TanukiTyfoon schreef:geef is een challenge die ik kan winnen
Als je actiever mee doet win je ook meer. Je hebt moeite moeten doen voor die puzzel. Maar jij hoefde geen moeite tedoen voor het winnen van de aantal post challange! Toen had je geluk dat je punten kreeg. Dus luie wasbeer van me, sta op en ga wat actiever mee doen. Touhouficeer jezelf, of uuh hurt & heal.
wanneer komen de punten van gemu zijn challenges want volgens mijn berekeningen zijn dat de enige die nog verandering kunnen brengen in de top 3 die momenteel staat.
De Renaissancemaand is afgelopen, en ik denk dat we het wel een succes kunnen noemen! De forumactiviteit was zo'n twee keer zo hoog als de afgelopen maanden. En belangrijker nog: het was weer eens lekker gezellig op het forum! Bedankt voor jullie bijdrages, en laten we dit proberen vol te houden!
De scorelijst is overigens bijgewerkt, maar houd er rekening mee dat dit nog niet de einduitslag is. Van 1 challenge (de Touhouficeer je zelf-challenge) is de uitslag nog niet bekend, en 2 andere challenges (de Hurt&Heal-challenge en de Closet Cosplay-challenge) zijn nog bezig! De bekendmaking van de winnaars en de prijzen volgt als ook die challenges helemaal afgerond zijn. Nog even geduld dus!