Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van Princess Sylvysprit vr dec 06, 2013 12:18 pm

    Okay, dit is heel simpel, het werkt precies hetzelfde als het een woord en een afbeelding spel, maar dan met videos!
    Dus is het misschien ook wel zo handig als iedereen spoilers gebruikt, zo gaan de pagina's ook niet raar doen ofzo
    Nog even voor de duidelijkheid, dit zijn videos, geen theme songs dus


    Laatst aangepast door eeveesprit op vr dec 06, 2013 4:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van TanukiTyfoon vr dec 06, 2013 1:39 pm

    spoiler:
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van 211nafsimreK vr dec 06, 2013 1:48 pm

    't zal wel aan mij liggen, maar hoe kun je mensen beschrijven met een video?
    Het verband tussen de video van Tanuki en prittstift snap ik wel though..
    Hebben we nu trouwens niet iets teveel "beschrijf de persoon boven je" topics?

    Maargoed
    Spoiler:
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van Princess Sylvysprit vr dec 06, 2013 3:27 pm

    Spoiler:
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van Scarlet vr dec 06, 2013 3:37 pm

    Ik vind dit topics te veel lijken op: Wat is de theme song van de poster boven je topics.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van Princess Sylvysprit vr dec 06, 2013 4:54 pm

    Kely Scarlet schreef:Ik vind dit topics te veel lijken op: Wat is de theme song van de poster boven je topics.
    Dat wou ik nou zegmaar NIET doen, ik hoopte juist op videos, niet op videos met een liedje ofzo snap je?
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van 211nafsimreK vr dec 06, 2013 11:39 pm

    Ik ben het wel met kely eens, 't lijkt teveel op elkaar, en het themesong topic loopt ook al niet helemaal lekker, ookal is dat wel een origineel idee.
    Btw, hoe beschrijft een video over Pokémon mij? Ik heb helemaal niets met pokemon.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van Princess Sylvysprit vr dec 06, 2013 11:45 pm

    kermisfan112 schreef:Ik ben het wel met kely eens, 't lijkt teveel op elkaar, en het themesong topic loopt ook al niet helemaal lekker, ookal is dat wel een origineel idee.
    Btw, hoe beschrijft een video over Pokémon mij? Ik heb helemaal niets met pokemon.
    Het was een anti Pokemon video, weet je nog toen Pokemon X en Y het forum over nam?

    Gesponsorde inhoud


    Beschrijf de persoon boven je...met een video! Empty Re: Beschrijf de persoon boven je...met een video!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 2:58 am