Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NekoMithos
Kazatski
Princess Sylvysprit
Cryogenic Cereal
Tanshu
Ranfox
Quwanti
Maribel Hearn
Urameshiya
13 plaatsers

    TvH TV-pagina met Twitch streams

    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Tritium di mei 19, 2015 11:32 pm

    Als ik mijn WoT-clanleden moet geloven zou ik eens moeten gaan streamen omdat het commentaar en overdrevenheid grappig genoeg zou moeten zijn om mijn gebrek aan vaardigheid te compenseren.

    Es zien of ik daadwerkelijk wat van de grond kan krijgen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Urameshiya wo mei 20, 2015 12:08 am

    Goed, er is zo te zien dus aardig wat animo!

    EDIT: Het lijkt mij het handigste om het zo aan te pakken dat we één kanaal hebben dat constant op de TvH-TV-pagina te zien is, en de mensen die willen streamen krijgen dan de streaming key voor dat kanaal. Zo kunnen ze rechtstreeks naar het TvH-kanaal streamen. Dat betekent natuurlijk wel dat er een soort schema moet zijn, want als mensen tegelijk met dezelfde key proberen te streamen lukt dat natuurlijk niet.

    Nu dan de volgende vraag: lijkt het jullie beter om een vast wekelijks schema te maken (met uiteraard ook open slots voor mensen die gewoon voor een keertje willen streamen), waarin we dan bijvoorbeeld een vaste danmaku-avond van Maribel hebben en een vaste Xenoblade-avond van CC, of zou het handiger zijn om gewoon een open systeem te hebben waarin iedereen slots kan reserveren?

    EDIT: We resetten de key nog een keer op het moment dat we een schema hebben, maar voor nu is er alvast een tijdelijke stream key beschikbaar die iedereen die ermee wil experimenteren kan krijgen via PM/Skype van mij of Omekeki.
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Yukari wo mei 20, 2015 4:54 pm

    Dit is echt een leuk idee, en dan lijkt me het open systeem eigenlijk het beste.
    Matcha-kookprogramma wanneer?
    (Oh nee wacht, het moeten games zijn...)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Urameshiya wo mei 20, 2015 5:01 pm

    Yukari schreef:Matcha-kookprogramma wanneer?
    (Oh nee wacht, het moeten games zijn...)
    We kunnen voor de gelegenheid even een andere stream-site op de portal zetten waar kookprogramma's wel mogen? Matcha is wel super-relevant voor het forum tenslotte.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Scarlet wo mei 20, 2015 8:08 pm

    Maybe dat ik een keertje Osu! wil streamen. De muziek game.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Princess Sylvysprit wo mei 20, 2015 8:44 pm

    Urameshiya schreef:
    Yukari schreef:Matcha-kookprogramma wanneer?
    (Oh nee wacht, het moeten games zijn...)
    We kunnen voor de gelegenheid even een andere stream-site op de portal zetten waar kookprogramma's wel mogen? Matcha is wel super-relevant voor het forum tenslotte.
    Ik zou dit zeker wel willen zien ^^
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Urameshiya do mei 21, 2015 12:44 am


    Gesponsorde inhoud


    TvH TV-pagina met Twitch streams - Pagina 2 Empty Re: TvH TV-pagina met Twitch streams

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:41 am