Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
homemadecupcake
Sophie
Toumyon
MR.Kriesebo
Reym
Deviljho
Princess Sylvysprit
Gemu
Scarlet
Suuschuu
Olly
15 plaatsers

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Enquête

    Verder met Het Scharlaken Huis?

    [ 0 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba100%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba12 [0%] 
    [ 2 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba1025%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba12 [25%] 
    [ 6 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba1075%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba12 [75%] 
    [ 0 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba100%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Voteba12 [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 8
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache do nov 21, 2013 3:51 pm

    Faolinn schreef:[noRP]De stemming is al geweest, die heb ik dus gemist. Olga is op het moment heel druk met school en kwakkelt erg met haar gezondheid. Ik vraag jullie begrip voor het ongemak. Blijf regelmatig checken of er wat vooruitgang in het topic is. De faseverdeling is dus (tijdelijk) even niet aan de dagen van de week geliëerd.[/noRP]
    bedank voor de info :3
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Olly ma nov 25, 2013 8:30 pm

    Het was wel duidelijk dat meerderheid Komodo eigenlijk vertrouwde. Toch liep hij met opgeheven hoofd naar de strop. Dit was het dan. Gertrude slaakte toch een gilletje, kort en hoog, toen het brede touw om zijn nek werd geknoopt. Saoirse keek maar weg. Kogasa hield het touw vast, voor haar gevoel moest zij het doen. Het was eigenlijk een zielige vertoning. Ook wel een beetje eng, met het flakkerend kaarslicht van een grote kroonluchter, die de heer Faust echt meende te kennen.
    Nue en Sakuya hielden elkaar stevig beet.
    "Gedaan is maar gedaan..." mompelde Youmu. "JA!" schreeuwde Marie verrassend luid. Kogasa schrok en zwaaide wild heen en weer.
    KRAK!
    Daar ging de kruk.

    Dood.

    Tevreden?

    Achter in de balzaal klappen twee deuren open, op de grond ligt een briefje...

    Vind je weg in Myrtha's doolhof der Willia,
    Geen man komt hier ooit levend vandaan,
    Tot op de bruiloft.

    E.


    De deuren leiden naar...buiten. Een immens doolhof verlicht door misschien wel duizend kaarsen. Waar moesten ze nu heen?
    [spoiler]Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Ju20[//spoiler]

    Het spijt me vreselijk dat ik me niet eens aan mijn eigen deadlines houd. Ik hoop dat jullie hier nog geduld mee willen hebben. Om het allemaal wat vlotter te laten gaan komt iedereen direct in een chat, op die manier kunnen we elkaar herinneren. Alle levende mensen moeten voor het einde van de week hun keuze van doolhofroute geven. Dan gaan ze naar de volgende chat en dan kennen jullie het wel.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym ma nov 25, 2013 9:13 pm

    Gertrude frommelt een kanten zakdoekje uit haar kleine groene fluwelen damestasje. Ze zet haar hoed wat opzij, veegt het haar uit haar ogen en begint zachtjes te snotteren.

    "Ko-komodo... Waarom... Waarom moest je dood...
    Dit is echt ziek... we kunnen maar weinig doen aan deze situatie. Die meneer E verplicht ons om onze vrienden te vermoorden, en anders vermoordt hij ons zelf."
    Gertrude dacht eens na. Het was net zo'n detectiveboek dat zij had gelezen. Toen ze die boeken las, was het spannend en intrigerend, maar nu, in het echt...

    Gertrud liep naar het briefje dat op de grond lag. Een soort doolhof met gekke symbolen...het lijken wel een zwaard, of een mes? En dan nog een soort van grafzerk en een... steelpannetje? Oké dan.
    Vreemd. Het zwaard/messending leidde vast naar een soort van wapenkamer. De grafzerk leidde vast naar een soort kerkhof. Maar het steelpannetje? Geen idee. Misschien wordt het de keuken?

