Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Deviljho
Reym
Nekotaku
Quwanti
Urameshiya
LightSpeedReisen
10 plaatsers

    Help me Eirin!

    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama wo dec 09, 2015 10:05 pm

    Ja graag van normal, want ik probeer touhou 15 te 1cc'en. Zou je misschien ook kunnen laten zien hoe je clownpiece/junko moet doen, want die twee vreten mn levens helemaal op
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van Snakke wo dec 09, 2015 10:10 pm

    Ik ga Maribel even onderbreken, maar die specifieke spell van Doremy is volledig statisch. Dit wilt dus zeggen dat het patroon keer op keer hetzelfde is. Je kan dus in principe een bepaald pad uitdokteren om een bepaalde wave te ontwijken en de dodge zou altijd moeten werken.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van Maribel Hearn wo dec 09, 2015 10:13 pm

    Snakke schreef:Ik ga Maribel even onderbreken, maar die specifieke spell van Doremy is volledig statisch. Dit wilt dus zeggen dat het patroon keer op keer hetzelfde is. Je kan dus in principe een bepaald pad uitdokteren om een bepaalde wave te ontwijken en de dodge zou altijd moeten werken.
    ^Klopt, dit vergat ik er nog bij te zeggen! Als je eenmaal een pad hebt om de spell mee te ontwijken, en dat elke keer exact hetzelfde doet, zal het 100% zeker goed gaan.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van Maribel Hearn do dec 10, 2015 12:58 am

    HecatiaLapislazuliaSama schreef:Ja graag van normal, want ik probeer touhou 15 te 1cc'en. Zou je misschien ook kunnen laten zien hoe je clownpiece/junko moet doen, want die twee vreten mn levens helemaal op


    Hier een capture van de final spell van Doremy. :P

    Clownpiece en Junko zijn inderdaad lastig, zeker ook op Normal! (Twee van de patronen van Clownpiece zijn moeilijker op Normal dan op Hard of Lunatic, geloof het of niet... derp balans is derp.) Ik raad je aan om een Pointdevice run te spelen om hun patronen te leren; Pointdevice is handig om mee te oefenen, aangezien je elke spell de hele tijd opnieuw kunt doen. Niet zo handig als dat Spell Practice was in andere games, maar het is tenminste iets.

    (Sorry voor doublepost!)
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama di jan 12, 2016 5:16 pm

    Nou laten weer even de shmup topics levend wekken, en dat doen we met hiermee, want ik heb namelijk enorm veel moeite met Shou uit Touhou 12. Zij is de enigste die mij ervan afhoud om UFO 1cc NB te halen. Help me please!
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van Snakke wo feb 17, 2016 2:45 pm

    Ik vermoed dat je de ufo 1CC al hebt? ik schaam me diep dat ik zolaat pas een antwoord geef ==

    Echt veel tips voor haar heb ik niet, heb haar ooit wel een keer geperfect toen ik aan het oefenen was voor UFO 1CC. Echt veel trucjes had ik niet. Het was gewoon proberen te dodgen en laag te blijven voor de lasers. Als je echt nog moeite hebt bij het oefenen kan ik je altijd de bossrush patch aanraden!


    En nu heb ik hulp nadog. Satori Hard ReimuA y u so hard???

    Gesponsorde inhoud


    Help me Eirin! - Pagina 2 Empty Re: Help me Eirin!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:44 am