Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
A-Duck
T
Nephilith
Quwanti
Sophie
RemiliaxScarlet
Tanshu
Urameshiya
12 plaatsers

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Urameshiya di sep 25, 2012 11:54 pm

    ZUN had al een aantal hints laten vallen over de komst van een volgende Touhou manga, maar het is nu officieel. Vandaag zijn via een aankondiging in het Japanse tijdschrift Comp Ace een aantal details duidelijk geworden. De nieuwe manga, die de titel '東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery' draagt, gaat in het nummer van volgende maand van start. Het verhaal komt als altijd van ZUN, en de tekeningen zijn dit keer van Harukawa Moe, een (overigens nog minderjarige) vrouwelijke mangaka. Als we ZUN mogen geloven, zal de manga qua inhoud gebaseerd zijn op hetzelfde recept als eerdere Touhou manga.

    Over de leeswijze van het Japanse gedeelte van de titel heerst op het moment nog enige onduidelijkheid. Mogelijkheden zijn onder meer Touhou Suzuna'an (<-- edit: die is het officieel gebleken), Touhou Rinna'an, Touhou Reina'an en Touhou Suzuna'iori. Vooral in het laatste geval is het goed mogelijk dat de titel net als bij Ibarakasen op de naam van een nieuw personage slaat. Of er daadwerkelijk een nieuw personage met de naam Suzuna Iori is, of iets dat daarop lijkt, zullen we waarschijnlijk pas volgende maand weten. Het is natuurlijk goed mogelijk dat over de leeswijze van de titel al eerder uitsluitsel komt.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery 13485710
    De aankondiging in Comp Ace


    Laatst aangepast door Urameshiya op do okt 25, 2012 10:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Tanshu wo sep 26, 2012 12:08 am

    Yay~
    Ik ben reuzebenieuwd!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van RemiliaxScarlet wo sep 26, 2012 3:09 pm

    *doet vreugdedansje*
    YES! :'D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Sophie wo sep 26, 2012 4:45 pm

    Een minderjarige die moe heet, mijn innerlijke weab moest lachen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Quwanti do okt 25, 2012 4:38 pm

    Schijnbaar haat de nieuwe personage "Kosuzu Motoori". k=w=
    En Reimu, Marisa en Akyuu komen er ook in voor (IK ZEI TOCH AKYUU :D).

    Voor uiterlijk: Zie pixiv

    Of anders deze afbeelding:

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery 4hx7w


    Laatst aangepast door Quwanti op do okt 25, 2012 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Nephilith do okt 25, 2012 4:47 pm

    Skip schreef:Een minderjarige die moe heet, mijn innerlijke weab moest lachen.

    Moe~ Moe~ Kyun!
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Tanshu do okt 25, 2012 4:57 pm

    Quwanti schreef:Schijnbaar haat de nieuwe personage "Kosuzu Motoori". k=w=
    En Reimu, Marisa en Akyuu komen er ook in voor (IK ZEI TOCH AKYUU :D).

    Voor uiterlijk: Zie pixiv
    Wat ontzettend schattig! <3
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van RemiliaxScarlet do okt 25, 2012 8:11 pm

    Quwanti schreef:Schijnbaar haat de nieuwe personage "Kosuzu Motoori". k=w=
    En Reimu, Marisa en Akyuu komen er ook in voor (IK ZEI TOCH AKYUU :D).

    Aah! Ik kon niet minder verwachten van ZUN! Geweldig! <3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Urameshiya do okt 25, 2012 9:56 pm

    Ik moet zeggen dat wat ik er aan afbeeldingen zo her en der van gezien heb, het er allemaal veelbelovend uitziet. Zowel het thema als de cast (hoera voor Akyuu) gaat me erg bevallen, denk ik! En de titels waarmee de personages geintroduceerd worden zijn opeens vreselijk chuuni. Hoera! En voor de verandering een wat meer standaardtekenstijl kan ook geen kwaad, denk ik. Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery 3471657230
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van T do okt 25, 2012 11:28 pm

    Hnng, ze is zo schattig!
    A-Duck
    A-Duck
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : In een eend veranderen

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van A-Duck vr okt 26, 2012 9:36 am

    Nice
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van LightSpeedReisen vr okt 26, 2012 10:35 am

    Hier is haar pagina, voor de geinteresseerden:
    http://en.touhouwiki.net/wiki/Kosuzu_Motoori
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van RemiliaxScarlet di nov 06, 2012 6:04 pm

    De manga staat al online. Ik heb 'm gelezen. Om eerlijk te zijn, vind ik de tekenstijl hier het beste! ^^
    Atrevir
    Atrevir
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Pasta koken

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Atrevir di nov 06, 2012 11:59 pm

    Heb het eerste deel gelezen. Erg leuk! Heel goed getekent ook moet ik zeggen
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Quwanti do jan 31, 2013 12:27 am

    Het schijnt dat de eerste tankebon (volume 1) al op 26 maart uitgebracht word. Ze zijn wel snel met de serie!

    Gesponsorde inhoud


    Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery Empty Re: Aankondiging manga 東方鈴奈庵 ~ Forbidden Scrollery

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:36 pm