Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Nekotaku
Hakurei Ninja
Kip
UNOwen
Quwanti
Tanshu
Urameshiya
11 plaatsers

    Hakurei Jinja Reitaisai 9

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakurei Jinja Reitaisai 9 - Pagina 3 Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 9

    Bericht van Urameshiya ma aug 13, 2012 4:08 pm

    Ik zag het! En ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Maar ik vind het in elk geval leuk dat ik er in voorkom. XD Niet dat ik zo'n fanatieke Warugaki watcher ben trouwens, maar toevallig checkte ik gisterenavond net z'n Pixivpagina eens even, en vond ik daar z'n RTS9 report, nog warm van de upload. ^^;

    Maar begrijp ik nu goed dat hij z'n vorige report manga met jou in de hoofdrol voor een volgend evenement als doujinshi gaat uitbrengen? XD (En wat voor hoofdrol, zeg! XD)

    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Hakurei Jinja Reitaisai 9 - Pagina 3 Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 9

    Bericht van Helepolis ma aug 13, 2012 4:31 pm

    Naja Asami is de main character in Uwabami Breakers en volgens mij ook nog een player in Unreal Touhou Mahjong.

    Urameshiya schreef:
    Maar begrijp ik nu goed dat hij z'n vorige report manga met jou in de hoofdrol voor een volgend evenement als doujinshi gaat uitbrengen? rXD (En wat voor hoofdrol, zeg! rXD)

    Huh wat? Waar lees jij dat?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakurei Jinja Reitaisai 9 - Pagina 3 Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 9

    Bericht van Urameshiya ma aug 13, 2012 5:03 pm

    ^Hij zei op Pixiv bij de omschrijving van z'n Homestay-Hollander report manga dat hij overwoog om het op een evenement te gaan verkopen, en dat hij jouw toestemming had.

    (En in z'n RTS9 report zie je hem ook toestemming vragen aan Mizuki Hitoshi of hij Mizuki Hitoshi voor mag laten komen in een doujinshi (die vorige report manga dus), al zegt hij er niet specifiek bij of hij die wel of niet van plan is te verkopen)
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Hakurei Jinja Reitaisai 9 - Pagina 3 Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 9

    Bericht van Helepolis ma aug 13, 2012 6:37 pm

    Ah ja dacht al. Ik had hem gewoon alle rechten gegeven om te doen wat hij wilde doen. Als iemand er zoveel tijd insteekt, mag hij ook vind ik het gewoon verkopen voor zakgeld. Voor mij is het gewoon een eeuwige herinnering.

    Natuurlijk is het altijd een formele taak om toestemming te vragen. Kan best begrijpen dat hij geen lawsuit-praktijken op wilt lopen :V

    Gesponsorde inhoud


    Hakurei Jinja Reitaisai 9 - Pagina 3 Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 9

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:30 pm