag gaat.)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym wo nov 13, 2013 2:30 pm

    Ik stem op Komodo.
    ik vind zijn verhaal erg verdacht. Ook dat hij opeens wijn begint te drinken. Nog niemand is vermoord hier. E zou ook niemand vermoord kunnen hebben, om anderen verdacht te maken!
    komodo is erg stil geweest, en hij observeerde de boel de hele tijd. Misschien wel om een situatie te vinden waarin hij iemand kon vermoorden?
    E zou anderen ook kunnen observeren om de situatie te kunnen proeven, en zo meegaan in het gedrag van de rest en niet op te vallen.

    Daarom stem ik op komodo. Het spijt me, maar van allen vind ik jou het meest verdacht.


    Laatst aangepast door Reym op wo nov 13, 2013 6:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van homemadecupcake wo nov 13, 2013 2:44 pm

    Nue besluit toch ook maar eens iets te zeggen en stapt naar voren.
    "ik en Gertrude zaten samen met z'n 2en in 1 kamer. ik heb geen van de anderen beter leren kennen en ga nu af op mijn eigen gevoel. 1 ding is zeker, Gertrude is E niet. Zoals zij zelf al zei, zijn wij de kamer niet uitgegaan en hebben samen gezocht naar aanwijzingen. Gertrude is een veel te nette dame om haar badkamer zo vies te laten worden"
    Nue kijkt rond en scant elk persoon in de hal. Het was haar eigen schuld dat ze niet wist wie wie was...waarom moest ze nou perse voorstelrond overslaan en meteen ervandoor rennen? Ze kan zichzelf wel tegen haar hoofd slaan.
    "afgaand op de argumenten van de anderen en mijn eigen (weinige) ervaringen (Ik wil mijn stem niet verloren laten gaan) stem ik ook op Komodo. Sorry komodo, maar zoals Gertrude al zei, kom jij het meest verdacht op mij over.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache wo nov 13, 2013 4:58 pm

    er rolt een traan over komodo's wang*

    "ik zou willen zeggen dat ik op Kogasa zou willen stemmen maar dat zou nergens op slaan, youmu ik heb wel vertrouwen in jou inzicht, ik stem op Eeveesprit.

    *slaat de fles tegen de muur kapot, pakt een scherf en gaat er een knife game mee doen.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Scarlet wo nov 13, 2013 5:27 pm

    komodostache schreef:*slaat de fles tegen de muur kapot, pakt een scherf en gaat er een knife game mee doen.
    Kogasa schrikt van de actie van Komodo.
    "En dit maakt je niet verdacht zeker... ik wordt er nog banger van. En als je op mij wilt stemmen hou ik je niet tegen, maar als ik een handlanger van E was had je dat wel gemerkt. Waarom zou ik me dan zo'n zorgen gemaakt hebben over bepaalde personen? En waarom zou ik je dan niet al eerder uit de weg geruimt hebben? Simpel, omdat ik geen kwaad in me heb. En dat heb ik bewezen om de heletijd in de kamer te zijn wezen zoeken en met de andere wezen argumenteren. Maar nogmaals, ga je gang."
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache wo nov 13, 2013 6:32 pm

    Kely Scarlet schreef:
    komodostache schreef:*slaat de fles tegen de muur kapot, pakt een scherf en gaat er een knife game mee doen.
    Kogasa schrikt van de actie van Komodo.
    "En dit maakt je niet verdacht zeker... ik wordt er nog banger van. En als je op mij wilt stemmen hou ik je niet tegen, maar als ik een handlanger van E was had je dat wel gemerkt. Waarom zou ik me dan zo'n zorgen gemaakt hebben over bepaalde personen? En waarom zou ik je dan niet al eerder uit de weg geruimt hebben? Simpel, omdat ik geen kwaad in me heb. En dat heb ik bewezen om de heletijd in de kamer te zijn wezen zoeken en met de andere wezen argumenteren. Maar nogmaals, ga je gang."
    "je spreekt tegen je argument in, je zegt dat je wel iemand vermoord zou hebben als je E. was, heb ik dat gedaan?"
    "in ieder geval ik heb mijn lot geaccepteerd, p.s als ik je dood zou willen hebben zou ik nu wel je nek gebroken hebben"
    Gaat verder met zijn spelletje*
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Princess Sylvysprit wo nov 13, 2013 6:58 pm

