Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Ranivus
T
wolfie559
kyr2005
Quwanti
Remilia~
BaksteenComrade
Patchouli
Toumyon
Urameshiya
14 plaatsers

    Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Urameshiya di maa 20, 2012 1:28 pm

    Ik overweeg om een extra sub-forum aan het forum toe te voegen, en ik zou graag willen weten wat jullie van het idee denken. De bedoeling is om het een sub-forum te maken voor topics in andere talen dan Nederlands, waar ook niet-leden kunnen posten, zodat we er kunnen communiceren met gasten die fan van Touhou zijn, maar geen Nederlands spreken. En geloof me maar, we hebben regelmatig gasten uit andere landen op bezoek op het forum. :)

    Ook kennen sommigen van ons misschien via internet andere Touhoufans die wel in dit forum geinteresseerd zijn, maar geen Nederlands spreken. Remilia vertelde bijvoorbeeld pas over zo iemand.

    Dus wat denken jullie ervan? Yay of nee?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Toumyon di maa 20, 2012 1:38 pm

    lijkt mij wel een oke plan.
    ik heb ook wel een paar mensen op mijn lijst die geïnteresseerd zouden kunnen zijn.
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Patchouli di maa 20, 2012 1:39 pm

    Hmm, kunnen ze dan ook in de chat?
    Als dat kan dan vind ik niet zo erg ofzo, maarja er staat wel dat het een Nederlandstalig forum is.

    Als dat niet kan heb er ook geen problemen mee, want dan hebben meer mensen de mogelijkheid om hier op dit forum iets te posten

    Dus ik zeg: Yay!
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van BaksteenComrade di maa 20, 2012 4:07 pm

    Het klikt interesand maar ik denk dat je tegen wat problemen aan gaat lopen.

    Als ze wat patchy al zij de chat in kunnen dan is dat neit nl meer.

    Idk of het een optie van de codering is om chat in een groep te acepteren en normale accaunts te blocken.

    Als het anonieme user accaunts worden waar ze mee posten is het moeilijk goed te moderen vanwegen de mensjes op eht internet u knwo who i mean.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Toumyon di maa 20, 2012 4:53 pm

    nou, als het een succes word, dan zal je denk ik de staff moeten vergroten.
    meer mods dus, om alles in orde te houden en such, of ben ik daar verkeerd mee?

    ik denk ook dat het beter is dat we een aparte chat houden voor het sub-forum, of kan dat niet?
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van BaksteenComrade di maa 20, 2012 5:52 pm

    Toumyon schreef:nou, als het een succes word, dan zal je denk ik de staff moeten vergroten.
    meer mods dus, om alles in orde te houden en such, of ben ik daar verkeerd mee?

    ik denk ook dat het beter is dat we een aparte chat houden voor het sub-forum, of kan dat niet?

    UUUuuuu~ staff verhelpt het probleem niet dat we baka mensjes aantrekken die dingen posten die we liever neit zien dat is te veel werk.

    en ik denk niet dat het forum host progamma iets heeft zoals een sub chat.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Remilia~ di maa 20, 2012 6:06 pm

    Toumyon schreef:

    ik denk ook dat het beter is dat we een aparte chat houden voor het sub-forum, of kan dat niet?


    Jaa, maar dan voelt het weer " te gescheiden"....

    Ik had Ura ook verteld dat, en volgens mij vinden jullie het ook, het wel gewoon een Nederlandse forum moet blijven.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Quwanti di maa 20, 2012 6:13 pm

    Ik ben tegen. Het voegt niks toe voor de Nederlands sprekenden. Daarnaast is het forum speciaal opgericht vóór die Nederlands sprekenden. Zij die andere talen spreken kunnen volgens mij ook beter afwijken naar touhou fora in hun eigen taal (of anders een Engelse).

    Daarentegen kan je misschien wen proberen contact te krijgen met Engelstalige touhou fora en te vragen of er een soort "verbod" kan worden gesloten.


    Laatst aangepast door Quwanti op di maa 20, 2012 6:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van kyr2005 di maa 20, 2012 6:21 pm

    Het is een nederlandstalig forum, dus ik snap niet echt waarom je dat zou doen. Het is niet echt een slecht idee, maar wat is het punt? Mensen kunnen dan net zo goed naar een engels forum gaan ^^'
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van wolfie559 di maa 20, 2012 6:30 pm

    ik moet ook tegen zjn voor eerder vermelde redenen.

    het zou gemakkelijker ongewenste mensen aantrekken.
    je zou uw personeel moeten uitbreiden.
    het unieke hieraan is dat het speicifiek voor NL sprekenden is dat toevoegen zou dit unieke weghalen.
    die mensen hebben al andere forums.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van T di maa 20, 2012 6:34 pm

    Ik sluit me aan bij de uitspraak van Quwanti.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Toumyon di maa 20, 2012 6:40 pm

    Nu ik deze nieuwe posts zie, moet ik me toch aansluiten met de mensen die er op tegen zijn.
    het Nederlandstalige houdt het ook uniek.

    en als ik zo graag meer mensen wil hebben om mee te spreken in het engels, kan ik net zo goed terug gaan naar Goldengate waar ik amper actief op ben geweest. ^^;
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Ranivus di maa 20, 2012 7:07 pm

    Het is een leuk idee!
    Maar het moet wel een Nederlands forum blijven.

    EDIT:
    Ik zit ook op een Engelstalig forum, en daar zitten ongeveer 7000 leden op, vanuit alle landen.
    Geloof me, dat is geen pretje. Het is (volgens mij) veel werk om dit organiseren en na een tijdje
    wordt het echt een rotzooitje...


    Laatst aangepast door Ranivus op di maa 20, 2012 7:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : nog iets vergeten te zeggen~)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Pshycho Maniac di maa 20, 2012 8:11 pm

    Ja, dit moet een Nederlands forum blijven.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Sophie di maa 20, 2012 9:24 pm

    Nee.

    Ik zie je goede bedoelingen, en het is leuk om te lezen dat je zo actief leden werft, maar het is tenslotte toch een Nederlands forum?
    Er zijn al genoeg Engelse Touhou fora, zoals Lunatic red bijvoorbeeld, die concurrentie win je nooit.
    Daarnaast heb je inderdaad het probleem van de chat, en er willen zo te lezen nu al mensen meer admins.
    If it ain't broken: don't try to fix it!

    Dat je Engelse mensen mis loopt doordat we Nederlandstalig zijn is nou eenmaal zo, maar een tweetalig forum lijkt me niet echt interessant (zou jij het een plus vinden als je naar een forum ging waar de helft Russisch was? Ik zou er nooit blijven).

    Gesponsorde inhoud


    Idee: TvH-internationaal sub-forum Empty Re: Idee: TvH-internationaal sub-forum

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:31 pm