Van harte welkom op TvH, Pyonta-kun! Uit nieuwsgierigheid, waar zat dat kleinere clubje eigenlijk? Of was het een offline clubje? Ik heb namelijk voor de oprichting van dit forum hard gezocht naar andere plaatselijke clubjes, maar er geen kunnen vinden.
Oh en Koishi, dat doet me eraan denken! Ik zei toch dat ik een hoed zou kopen omdat een of andere Japanner zei dat ik dat echt moest doen? Ik heb het nog gedaan ook!
[/off-topic]
Ik zou zeggen: maak er een topic over! Ik speel over het algemeen hard mode. In sommige gevallen ook luna, maar gemiddeld genomen is hard toch het beste niveau voor mij.Pyonta schreef:De shmup heeft mij in touhou gebracht, dus wilde ik graag meteen gebruik maken om mijn achievements hierin te zetten. Ik ben erg benieuwd hoever de rest is van dit forum.
...wacht, daar klopt iets niet.Koishi schreef:Nou ja, ik ga Yandere om de beheerder van dit forum: Meneer hoed! :D
Oh en Koishi, dat doet me eraan denken! Ik zei toch dat ik een hoed zou kopen omdat een of andere Japanner zei dat ik dat echt moest doen? Ik heb het nog gedaan ook!