Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+30
Gemu
rockpad
Princess Sylvysprit
Graan
Lyari
homemadecupcake
Reym
Deviljho
BaksteenComrade
Maribel Hearn
stupidHipster
A-Duck
Zigzagwolf
Ranfox
Decidetto
TheEternalMokou
RemiliaxScarlet
Plaki
MR.Kriesebo
Remilia~
komodostache
Chrono
Olly
T
jjkramok
211nafsimreK
Toumyon
Scarlet
TanukiTyfoon
Rage
34 plaatsers

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van T di dec 10, 2013 7:16 pm

    Postteveelindittopic(enditismeerdaneenwoord)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Princess Sylvysprit di dec 10, 2013 7:31 pm

    Goedgezien (ditook;DDD)
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Scarlet di dec 10, 2013 7:37 pm

    Brabander
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Princess Sylvysprit di dec 10, 2013 7:40 pm

    Kaster
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Toumyon di dec 10, 2013 7:59 pm

    Sprit, ik weet niet of je de nieuwe toevoegsel heb gelezen van de forumregels...maar bij deze wil ik je even inlichten: "Een forum is geen wedstrijdje om te zien wie het meeste kan posten. Het is daarom niet erg om in forumgames niet bij elke gelegenheid die zich voordoet te posten."
    Back on topic...


    Baka
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Scarlet di dec 10, 2013 8:11 pm

    Bestfriend
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van TanukiTyfoon di dec 10, 2013 8:13 pm

    LimboDanser
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Princess Sylvysprit di dec 10, 2013 8:37 pm

    Toumyon schreef:Sprit, ik weet niet of je de nieuwe toevoegsel heb gelezen van de forumregels...maar bij deze wil ik je even inlichten: "Een forum is geen wedstrijdje om te zien wie het meeste kan posten. Het is daarom niet erg om in forumgames niet bij elke gelegenheid die zich voordoet te posten."
    Back on topic...


    Baka
    Toumyon...dat doet me erg pijn weet je? Ik maak er echt geen wedstrijd van, ik doe dit gewoon omdat ik het leuk vind...ik voel me echt verschikelijk nu, ik ben zelfs bang om te posten tegenwoordig omdat ik het gevoel heb dat ik keiveel fout doe...
    ik moet er stiekem om janken...
    Okay, ontopic nu,

    MarioBros3
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Reym di dec 10, 2013 9:11 pm

    knuffelaar
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Graan di dec 10, 2013 9:23 pm

    Rapper
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Urameshiya di dec 10, 2013 9:44 pm

    Jongens, ik heb de indruk dat dit topic, hoe populair het ook is, de laatste tijd meer ellende dan lol oplevert. De meeste beschrijvingen zijn ook al honderd keer langs gekomen en de beschrijvingen die dat niet zijn zijn dan ook nog eens vaak volkomen onbegrijpelijk voor andere mensen dan de beschrijver en de beschrevene. Ook zie ik hierdoor vaak een soort gesprekken ontstaan die gevoerd worden in uitwisselingen van berichten van één woord, of een zin die voor een woord door moet gaan, en dat soort gesprekken zouden eigenlijk beter in de chatbox of op Skype gevoerd kunnen worden. Ik denk eerlijk gezegd dat dit topic z'n beste tijd intussen wel gehad heeft.

    Als jullie dit topic open willen houden laat ik het open, maar zou het misschien geen goed idee zijn om naar de positievere variant te verhuizen? Daar heb je meer ruimte voor originaliteit, minder kans op spam, en zijn negatieve beschrijvingen bovendien onmogelijk.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van komodostache di dec 10, 2013 9:57 pm

    Gelijkspreekend (ik vindt het een puik plan, P.s sorry als ik iemand hier nog mee beledigt had)
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Graan di dec 10, 2013 10:02 pm

    Ja, nu zal ik dus nooit weten wat ik ben.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van T di dec 10, 2013 10:05 pm

    Glorieus. Je bent glorieus.

    En Ura, graag. k=w=
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Toumyon wo dec 11, 2013 6:51 pm

    Akkoord.

    Gesponsorde inhoud


    Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord. - Pagina 70 Empty Re: Beschrijf de persoon boven je... met 1 woord.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:08 am