Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon zo nov 27, 2011 1:58 am

    Ik had vannacht mijn vriend DJtheSdotcom of hoewel Joe geholpen in het maken van een paar remixen die hij toekomstig zal uploaden.

    ik heb hem gevraagd of hij het goed vond of ik hier voor hem een paar suggesties van jullie fijne mensen kan ophalen en misschien kan Joe dan er wel iets mee...en als die mijn hulp nodig heeft sta ik er natuurlijk ook voor hem klaar.

    Suggestie regels:
    geen arranges!-(Dit moet vrij duidelijk zijn waarom hij hier niet mee werkt)
    geen echte liedjes van celebraties.

    Alleen VGM(Video Game Music).
    je kan alles verzinnen alleen moet het wel samen een beetje goed klinken.
    dus zeg maar BVB: UN Owen was her? + Septette for the Dead princess.
    Je mag zelfs meer dan 2 VGM's nalaten of zelfs een medley verzinnen van iets.


    Hopelijk supporten jullie mijn vriend Joe en laten jullie een paar goeie suggesties achter.

    Zijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/DjtheSdotcom


    Een paar voorbeelden:

    Bedankt.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Urameshiya zo nov 27, 2011 2:20 am

    Ooh, dus als ik het goed begrijp kunnen we combinaties van thema's voorstellen die hij mogelijk in een remix zou kunnen verwerken?

    Dat vind ik wel leuk. :3 Mag ik meteen een suggestie doen? Een vermenging van Byakuren's theme en Miko's theme zou volgens mij heel cool zijn.

    Heb het topic trouwens even verplaatst naar het Prismriver-forum.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon zo nov 27, 2011 2:25 am

    Urameshiya schreef:Ooh, dus als ik het goed begrijp kunnen we combinaties van thema's voorstellen die hij mogelijk in een remix zou kunnen verwerken?

    Dat vind ik wel leuk. :3 Mag ik meteen een suggestie doen? Een vermenging van Byakuren's theme en Miko's theme zou volgens mij heel cool zijn.

    Heb het topic trouwens even verplaatst naar het Prismriver-forum.

    Zeker mag je dat.
    ik zal het noteren in een notepad.

    en ja ik wist niet waar dit precies had gemoeten dus bedankt. ^^;


    Trouwens voor iedereen ik zal per 10 suggesties het melden naar Joe.
    Dit maakt het makkelijker voor beide van ons en zal hij niet zo over gehaast worden, en niet alles wordt natuurlijk gemaakt.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon zo dec 04, 2011 10:51 pm

    Laatste release !



    Artist's comments: I was feeling a bit sick lately. Actually a lot of people I know didn't feel too well lately. What about you? Let this song be a medicine to the sick ones. Even if they don't have fever or chill.

    What you won't find in here is the typical bass section of Fever. I really wonder what you think about this song...

    Putting the Super Mario Bros. theme in there was Dean's idea. I think it worked out pretty well.


    Yep het was mijn idee om de Super Mario Bros. theme erin te stoppen.

    Ja mocht je het nog niet door hebben, mijn real name is Dean.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Rage di dec 06, 2011 1:43 pm

    Kan op het moment niet op Youtube maar wat dacht je van Shanghai Alice of Meiji 17 samen met Chun Li's theme?
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Info di dec 06, 2011 5:39 pm

    Rage schreef:Kan op het moment niet op Youtube maar wat dacht je van Shanghai Alice of Meiji 17 samen met Chun Li's theme?
    en de amen break!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon wo dec 21, 2011 6:46 pm

    Hey peeps.

    ik wil graag vragen ALS je een youtube account hebt mijn suggestie kan up voten(thumbs up) dan hebben we hoog kans dat we dan eindelijk weer een nieuwe remix/arrange horen van The Tank Girl's Dream en Bet on Death...en als je er geen voorstander van bent dan post je gewoon je eigen suggestie en dan zie je maar wat gebeurt.

    doe het hier.

    Bedankt. :D

    (op het moment heeft de suggestie 5 thumbs up)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Pshycho Maniac wo dec 21, 2011 8:43 pm

    Toumyon schreef:Hey peeps.

    ik wil graag vragen ALS je een youtube account hebt mijn suggestie kan up voten(thumbs up) dan hebben we hoog kans dat we dan eindelijk weer een nieuwe remix/arrange horen van The Tank Girl's Dream en Bet on Death...en als je er geen voorstander van bent dan post je gewoon je eigen suggestie en dan zie je maar wat gebeurt.

    doe het hier.

    Bedankt. r:D

    (op het moment heeft de suggestie 5 thumbs up)
    Gedaan.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon wo dec 21, 2011 8:50 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Toumyon schreef:Hey peeps.

    ik wil graag vragen ALS je een youtube account hebt mijn suggestie kan up voten(thumbs up) dan hebben we hoog kans dat we dan eindelijk weer een nieuwe remix/arrange horen van The Tank Girl's Dream en Bet on Death...en als je er geen voorstander van bent dan post je gewoon je eigen suggestie en dan zie je maar wat gebeurt.

    doe het hier.

    Bedankt. :D

    (op het moment heeft de suggestie 5 thumbs up)
    Gedaan.

    Bedankt. :)
    dat maakt zeven.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon zo dec 25, 2011 11:32 pm

    Nieuwste Upload en gewoon fantastisch.
    Great job, Joe.



    Artist's comments: For the fans of the old Touhou games and to show these characters some respect, here's a medley containing some of the songs that stood out the most to me. The medley contains a lot more stage themes than usual, including the famous Bad Apple. Some themes sadly weren't possible to add, like Kana Anaberal's theme Lost Dream.

    Credit goes to Dean (TheRpgDude) for telling me to add Dream Express:
    https://www.youtube.com/user/TheRpgDude

    (yay for getting credited) :D

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Pshycho Maniac ma dec 26, 2011 12:13 am

    Toumyon schreef:Nieuwste Upload en gewoon fantastisch.
    Great job, Joe.



    Artist's comments: For the fans of the old Touhou games and to show these characters some respect, here's a medley containing some of the songs that stood out the most to me. The medley contains a lot more stage themes than usual, including the famous Bad Apple. Some themes sadly weren't possible to add, like Kana Anaberal's theme Lost Dream.

    Credit goes to Dean (TheRpgDude) for telling me to add Dream Express:
    https://www.youtube.com/user/TheRpgDude

    (yay for getting credited) r:D

    Really nice, yeah.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Toumyon zo mei 27, 2012 8:10 pm

    Weer een zeer goeie remix.




    Gesponsorde inhoud


    DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk Empty Re: DJtheSdotcom / TheRpgDude(Toumyon) Suggesties desk

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:16 am