Hij is er weer, een nieuwe Humble Bundle! Dit keer met Amnesia, Limbo, Psychonauts, Sword & Sworcery, en als je meer dan het gemiddelde bedrag betaalt, Bastion. Te krijgen van humblebundle.com.
Zoals altijd kan je helemaal zelf bepalen hoeveel je aan de Humble Bundle uitgeeft, en ook waar precies je geld heen gaat. De goede doelen deze keer zijn EFF (non-profit organisatie die online privacy en uitingsvrijheid beschermen) en Child's Play (non-profit organisatie die voor de zieke verveelde kinderen videogames doneert aan ziekenhuizen)
Zelf ben ik erg blij met deze Bundle, omdat 4 van de 5 games al een tijdje op mijn verlanglijstje staan.
Zoals altijd zijn DRM-vrije downloads, Steam keys, en alle soundtracks inbegrepen.
EDIT: Drie nieuwe spellen zijn toegevoegd aan de bundle. Als je meer dan het gemiddelde bedrag betaalt (of betaald hebt) krijg je nu ook Braid, Lone Survivor en Super Meat Boy!
Zoals altijd kan je helemaal zelf bepalen hoeveel je aan de Humble Bundle uitgeeft, en ook waar precies je geld heen gaat. De goede doelen deze keer zijn EFF (non-profit organisatie die online privacy en uitingsvrijheid beschermen) en Child's Play (non-profit organisatie die voor de zieke verveelde kinderen videogames doneert aan ziekenhuizen)
Zelf ben ik erg blij met deze Bundle, omdat 4 van de 5 games al een tijdje op mijn verlanglijstje staan.

- Bastion is een prachtige actie-RPG waar ik van alle kanten alleen maar goeds over hoor. Je speelt als "the Kid", die de opdracht krijgt om de zwevende resten van de wereld te herstellen naar hun vormalige glorie.
- Limbo is een hele sfeervolle 2D puzzel-platformer die ook veel goede reviews heeft gehad. Je leidt een jochie door het dodelijke hiernamaals op zoek naar zijn verdwenen zusje.
- Sword & Sworcery is een atmosferische adventure game met opvallende sounddesign en een originele pixelige grafische stijl.
- Psychonauts is een 3D actie-platformer in een prettig gestoorde wereld met goede stemacteurs. Raz ging naar een zomerkamp voor het trainen van kinderen met psychische gaven tot geheim agenten, om er achter te komen dat er vreemde dingen gebeuren op het kamp, en hij de enige is die zijn kampgenoten kan redden.
- en Amnesia... nog nooit van gehoord. xD Maar blijkbaar is het een goede first-person survival horror game. Je wordt wakker in een kasteel vol vreemde gedrochten. Je moet puzzels oplossen en je weg banen door het kasteel zonder je verstand te verliezen.
Zoals altijd zijn DRM-vrije downloads, Steam keys, en alle soundtracks inbegrepen.
EDIT: Drie nieuwe spellen zijn toegevoegd aan de bundle. Als je meer dan het gemiddelde bedrag betaalt (of betaald hebt) krijg je nu ook Braid, Lone Survivor en Super Meat Boy!
- Braid is een hele slimme 2D puzzelplatformer waarin je de tijd terug kan spoelen. Dit betekent niet alleen dat je niet dood kunt gaan (of honderduizend keer dood kan gaan, hoe je het bekijkt), maar dit zorgt ook voor hele originele puzzelelementen waarbij je gedwongen bent anders te denken.
- Lone Survivor is een psychologische survival adventuregame met een hoofdpersoon die zombie-achtige gedrochten en zijn eigen hersenspinsels moet zien te overleven.
- Super Meat Boy is een 2D skill platformer waar een rennende homp vlees probeert zijn vriendinnetje te redden van Dr. Fetus. Een pittige ervaring met heel veel trial en nog veel meer error.
Laatst aangepast door Hakurei Ninja op vr jun 08, 2012 3:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt