Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving Empty Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving

    Bericht van Princess Sylvysprit zo dec 11, 2016 8:49 am

    Goedemorgen allemaal.

    Ik heb jullie allen bij een geroepen omdat ik graag een taboe onderwerp bespreekbaar wil maken.
    Iedereen weet dat we hier op Trappen van HartigeZoutjes hartige zoutjes erg apricieren.
    Maar niet elk zoutje is zoals het lijkt, ik ben namelijk laatst achter een verontrustende conclusie gekomen;
    Een van deze is niet zoals de ander.
    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving AHI_434d50303530323632_2_LowRes_JPG
    Ja ja dames en heren, ik heb het natuurlijk over de beruchte "beertjes".
    Er lijkt hellemaal niks aan de hand te zijn, maar ook ik was naief eerst, dat had ik niet moeten doen.
    Met hun lach hypnotiseren ze je om ze op te fretten, maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort.
    Een echt hartig zoutje hoeft geen neplach op te zetten om lekker te zijn, die zijn gewoon zoals ze zijn, en dat brengt de unieke bond tussen jou en het zoutje.
    Neem de mooie vormen van AH Luchtigge Knabbels als voorbeeld, wat zeggen die tegen jou? Dat is voor iedereen anders, maar ze proberen tenminste niet anders te doen dan ze daadwerkelijk zijn, hun hebben respect voor u, en u heeft respect voor hun.
    Maar die bond is NEP als het om deze veradelijke beertjes gaan, en ik waarchuw iedereen om uit te kijken voor backstabende klootzakken zoals die beertjes.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving Empty Re: Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving

    Bericht van Manfred ma dec 12, 2016 4:51 pm

    Mijn observaties rond deze zaak:

    1 - Ik denk dat je deze arme diertjes van iets beschuldigd waar ze gewoon zelf het slachtoffer van zijn. Alle beertjes in de zak zijn namelijk stuk voor stuk gebackstabd, wat overduidelijk te zien is aan de uittredewond op hun buik. Dat lachje is uit pure angst.

    2 - Als ik dit zoutje eet, kan ik maar niet die psychosomatische Haribo-gummiesmaak uit mijn mond weg denken.

    3 - De titel, opbouw, toon en sfeer van bovenstaand betoog zijn verrassend actueel, ik beeld mij al bijna in dat straks iemand een zoutje "Willen jullie meer of minder Pombären in de Trappen van HartigeZoutjes?" zal gaan roepen  :-)

    4 - Wacht maar af, tot er een guitig uit zijn ogen kijkende oude kerel in een grijze mantel bij je op bezoek komt, zo'n AH-knabbel in het vuur werpt, en je vervolgens gaat vertellen wat die merkwaardig vertikaal uitgerekte krulletters betekenen.
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving Empty Re: Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving

    Bericht van Tritium vr dec 30, 2016 8:33 pm

    Fuck jullie argumenten, mijn probleem met Pombären is dat ze niet zout genoeg zijn.

    Stomme gezonde shit.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving Empty Re: Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving

    Bericht van komodostache do jan 12, 2017 7:30 pm

    .......DaMNit He knOWS!





    Gesponsorde inhoud


    Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving Empty Re: Een belangrijk probleem in onze huidigge samenleving

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:37 pm