    Gertrude moest nog eens even nadenken over haar routekeuze. Ze moest even nadenken.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Faolinn ma nov 25, 2013 9:30 pm

    Zelfs de doorgewinterde Faust moest even wegkijken op het moment suprême. Vaak had hij met zijn handen in lichamen van reeds overleden mensen zitten wroeten. Dit was echter toch wel wat anders dan een verlichte ziel die het stoffelijk overschot had 'weggegeven' aan het lab. Even werd het hem zwart voor de ogen en hij had moeite om zich staande te houden.
    'Weer een dode in mijn leven... Weer een die ik niet redden kon... Blijf ik dan toch opgejaagd?'
    Met een zucht staakte Faust zijn mijmeringen. De handen in de zakken gestoken liep hij verslagen richting het doolhof. Bij de ingang draaide hij zich om en keek terug naar de groep die hem van daar angstig gade sloeg.
    'Vrienden, vijanden en alle mensen die ik nog niet heb leren kennen. Ik zal u voor gaan het doolhof in. Mochten we elkaar heelhuids terugzien dan zal ik mijn informatie met jullie delen. Vaarwel tot die tijd, wees op uw hoede en probeer zoveel mogelijk van elkaar te weten te komen.'
    Hij draaide zich om en met een wapperende labjas slofte Faust het donkere labyrint in...
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym vr dec 06, 2013 7:27 pm

    Gertrude had ondertussen haar keuze gemaakt. Ze keek even om zich heen waar de anderen heengingen, en liep toen voorzichtig het doolhof in. Het was griezelig, de paden waren soms een beetje nauw en af en toe moest Gertrude een deel van haar wapperende groene mantel losmaken uit een uitstekende tak. Het was wel een groot doolhof, het duurde lang om er doorheen te komen. Gertrude werd een beetje bang. Wat als ze nu verdwaalde?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Olly zo dec 08, 2013 11:17 pm

    Dit is een servicebericht:
    Dank aan alle die hun keuze al hebben gemaakt, jullie zijn super en motiveren mij dit niet dood te laten gaan. Echter kan dat niet alleen met jullie inzet, ik mis cruciale keuzes van bepaalde spelers, waaronder de slechteriken. Daarom kan ik jullie nog niet in een nieuwe chat zetten, anders zou er eventueel gekozen kunnen worden op basis van spelers per locatie.
    Vanaf volgende dinsdag begint ook mijn toetsweek. Dan kan ik eigenlijk niet updaten. Zijn jullie voor een pauze of hebben jullie er eigenlijk helemaal geen zin meer in?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Sophie ma dec 09, 2013 2:54 pm

    Olly schreef:Dit is een servicebericht:
    Dank aan alle die hun keuze al hebben gemaakt, jullie zijn super en motiveren mij dit niet dood te laten gaan. Echter kan dat niet alleen met jullie inzet, ik mis cruciale keuzes van bepaalde spelers, waaronder de slechteriken. Daarom kan ik jullie nog niet in een nieuwe chat zetten, anders zou er eventueel gekozen kunnen worden op basis van spelers per locatie.
    Vanaf volgende dinsdag begint ook mijn toetsweek. Dan kan ik eigenlijk niet updaten. Zijn jullie voor een pauze of hebben jullie er eigenlijk helemaal geen zin meer in?

    Ik heb gestemd op verder spelen, maar verder spelen met actieve mensen zou ook niet verkeerd zijn.

    Anders vraag je iedereen die nog niet gestemd heeft nogmaals of ze wel mee willen doen met het spel. Zijn er mensen die geen motivatie of tijd meer hebben dan haal je hen er uit en probeer je het opnieuw te balanceren.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym ma dec 09, 2013 3:19 pm

    Ik stem op verder spelen. Ik wil dat het verder gaat, ik vind het spannend. Ik wil weten wat dat pannetje is. Ik hoop dat het lekkere chocoladefondue is.

    Skip's idee klinkt wel goed.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Scarlet ma dec 09, 2013 3:41 pm

    Gezien mijn omstandigheden momenteel wil ik wel na een pauze verder spelen met actieve mensen.
    Het spijt me zelf heel erg dat ik de afgelopen week afwezig was i.v.m. ziekte en veel stress, vergeef me alsjeblieft mensen...scheiden is niet zo makkelijk.
    Als het beter is voor het spel dan wil ik ook best wel deze rpg verlaten...want ik hou jullie ook erg op..
    Sorry alvast.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Toumyon ma dec 09, 2013 6:13 pm

    Ook gestemd na een pauze verder te willen spelen met actieve mensen.
    Ben benieuwd.

    Gesponsorde inhoud


    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 6 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 4:18 pm