Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Veranderingen in het verleden maakt de realiteit in het heden (RP)

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Veranderingen in het verleden maakt de realiteit in het heden (RP) Empty Veranderingen in het verleden maakt de realiteit in het heden (RP)

    Bericht van TH-chen do jan 10, 2013 9:24 pm

    Deze RP wordt bijgehouden door Hieda no Akyuu's Chronicles. hier

    Summary:
    Er was paniek in het huis van Hieda. Vraagtekens vulde haar hoofd. Ze kon het boek van "Embodiment of Scarlet Devil" niet meer vinden. Alsof het nooit geschreven was. Meer raadsels vulde haar hoofd.
    "Perfect Cherry Blossom" leek ook niet meer hetzelfde te zijn als in Hieda's herinneringen. Zowel Reimu als Marisa zaten niet meer in het verhaal. Met een bezorgd de blik ging ze naar de Hakurei Shrine toe om dit te melden.
    Buiten het mensen dorp was het overspoelt met Youkai's. Hieda kon hier onmogelijk doorheen. Een portal verscheen achter haar en Yukari kwam naar buiten. Yukari was verbaasd om Hieda buiten te zien en daarom vroeg ze wat er aan de hand was.
    Yukari keek vragend naar Hieda gebeurtenis bij haar thuis over de boeken. Maar Yukari kent Hieda al vanaf de eerste generatie en vanwege die lange relatie vertrouwde ze haar toch en gingen naar de Shrine toe.
    Bij de aankomst stond Hieda met een geschokt gezicht te kijken naar Reimu en Marisa. Yukari was hier al bang voor en vertelde "Hieda, Je vertelde me over Reimu en Marisa maar deze generatie die de eeuwig durende winter(PCB) hebben gestopt waren

    Meimu en Tarisa."


    Veranderingen in het verleden maakt de realiteit in het heden.

    Deze Rp vind zich plaats in het heden van Gensokyo die wij allemaal kennen. Het enige verschil is dat Reimu en Marisa zijn vervangen door Meimu en Tarisa. Iedereen die jullie kennen zitten er nog in op die 2 na. Dus de SDM bevindt zich wel in Gensokyo alleen de Red-Mist incident heeft nooit plaats gevonden. En PCB en alle incidenten die later kwamen zijn opgelost door Meimu en Tarisa.
    _______________________________________

    Regels:
    - Er zal netjes met elkaar geRP't worden.
    - Geen scheld woorden gebruiken.
    - Vragen zullen gesteld worden in de link hierboven in Hieda no Akyuu's Chronicles.
    - Aanmelden gaat ook via Hieda no Akyuu's Chronicles.

    En dan de allerbelangrijkste voor dit verhaal.
    - Reimu en Marisa mogen niet gekozen worden om te Rp'en (omdat ze niet bestaan)
    _______________________________________

    Dit is niet de RRG waar ik met Yuki Kuro mee bezig ben.
    Omdat ik bezig ben om de andere nog af te maken heb ik deze gemaakt zodat er weer mensen gaan Rp'en
    Ik hoop op een leuk uitkomst. Happy RP'en.

    Deelnemers
    Naam RP character

      Het is nu vr apr 26, 2024 3:05 pm