Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+50
Gemu
Slaz
Maribel Hearn
SolsticeBas
Princess Sylvysprit
Decidetto
Deviljho
Snakke
Tritium
stupidHipster
Reym
TanukiTyfoon
xNewWaveBossanova
Chrono
Scarlet
rockpad
MR.Kriesebo
TH-chen
Rage
Shiro
Ranivus
Frozen Frog
Tanshu
TheEternalMokou
wolfie559
Remilia~
Info
Suuschuu
cubedUranium
Nekotaku
Yuki
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
211nafsimreK
A-Duck
JLoable91
Meira
UNOwen
Mitch
Cryogenic Cereal
T
Pyonta-kun
Olly
Pshycho Maniac
Patchouli
Sophie
BaksteenComrade
Toumyon
Ranfox
Urameshiya
54 plaatsers

    Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Toumyon zo aug 04, 2013 11:41 pm

    heb het al op Skype gezegd, maar hele fijn rijs, en een prettige vakantie daaro~! :D
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Reym wo aug 14, 2013 11:24 pm

    Was eigenlijk vergeten te zeggen dat ik op vakantie ging...
    ik ben nu terug :3

    (Ik zeg eigenlijk nooit op internet dat ik op vakantie ga, ik ben bang dat er dan inbrekers komen)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van T vr aug 16, 2013 7:16 pm

    Ik ben weer terug! Iets eerder dan ik aangaf in m'n vorige post hier, dat wel. k=w=

    (En wb, Reym!)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Reym vr aug 16, 2013 10:52 pm

    Ik ben een weekendje weg met andere eerstejaars van Japanstudies in Leiden. (Ik hoop dat er nog meer Touhou fans zijn daar :D)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Urameshiya za aug 17, 2013 2:01 pm

    Reym schreef:Ik ben een weekendje weg met andere eerstejaars van Japanstudies in Leiden. (Ik hoop dat er nog meer Touhou fans zijn daar :D)
    Of ze op het kamp zijn weet ik niet, maar bij de studie zijn ze er zonder twijfel. Veel plezier daar!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Remilia~ zo aug 18, 2013 3:34 pm

    Reym schreef:Ik ben een weekendje weg met andere eerstejaars van Japanstudies in Leiden. (Ik hoop dat er nog meer Touhou fans zijn daar :D)
    Oh? Ken jij dan toevallig Fred?  Een lange blonde jongen?(krulletjes) Have fun!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Reym ma aug 19, 2013 3:12 pm

    Hello iedereen, ik ben weer terug van het kamp. Het was erg gezellig en ik heb andere gezellige Touhou-fans ontmoet :)

    Remilia~ schreef:
    Reym schreef:Ik ben een weekendje weg met andere eerstejaars van Japanstudies in Leiden. (Ik hoop dat er nog meer Touhou fans zijn daar :D)
    Oh? Ken jij dan toevallig Fred?  Een lange blonde jongen?(krulletjes) Have fun!
    Ja, die was op het kamp. Hij is gekozen tot leider van de eerstejaarscommissie (assessor eerstejaars?), volgens mij.


    Laatst aangepast door Reym op za sep 14, 2013 12:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Remilia~ ma aug 19, 2013 3:50 pm

    Ahh, wat toevallig. Hij is een goeie vriend van mij
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Chrono zo aug 25, 2013 4:09 pm

    Vanaf morgen tot vrijdag de dertigste ben ik op mijn tweede vakantie in Zeeland, daar is jammer genoeg OOK geen internet dus moet ik het even zonder doen.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Chrono ma aug 26, 2013 1:44 pm

    ChronoSchizoShiki schreef:Vanaf morgen tot vrijdag de dertigste ben ik op mijn tweede vakantie in Zeeland, daar is jammer genoeg OOK geen internet dus moet ik het even zonder doen.
    Haha, met wat geluk heb ik hier toch wel een signaal ontvangen.
    stupidHipster
    stupidHipster
    Certified Captain


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Plaatselijke huishipster

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van stupidHipster za feb 08, 2014 4:58 pm

    Ik ben altijd afwezig en alleen aanwezig als het moet lmao
    maar jullie houden wel van me
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Tritium ma feb 17, 2014 8:13 pm

    Omdat ik gehoord heb dat ik van maandag tot donderdag(week 9) heb om te verhuizen, en ik zal waarschijnlijk geen betrouwbare internetverbinding hebben in de nieuwe woning tot 13 maart.

    Dus mijn aanwezigheid zal sporadisch zijn op z'n best tot uiterlijk maandag ochtend, en daarna zal ik mogelijk gedurende lange tijd offline zijn.

    Maargoed, er valt te hopen.....
    Spoiler:


    Laatst aangepast door Tritium op wo feb 19, 2014 2:06 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Shit veranderde.)
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Snakke vr feb 28, 2014 5:54 pm

    Ik zal de komende twee weken zonder internet zitten en zal dus logischerwijze niet op het forum komen. Niet dat ik nu zo veel aanwezig ben in de chatbox en zo veel post, maar ik wilde het gewoon eventjes laten weten.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Scarlet ma maa 24, 2014 9:46 pm

    I.v.m. opkomende exames, drukke stage periode en een hele boel papierwerk en stress... zal ik minder op TvH komen.
    Ik lees soms wel nog topicsen maar kan bijna niet meer posten.
    Hopelijk zie ik iedereen weer over een tijdje.
    Ander kom lekker kletsen op skype als je tijd hebt. :3
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Toumyon do apr 10, 2014 9:23 pm

    Vanaf morgen zijn: Ik, Kermisfan112, Ranfox en Nekotaku, 3 dagen weg naar Drouwenerzand.
    Maandag komen we rond de middag weer thuis.
    Tot dan!

    Gesponsorde inhoud


    Het tijdelijke afwezigheidstopic - Pagina 11 Empty Re: Het tijdelijke afwezigheidstopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 3:41 am