Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+50
Gemu
Slaz
Maribel Hearn
SolsticeBas
Princess Sylvysprit
Decidetto
Deviljho
Snakke
Tritium
stupidHipster
Reym
TanukiTyfoon
xNewWaveBossanova
Chrono
Scarlet
rockpad
MR.Kriesebo
TH-chen
Rage
Shiro
Ranivus
Frozen Frog
Tanshu
TheEternalMokou
wolfie559
Remilia~
Info
Suuschuu
cubedUranium
Nekotaku
Yuki
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
211nafsimreK
A-Duck
JLoable91
Meira
UNOwen
Mitch
Cryogenic Cereal
T
Pyonta-kun
Olly
Pshycho Maniac
Patchouli
Sophie
BaksteenComrade
Toumyon
Ranfox
Urameshiya
54 plaatsers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Manfred do nov 12, 2015 1:15 pm

    wolfie559 schreef:
    kyr2005 schreef:
    nooit van gehoord

    Nooit van gehoord

    En dan te bedenken dat sommige Nederlandse ouders hun kinderen liever naar een Belgische school sturen, in hun stellige overtuiging dat het onderwijs daar veel beter is :-)

    Aan de andere kant, het zou wel eens goed zijn als de taalstrijd snel in de vergetelheid raakt.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Snakke vr jan 29, 2016 2:46 pm

    Ik ga een weekje of twee afwezig zijn.

    Have fun op Yuyucon iedereen!

    en zorg dat het forum terug levend is als ik terugkom sei:p
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van kyr2005 vr jan 29, 2016 5:00 pm

    Manfred schreef:
    wolfie559 schreef:
    kyr2005 schreef:
    nooit van gehoord

    Nooit van gehoord

    En dan te bedenken dat sommige Nederlandse ouders hun kinderen liever naar een Belgische school sturen, in hun stellige overtuiging dat het onderwijs daar veel beter is :-)

    Aan de andere kant, het zou wel eens goed zijn als de taalstrijd snel in de vergetelheid raakt.
    Ik zou niet zeggen dat ik en wolfie een "normaal" onderwijs gehad hebben dus ik denk niet dat het bepaald representatief is. Maar alsnog is belgisch onderwijs, zoals het meeste onderwijs in de wereld shit.

    Sorry als dit te offtopic is.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Manfred do maa 31, 2016 10:54 pm

    Hallo allemaal, ik ben tot en met 7 april op vakantie, bij familie in België (omgeving Aalst-Gent, dus mattetaarten!).
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Ranfox di mei 03, 2016 10:56 pm

    Zo, ik ben ook weer eens terug. Druk bezig geweest met verhuizing en dergelijke. Mochten mensen ooit willen komen chillen in Boxmeer. Voel je vrij om een berichtje te sturen. Ik kan je komen ophalen op treinstation, het is namelijk 10 min lopen. :)
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Snakke wo mei 04, 2016 12:10 am

    Ik ga een tijdje afwezig zijn.

    Examens komen eraan en ik wil echt alles geven en op alle vakken erdoor zijn. Daarom heb ik besloten om een break te nemen van het internet. Echt compleet afsluiten ga ik niet doen, maar ik ga de tijd die ik gebruik om op het internet te zitten, games te spelen, rond te nozemen heel sterk terugbrengen. Inclusief dit forum.

    Waarschijnlijk ga ik nog steeds wat lurken hier en in de discord chat zitten, maar het zal niet veel zijn en laat op de dag.

    Ik kom terug als mijn examens gedaan zijn. Eind juni ofzo. En geloof me, je zal het merken wanneer ik terug ben.

    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Manfred wo mei 04, 2016 10:25 am

    Je gaat er goed gemotiveerd in, Sakke. Één van de sucsesfactoren heb je daarmee al te pakken. Ganbatte!

    Gesponsorde inhoud


    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 16 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 2:21 pm