Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Sophie
wolfie559
Shiro
MR.Kriesebo
Urameshiya
XavC
Toumyon
komodostache
12 plaatsers

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van komodostache do apr 18, 2013 7:32 pm

    Jezus wat een shitstorm, was er maar zoveel discussie over weerwolven! Iniedergeval:

    oke Skip weerwolven dus, ik will jullie meningen graag horen over weerwolven

    vind je ze gaaf,tof,epic,etc

    lijkt het je gaaf om er één te zijn,etc

    waarom niet of wel.

    mensen tijd voor weerwolven
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Toumyon do apr 18, 2013 8:11 pm

    AHAHAHAHAHAHA!
    OMG ik lach me echt in een deuk over dit onderwerp. XD
    Skip bedoelde niet letterlijk het beest weerwolven, maar het spel dat we in het RP topic spelen.

    Nou goed dan, weerwolven vind ik wel gaaf...maar persoonlijk ben ik meer voor vampieren.
    En als ik ze zou moeten zijn, vind ik het altijd leuker om de jager te zijn die ze probeert te jagen en vermoorden, omdat ze een snel en sterke ras zijn, en dus een spannend gevecht zal kunnen leveren.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van XavC do apr 18, 2013 8:19 pm

    ... Dit topic verdient een pluim xD.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Urameshiya do apr 18, 2013 11:13 pm

    Stache... dit slaat echt alles. XD Maar ik waardeer het dat je veel nieuwe topics maakt, hoor! (Maak er ook wat over Touhou-onderwerpen, als je toch bezig bent. k=w=)

    Goed dan. Weerwolven. Er worden leuke spelletjes over ze bedacht, maar daarmee is het positieve over weerwolven wat mij betreft wel gezegd. Ik zou er nooit van m'n leven één willen zijn, want het lijkt me niet leuk om je menselijkheid te moeten verliezen bij volle maan.

    Overigens, dit forum heeft een quote-functie. Kijk -->
    Code:
    [quote="NAAM VAN PERSOON DIE HET ZEI"]TEKSTTEKSTTEKST[/quote]
    NAAM VAN PERSOON DIE HET ZEI schreef:TEKSTTEKSTTEKST
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 11:18 pm

    WHAHAHAHAHAHAHAHA!!

    Geen idee WAT er in de chat gebeurt is, maar ik vind het jammer dat ik er niet bij was!


    Nouja.


    Wat ik er van vind: Een likantroop lijkt me nogal pittig onmogelijk, terwijl bvb zombies een stuk logischer zouden zijn.

    Als ze zouden bestaan: Intressant. Ik denk dat ik er een zou proberen te vangen om hem te kunnen onderzoeken.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Shiro do apr 18, 2013 11:34 pm

    MR.Kriesebo schreef:Als ze zouden bestaan: Intressant. Ik denk dat ik er een zou proberen te vangen om hem te kunnen onderzoeken.
    That is too cruel...

    Maar goed. Als je een weerwolf bent kunnen mensen je waarschijnlijk niet herkennen. En dan zou het best leuk zijn om een weerwolf te zijn. Want dan kan je met volle maan naar het huis van je vijand gaan, en niemand herkent je. En dan kan je hem op een afschuwelijke manier vermoorden, en niemand herkent je. En dan kan je ze martelen, en als ze smeken om dood te mogen maak je ze nog niet dood,en na heel lang verlos je ze uit hun lijden.En niemand herkent je.
    Ja. Dat zou leuk zijn~^^
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van wolfie559 vr apr 19, 2013 8:07 am

    weerwolven zijn wel cool. maar ik ben er niet to bereid om elke volle maan zoveel pijn te moeten lijden om er een te worden hoor.

    nog een interresant theorietje.

    vanuit een wetenschappelijk perspectief zou een weerwolf die dat elke volle maan in een weerwolf verandert en weer trug, maar slechts 7 jaar te leven hebben.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Sophie vr apr 19, 2013 10:33 am

    Hahahahahahaha! Dit is geniaal!

    Dankjewel, je maakt mij heel blij!
    Eindelijk discussie over weerwolven!
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Info za apr 20, 2013 10:14 pm

    uhh
    weerwolven bestaan... ik heb ze zelf gezien.. en geloof t of niet je kan er een worden als je bij volle maan in het bos bent,,daarom ga ik op die momenten nooit naar het bos

    maar dat is nonsens, ik weet nie echt hoe je hierover zou discussiëren :V
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van rockpad zo apr 21, 2013 9:18 pm

    nee ik ben onschuldig, ik ben helemaal geen type om een weerwolf te zijn
    word te snel gesnapt en vermoord
    ,
    ik ben een pad, youkai of skullkid
    lycantropie was altijd wel erg intresesant
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Reym ma nov 04, 2013 8:53 pm

    Ik vind weerwolven best cool maar ik weet niet wie ik leuker vind, vampieren, weerwolven of andere monsters. Vroeger las ik die boeken van Paul van Loon en daarin was een gitaarspelende weerwolf, dus ik vond weerwolven vroeger altijd leuker (ook door Harry Potter en Dolfje Weerwolfje).

    Nu vind ik vampieren ook wel wat hebben (maar niet van die sprankelende types als Edward. Geef mij maar Alucard.)

    Het zou me ook eng lijken om opeens weerwolvenhaargroei te krijgen, Kagerou heeft groot gelijk.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van draakedan ma nov 04, 2013 9:42 pm

    over weerwolven, ik zou het niet fijn vinden om er een te zijn in deze plek maar in gensokyo...
    ik heb een hanger met een weerwolf en een maan in de achtergrond

    ik heb niks tegen vampier verhaalen , maar twiligt is niet echt zo goed (te veel staaren en praaten en minder actie)
    genoeg vampieren en weerwolven: je moet nooit een komkomer eten als Nitori in de buurt is of je krijgt te maken met ergere dingen (zoals dat ze om komkomers vraagt)...... oh, wacht vampieren en weerwolven kunnen je doden, maar Nitori houd te veel van mensen om dat echt te doen

    Gesponsorde inhoud


    Over weerwolven. De beestjes, niet het spel. Empty Re: Over weerwolven. De beestjes, niet het spel.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:15 am