Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Humble Indie Bundle #8

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #8 Empty Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Hakurei Ninja do mei 30, 2013 3:31 pm

    Hij is er weer, de Humble Bundle! Deze keer met Dear Esther, Capsized, Awesomenauts, Thomas Was Alone, en Little Inferno. En als je meer dan het gemiddelde betaalt krijg je ook Hotline Miami en Proteus. Je kan hem hier kopen!



    Zoals altijd kan je helemaal zelf bepalen hoeveel je aan de Humble Bundle uitgeeft, en ook waar precies je geld heen gaat. Naar de gamedevelopers, naar de organisatoren van Humble Bundle, en/of naar het goede doel. De goede doelen zijn weer EFF (non-profit organisatie die online privacy en uitingsvrijheid beschermen) en Child's Play (non-profit organisatie die voor de zieke verveelde kinderen videogames doneert aan ziekenhuizen).

    De spellen deze keer zijn:
    • Dear Esther - Een ietwat experimentele first-person adventure game met veel focus op verhaal en immersion.
    • Capsized - Een 2D platformer waarbij je gestrand bent op een buitenaardse planeet en moet overleven met allerlei verschillende wapens en tools.
    • Awesomenauts - Een spel die al aanbevelingen geniet van verschillende van onze forumleden! (onze topic is hier) Het is een multiplayer 2D actie platformer met sterke invloeden van MOBA spellen zoals DotA en League of Legends.
    • Thomas Was Alone - Een prachtige minimalistische puzzle platformer die met een vertederend verhaal en een geweldige verteller er op een of andere manier in slaagt geloofwaardige persoonlijkheden te geven aan gekleurde springende rechthoekjes.
    • Little Inferno - Een leuke satire op casual games waarbij je je innerlijke pyromaan helemaal los kan laten gaan! Met leuke speeltjes om mee te spelen, en bovenal prachtige vuur effecten!

    En voor mensen die meer dan het gemiddelde betalen:
    • Hotline Miami - Een heftig top-down actiespel waarbij zowel jij als je tegenstanders vrijwel in één slag dood gaan. Je aanvalsplan is dus zo belangrijk dat het bijna een puzzel game wordt.
    • Proteus - Een audiovisueel avontuur door een exotisch random-gegenereerd eiland. Geloof me, voor een spel waarin je alleen kan rondlopen en ontdekken is het verrassend leuk.

    Zoals altijd zijn DRM-vrije downloads en Steam-keys inbegrepen voor alle spellen, en ook gratis soundtracks voor alle spellen behalve Hotline Miami.

    Ook kan je er zeker van zijn dat over een week extra spellen worden toegevoegd aan de Bundle die je er gratis bij krijgt als je meer dan het gemiddelde hebt betaald/gaat betalen. Dus wees vrijgevig, het is het waard!
    ______________________________________________
    Ja hoor, er zijn weer nieuwe games toegevoegd aan de bundel! Deze zijn:
    • Tiny & Big in Grandpa's Leftovers - Een 3D platformer waarin je met je grappling hook, raketlanceerder en laserpistool je magische onderbroek terug probeert te krijgen van de bullebak Big.
    • Intrusion 2 - Een 2D actie platformer met veel snelle actie en coole eindbazen
    • English Country Tune - Een schijnend erg gevarieerd puzzelspel met veel geometrische vormen.
    • Oil Rush - Een real-time strategy spel op zee. Ook een tower defense map pack inbegrepen.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op di jun 04, 2013 10:30 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van kyr2005 do mei 30, 2013 3:37 pm

    Je bent vergeten te zeggen dat je ook een exclusieve kippen skin krijgt voor een van de characters in awesomenauts!

    Maar goed, ik kan deze bundel aanraden voor awesomenauts alleen al! ik heb awesomenauts al bijna 250 uur gespeeld ondertussen denk ik. Ik speel het al sinds de pc release en ik hou er zo veel van. Bovendien is het nu ook speelbaar op linux!

    Momenteel speel ik thomas was alone en dat vind ik ook een prachtig spel :D
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Tanshu do mei 30, 2013 3:58 pm

    Heel erg benieuwd naar wat voor moois er misschien nog bijkomt, tot zover is het een geweldige bundel!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van RemiliaxScarlet do mei 30, 2013 5:01 pm

    Ooh, die spellen zien er leuk uit! Ben vooral heel benieuwd naar Thomas was alone en Awesomenauts. Komt er toevallig nog meer bij? :3
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Nekotaku do mei 30, 2013 5:06 pm

    Heb 'm meteen gekocht toen-ie uitkwam. Heel mooie bundle.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Tanshu do mei 30, 2013 8:14 pm

    RemiliaxScarlet schreef:Ooh, die spellen zien er leuk uit! Ben vooral heel benieuwd naar Thomas was alone en Awesomenauts. Komt er toevallig nog meer bij? :3
    Broodje Ninja schreef:Ook kan je er zeker van zijn dat over een week extra spellen worden toegevoegd aan de Bundle die je er gratis bij krijgt als je meer dan het gemiddelde hebt betaald/gaat betalen. Dus wees vrijgevig, het is het waard!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Hakurei Ninja do mei 30, 2013 10:22 pm

    Yup, Tanshu heeft ik heb gelijk.

    Overigens kan je ook via je download pagina op Humblebundle.com extra geld toevoegen aan je aanschaf. Als je eerder onder het gemiddelde had betaald kan je op deze manier alsnog de extra games krijgen. :)


    Oh, en helemaal vergeten de website te linken in deze topic! XD Snel even aan de eerste post toegevoegd.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van RemiliaxScarlet vr mei 31, 2013 3:46 pm

    Bedankt Tansu & Ninja. Ik zal er naar kijken. :3
    Dit wordt het proberen zeker waard!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Hakurei Ninja di jun 04, 2013 10:37 pm

    En de bundel is weer uitgebreid met nieuwe spellen! De spellen zijn Tiny & Big in Grandpa's Leftovers, Intrusion 2, English Country Tune, en Oil Rush. Ik heb de eerste post geüpdatet met wat meer info over deze games. (ik ken ze alleen geen van allen zelf niet, dus ik kan ernaast zitten)

    Als je al meer dan het gemiddelde hebt betaald voor de Humble Bundle 8, gefeliciteerd! Je heb de vier spellen er gratis bijgekregen! Je kan ze vinden op de downloadpagina.

    Zo niet kan je de bundel alsnog voor meer dan het gemiddelde kopen om ze te krijgen, of je eerdere aankoop upgraden door meer geld te geven op je downloadpagina.

    Gesponsorde inhoud


    Humble Indie Bundle #8 Empty Re: Humble Indie Bundle #8

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 3:36 am