Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Flandre & Remila Garage kit finished~

    Aldena
    Aldena
    Cosplaypro met het papieren vliegdek


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Niezen tijdens lange stiltes

    Flandre & Remila Garage kit finished~ Empty Flandre & Remila Garage kit finished~

    Bericht van Aldena zo feb 22, 2015 9:43 pm

    Ik had al wat foto's op facebook gezet maar ik dacht dat mensen hier 'm misschien ook wel wouden zien~
    Flandre & Remila Garage kit finished~ UVmufRC  Flandre & Remila Garage kit finished~ Iiamvf7

    en nog meer info+kiekjes hier: http://myfigurecollection.net/blog/20025

    Ik heb momenteel een Orin kit op het oogdie ik misschien ga bestellen, als dan update ik dit forumnaar algemege GK's *u*
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Flandre & Remila Garage kit finished~ Empty Re: Flandre & Remila Garage kit finished~

    Bericht van Rage zo feb 22, 2015 10:03 pm

    Oeh very nice en is dat Flandre die een stocking verliest?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Flandre & Remila Garage kit finished~ Empty Re: Flandre & Remila Garage kit finished~

    Bericht van Princess Sylvysprit ma feb 23, 2015 10:56 am

    Een garage kit? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, ziet er wel interessant uit!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Flandre & Remila Garage kit finished~ Empty Re: Flandre & Remila Garage kit finished~

    Bericht van Ranfox ma feb 23, 2015 11:39 am

    Princess Sylvysprit schreef:Een garage kit? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, ziet er wel interessant uit!

    Garage kits zijn vaak figures die zelf gemaakt/gegoten zijn door mensen. De versies die je kunt kopen moet je dan zelf nog verven. :)

    Gesponsorde inhoud


    Flandre & Remila Garage kit finished~ Empty Re: Flandre & Remila Garage kit finished~

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za apr 27, 2024 4:46 am