Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

Catch The Flandre Touhou fangame

GMavak
    GMavak
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : The Power to rule the world.. nee JK idk XD

Catch The Flandre Touhou fangame Empty Catch The Flandre Touhou fangame

Bericht van GMavak zo sep 04, 2011 10:41 pm

Omdat ik spellen maken leuk vindt ben ik maar eens aan de slag gegaan met game maker.
    En heb ik een simpel spel gemaakt.

Ik ben al met ideen bezig voor mijn 2de fangame maar dat kan nog wel even duren.

nou de game is simpel jij moet flandre scarlet vangen door op haar te klikken.
    Hoe hoger je score Hoe sneller de game gaat en hoe sneller je reflexen moeten zijn.

Het spel zal je niet echt lang bezig houden maar ik post hem toch omdat het eigenlijk wel een fangame is dus jah.

Download link klik hier
    gewoon met winrar uitpakken en op de exe klikken het spel hoeft niet geinstalleerd te worden.

Happy gaming ^^

Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Catch The Flandre Touhou fangame Empty Re: Catch The Flandre Touhou fangame

Bericht van Hakurei Ninja zo sep 04, 2011 11:09 pm

Ah, game maker! Daar heb ik vroeger ook veel mee geprutst. Maar dat was vast een veel oudere versie van het spel, want ik heb het over jaren terug.

Al is het een simpel spelletje, het is nog best wel leuk. Alleen zou het prettig zijn als ik een knop had die ik ingedrukt kon houden voor constant met de muis klikken, want daar werd mijn wijsvinger erg snel moe van toen Flandre wat sneller begon te vliegen. xD
    GMavak
    GMavak
    Doodgewone heks (m/v)

Bericht van GMavak zo sep 04, 2011 11:24 pm

ja vroeger had ik ooit is een boek van gamemaker geen flauw idee waar dat ligt maarjah.

no no we dont cheat conditie heb je zo te zien ook nodig voor dit spel.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya zo sep 04, 2011 11:33 pm

Al is het een simpel spelletje, het is nog best wel leuk. Alleen zou het prettig zijn als ik een knop had die ik ingedrukt kon houden voor constant met de muis klikken, want daar werd mijn wijsvinger erg snel moe van toen Flandre wat sneller begon te vliegen. xD
    De truc is om met je linkerhand op de knop te rammen terwijl je met je rechterhand de muis beweegt. Dat werkte bij mij tenminste goed genoeg om de 1000 punten te halen. (Hoeveel heb jij er eigenlijk gehaald Ninja? Laten we hier een highscorelijst beginnen xD)

Anyway, zoals ik in de chat ook al zei, ik vind het best een grappig spelletje, maar na een paar honderd punten gaat Flandre opeens in lunatic mode en wordt het lastig bij te houden. Maar da's natuurlijk ook de uitdaging. xD

Zo, dus biedt er iemand meer dan 1000 punten? (= 100 Flandres gevangen =P)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja ma sep 05, 2011 12:19 am

Huh? Is er een scoresysteem? Ik moet het spel binnenkort nog maar een keertje spelen dan. xP
    GMavak
    GMavak
    Doodgewone heks (m/v)

Bericht van GMavak ma sep 05, 2011 8:25 am

Helaas heb ik er nog geen score systeem in kunnen zetten maar wat Urameshiya bedoeld is dat je je hoogste score hier post.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 23, 2023 4:22 pm