Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Enquête

    Wat vind je van de nieuwe forumbenamingen?

    [ 3 ]
    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Voteba1060%Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Voteba12 [60%] 
    [ 0 ]
    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Voteba100%Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Voteba12 [0%] 
    [ 2 ]
    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Voteba1040%Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Voteba12 [40%] 

    Totaal aantal stemmen: 5
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Empty Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 3:50 am

    Naar aanleiding van feedback van verschillende leden zijn een aantal fora met ingang van vandaag van naam veranderd. Ook de beschrijvingen zijn hier en daar aangepast. Het doel van deze verandering is een verduidelijking van de indeling van het forum: de hoop is dat nu in een oogopslag duidelijk is waar de verschillende fora voor bedoeld zijn.

    Nu zou ik graag willen weten: is dit een goede verandering of niet? Desgewenst kunnen de veranderingen uiteraard ook (deels) weer teruggedraaid worden.

    En als we het er dan toch over hebben: schort er naar jullie gevoel iets aan de huidige indeling? Ontbreken er nog (sub)-fora voor bepaalde zaken? Zijn sommige fora misschien te smal of juist te algemeen? Het is makkelijker er in dit stadium, nu er nog weinig topics zijn, veranderingen in aan te brengen dan later, dus alle soorten feedback zijn welkom!
    AseliaNL
    AseliaNL
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : stare right into your soul

    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Empty Re: Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Bericht van AseliaNL di sep 06, 2011 3:52 am

    veel beter zo idd... hou het simpel, vooral voor nieuwe leden aantrekkelijker
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Empty Re: Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 06, 2011 6:23 am

    Vind deze beter, ja.
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Empty Re: Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Bericht van Patchouli di sep 06, 2011 8:14 am

    Ik vond het navigeren met de oude een beetje moeilijk want soms moest ik even lezen wat eronderstond en toen wist ik pas: oja deze topics. Dus ik vind de nieuwe tochwel wat fijner
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Empty Re: Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Bericht van badkiara di sep 06, 2011 9:20 am

    Ik vind het ook beter zo, veel makkelijker. Valt verder weinig over te vertellen :p

    Gesponsorde inhoud


    Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen Empty Re: Yay or nay: veranderingen in de forumbenamingen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 4:51 pm