    *schrikt van alle stemmen op hem*

    Oh kom OP jongens, waarom ik? Ik weet dat ik niet veel belangrijks kan betekenen als het om denkwerk gaat maar ik doe juist zo mijn best om ons bij elkaar te houden! Moeten we echt iemand vermoorden?

    Maar... als ik dan echt moet kiezen...*kijkt een beetje bang*
    dan zijn er 2 mensen zijn die ik wel een beetje verdacht vind...
    De eerste is Faust...hij is een of andere slim proffesor geval zoals ik dat heb gehoord, en hij wil hier schijnbaar een lab maken, een LAB zeg ik je, dat is zeer verdacht, maar nog vreemder is dat hij iedereen probeerde over te halen om een bepaalde route te nemen, het had een val kunnen zijn dacht ik! Iets zegt me dat hij ons vroeg of laat zal veraden ofzo...

    Maar als er echt iemand verdacht is dan is het Komodo,
    er worden hier mensen vermoord en hij is er iets TE rustig over, sterker nog, hij lijkt wel gewoon dronken, en hij smijt met glazen, dat vind ik nogal vreemd en verdacht, ik ben eigenlijk best bang dat hij dat glas in mijn nek gaat steken ofzo...

    *heeft gehoord wat Youmu zei en kijkt naar beneden, nogal verdrietig*
    Ugh...het lijkt net alsof ik weer iets te eerlijk was...
    *bloost een beetje, maar denkt terug aan wat Youmu zei en gaat even zitten en zucht*
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache wo nov 13, 2013 7:22 pm

    "haha"
    *geeft eeveesprit een klopje op de rug

    "geen zorgen man ik vermoord je NOG niet....."
    "luister ik heb het gevoel dat ik vandaag of morgen hier sterf, het minste dat ik dan kan doen is proberen er iets leuks voor mijzelf van te maken, met een drankje en een spelletje. sorry kan trouwens niets doen aan mijn kalmte, ben zo geboren O_O"
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym wo nov 13, 2013 8:36 pm

    "Eigenlijk is het niet volgens de etiquette om dronken te zijn in gezelschap, en om met glas te gaan gooien. Het is ook gevaarlijk voor de andere gasten."

    Gertrude weet eigenlijk niet wat ze van Komodo's actie moet denken. Het maakt hem alleen nog verdachter in haar ogen.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache wo nov 13, 2013 8:48 pm

    "mm geen zorgen ik kan nog drie flessen hebben wil ik dronken worden"
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Princess Sylvysprit wo nov 13, 2013 8:52 pm

    *springt naar achteren*

    W-wah! Blijf van me af engurrd! ;-;

    *word nu zeer bang van Komodo maar probeert rustig te blijven*

    Komodo...ik weet dat het stom klint maar...WIL je dood ofzo? Je lijkt hier echt zeer verdacht door, het is echt niet cool om mij zommar van achteren aan te raken hmph!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Sophie wo nov 13, 2013 8:59 pm

    komodostache schreef:"geen zorgen man ik vermoord je NOG niet....."
    Sakuya was in de war. Had deze mens het nou serieus nu al opgegeven?
    Waarom zou hij anders zijn eigen graf graven?

    Eigenlijk wilde ze nog antwoord van die bloederige Marie, maar de ophef rond Komodo had de aandacht van haar vraag weggetrokken.

    "Ik weet niet wat je bedoeling is, maar je graaft je eigen graf door zo verdacht te doen.
    Als we dan per se moeten kiezen gaat ook mijn stem uit naar Komodo.

    Gesponsorde inhoud


    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 4 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 11:06 pm