Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+50
Gemu
Slaz
Maribel Hearn
SolsticeBas
Princess Sylvysprit
Decidetto
Deviljho
Snakke
Tritium
stupidHipster
Reym
TanukiTyfoon
xNewWaveBossanova
Chrono
Scarlet
rockpad
MR.Kriesebo
TH-chen
Rage
Shiro
Ranivus
Frozen Frog
Tanshu
TheEternalMokou
wolfie559
Remilia~
Info
Suuschuu
cubedUranium
Nekotaku
Yuki
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
211nafsimreK
A-Duck
JLoable91
Meira
UNOwen
Mitch
Cryogenic Cereal
T
Pyonta-kun
Olly
Pshycho Maniac
Patchouli
Sophie
BaksteenComrade
Toumyon
Ranfox
Urameshiya
54 plaatsers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Chrono ma aug 11, 2014 4:29 pm

    Vanaf morgen ben ik twee weken niet actief op het forum vanwege vakantie naar Duitsland!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Reym di aug 12, 2014 7:00 pm

    Kogasa en ik zijn niet zoveel actief op het forum omdat we samen aan het chillen zijn in dit kaaskoppenlandje :3
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Meira di aug 12, 2014 7:04 pm

    ChronoSchizoShiki schreef:Vanaf morgen ben ik twee weken niet actief op het forum vanwege vakantie naar Duitsland!

    Reym schreef:Kogasa en ik zijn niet zoveel actief op het forum omdat we samen aan het chillen zijn in dit kaaskoppenlandje :3

    Geniet er van!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Princess Sylvysprit vr aug 15, 2014 12:22 pm

    Laptop kapot ;-;, waarschijnlijk ben ik er over een of twee weken weer
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Meira za aug 16, 2014 1:12 pm

    eeveesprit schreef:Laptop kapot ;-;, waarschijnlijk ben ik er over een of twee weken weer

    Ai... balen ik hoop dat alles goed en snel verloopt voor je!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Princess Sylvysprit wo aug 20, 2014 5:28 pm

    Ik ben terug met een desktop!
    300 mbps internet vanuit de zolder, not bad!
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Chrono vr aug 22, 2014 6:04 pm

    Welp, back! Waren maar tien dagen ipv twee weken maar toch genoten!
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van SolsticeBas do okt 16, 2014 10:44 am

    Jullie merken misschien dat ik minder vaak in de groepschat ben als normaal, maar dat komt vooral omdat ik én m'n game rond nieuwjaar 2015 wil uitbrengen, én ik heb het druk omdat ik begeleid moet wonen (heb Asperger/autisme en ik zou opzich wel zelf kunnen wonen, heb er genoeg IQ en alles voor en zelfstandigheid, maar ik kan de stress niet aan) en ik heb gedoe met m'n ouders (ze weten maar van geen ophouden).... dus ik ben niet echt ''afwezig'' ofzo, ik ben gewoon wat minder vaak online, want er zit een hoop tijd in. Ik ga echt niet weer een jaar ofzo weg als eerst hoor :-D Tis daar veel te gezellig voor hier. Ik probeer tijd vrij te maken om zo vaak mogelijk ff langs te komen in de groepschat enzo. Maar ik geef het hier toch ff aan zodat t niet lijkt alsof ik inactief ben ofzo.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Princess Sylvysprit do okt 16, 2014 12:11 pm

    SolsticeBas schreef: én ik heb het druk omdat ik begeleid moet wonen
    Ah damn, sterkte daarmee, het kan daar echt harstikke iritant zijn, ik heb er zelf ook een jaar gezeten, het is echt een kwestie van volhouden en de beste delen er zelf uit te halen om te leren, zoals koken en schoonmaken enzo, maar mij hebben ze echt geen goede ervaring gegeven
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van SolsticeBas do okt 16, 2014 2:49 pm

    Princess Sylvysprit schreef:
    SolsticeBas schreef: én ik heb het druk omdat ik begeleid moet wonen
    Ah damn, sterkte daarmee, het kan daar echt harstikke iritant zijn, ik heb er zelf ook een jaar gezeten, het is echt een kwestie van volhouden en de beste delen er zelf uit te halen om te leren, zoals koken en schoonmaken enzo, maar mij hebben ze echt geen goede ervaring gegeven

    Thanks, wieweet is het bij de plek waar ik kom anders, maar thanks dat je me sterkte wenst iig. Ik stel het op prijs. ;-)
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Snakke zo nov 02, 2014 11:06 am

    Ik was een weekje weg om te gaan skiën. Diploma gehaald voor initiator dus yay!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Nekotaku ma nov 24, 2014 12:25 am

    Er zijn ondertussen redelijk wat persoonlijk zaken die ik eens op orde moet krijgen, dus om me daar ten volle op te kunnen toeleggen ga ik even "off the grid". Ik weet nog niet voor hoe lang dit gaat zijn, maar de komende tijd ga je minder van me zien. Wie me echt moet kunnen bereiken heeft de middelen om dat te doen. Ik zou graag vragen om enkel contact te zoeken voor wat mogelijk dringend of belangrijk is.
    In elk geval zal ik verder gaan met het plannen van het TvH uitje.
    Tot later!
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van 211nafsimreK wo nov 26, 2014 12:56 am

    Ik ga de komende dagen naar Afolcon, en ben maandag 1 December weer terug.
    Tot dan!
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van 211nafsimreK ma dec 01, 2014 11:52 am

    Volgensmij heeft niemand me gemist, maar ik ben er weer.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Maribel Hearn zo dec 21, 2014 5:45 pm

    Ik ben vanaf morgen een week in New York City! :) Ik zal dus door zowel heel veel afk zijn als het tijdverschil van 6 uur minder actief zijn. (Ik heb al helemaal een groot tijdverschil met Ura daar zeg XD)

    Arme chatbox :(

    Gesponsorde inhoud


    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 13 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 8:01 am