Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
homemadecupcake
Scarlet
Snakke
draakedan
Chrono
Urameshiya
TH-chen
Quwanti
Nekotaku
wolfie559
SolsticeBas
15 plaatsers

    Introductie

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van RemiliaxScarlet wo jul 30, 2014 5:57 pm

    Welkom terug!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Urameshiya do jul 31, 2014 2:30 am

    SolsticeBas schreef:Thanks allemaal!
    Ik gebruik liever mn nieuwe account trouwens omdat Solstice (en/of iSolsticeDay en SolsticeBas) mijn username is op al mijn netwerken (Tumblr, indiedb, twitter, etc.) dus ik hoop dat dat mag? Mijn oude username herinnert me aan mn school waar ik nogal een rottijd heb gehad -__- en twee accounts.... neh. Ik hoop dat t mogelijk is voor een admin om mn oude account te verwijderen? Ik weet niet helemaal hoe t met meerdere accounts zit hier omdat op sommige forums er een heel probleem van word gemaakt dus ik ben ietewat huiverig.
    Geen probleem. In principe is het natuurlijk de bedoeling dat iedereen het bij één account houdt, maar aangezien er een goede reden voor is, heb ik er geen enkel bezwaar tegen als je liever deze nieuwe account blijft gebruiken.
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van SolsticeBas do jul 31, 2014 10:08 am

    Urameshiya schreef:
    SolsticeBas schreef:Thanks allemaal!
    Ik gebruik liever mn nieuwe account trouwens omdat Solstice (en/of iSolsticeDay en SolsticeBas) mijn username is op al mijn netwerken (Tumblr, indiedb, twitter, etc.) dus ik hoop dat dat mag? Mijn oude username herinnert me aan mn school waar ik nogal een rottijd heb gehad -__- en twee accounts.... neh. Ik hoop dat t mogelijk is voor een admin om mn oude account te verwijderen? Ik weet niet helemaal hoe t met meerdere accounts zit hier omdat op sommige forums er een heel probleem van word gemaakt dus ik ben ietewat huiverig.
    Geen probleem. In principe is het natuurlijk de bedoeling dat iedereen het bij één account houdt, maar aangezien er een goede reden voor is, heb ik er geen enkel bezwaar tegen als je liever deze nieuwe account blijft gebruiken.

    Heel erg bedankt Urameshiya. Besides, ik hoorde dat je naar Japan gaat? Succes!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Urameshiya do jul 31, 2014 10:10 am

    SolsticeBas schreef:Heel erg bedankt Urameshiya. Besides, ik hoorde dat je naar Japan gaat? Succes!
    Dank je! Maar ik ga er niet heen, ik ben er al! (Ben hier voor een jaar voor m'n studie.)
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van SolsticeBas do jul 31, 2014 12:18 pm

    Geweldig! ;-)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Toumyon do jul 31, 2014 12:52 pm

    Welkom terug ofzo. xP
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Princess Sylvysprit do jul 31, 2014 3:30 pm

    H-hoe kon je mij nou weer vergeten! ;_;
    Herinner je je die nacht niet meer van 3 jaar geleden?
    Ah, misschien is je geheugen daadwerkelijk nog niet hersteld...
    (Drama aside, hoi~!
    we hopen dat je het weer naar je zin zult hebben hier, ik ben trouwens erg benieuwd naar je indiewerken ^^)
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van SolsticeBas do jul 31, 2014 5:19 pm

    eeveesprit schreef:H-hoe kon je mij nou weer vergeten! ;_;
    Herinner je je die nacht niet meer van 3 jaar geleden?
    Ah, misschien is je geheugen daadwerkelijk nog niet hersteld...
    (Drama aside, hoi~!
    we hopen dat je het weer naar je zin zult hebben hier, ik ben trouwens erg benieuwd naar je indiewerken ^^)

    Thanks :D
    Mijn memory is normaal gesproken best goed maar ik was hier maar heel kort; maar 3 of 4 of 5 weken en toen ging mijn school en studie de hell of blazing fires in. Ik had echt geen tijd meer voor fora en had met iedereen daar ruzie en gezeik en bulls*** dus ik kon eigenlijk niet aan internet stuff denken. Maar nu ik jullie weer spreek herinner ik me wel wat :P
    I werk nu aan Story of Alexia een beetje cave story actige platform metroidvania hack n slash, die trouwens wat inspiratie heeft van Touhou; Youkai, de hoofdpersoon Alexia is een half-Youkai, er zitten net als in Touhou characters in gebaseerd op bestaande personages en legendes etc., er zitten Japanse wezens als Daidarabotchi (die reus die Japan had gebouwd ofzo en in mijn game ga je door zn lijf heen als level), de Oni (die in mijn game boosaardig zijn) en de Ame-onna (die wolk vrouw die regen en onweer enzo veroorzaakt) in en het verhaal draait om de Great Youkai War (Youkai tegen humans. Youkai leven in de bossen en zijn goed en willen gewoon met rust gelaten worden en de humans willen fabrieken enzo bouwen in het bos, zegmaar dat hele technology vs. nature gedoe all over again)... kijk de trailer maar in het topic in de Prismriver factor! Niet alles wat ik hier zeg zit in de trailer natuurlijk :P
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Princess Sylvysprit do jul 31, 2014 7:20 pm

    SolsticeBas schreef:
    eeveesprit schreef:H-hoe kon je mij nou weer vergeten! ;_;
    Herinner je je die nacht niet meer van 3 jaar geleden?
    Ah, misschien is je geheugen daadwerkelijk nog niet hersteld...
    (Drama aside, hoi~!
    we hopen dat je het weer naar je zin zult hebben hier, ik ben trouwens erg benieuwd naar je indiewerken ^^)

    Thanks :D
    Mijn memory is normaal gesproken best goed maar ik was hier maar heel kort; maar 3 of 4 of 5 weken en toen ging mijn school en studie de hell of blazing fires in. Ik had echt geen tijd meer voor fora en had met iedereen daar ruzie en gezeik en bulls*** dus ik kon eigenlijk niet aan internet stuff denken. Maar nu ik jullie weer spreek herinner ik me wel wat :P
    I werk nu aan Story of Alexia een beetje cave story actige platform metroidvania hack n slash, die trouwens wat inspiratie heeft van Touhou; Youkai, de hoofdpersoon Alexia is een half-Youkai, er zitten net als in Touhou characters in gebaseerd op bestaande personages en legendes etc., er zitten Japanse wezens als Daidarabotchi (die reus die Japan had gebouwd ofzo en in mijn game ga je door zn lijf heen als level), de Oni (die in mijn game boosaardig zijn) en de Ame-onna (die wolk vrouw die regen en onweer enzo veroorzaakt) in en het verhaal draait om de Great Youkai War (Youkai tegen humans. Youkai leven in de bossen en zijn goed en willen gewoon met rust gelaten worden en de humans willen fabrieken enzo bouwen in het bos, zegmaar dat hele technology vs. nature gedoe all over again)... kijk de trailer maar in het topic in de Prismriver factor! Niet alles wat ik hier zeg zit in de trailer natuurlijk :P
    Ah, maar een ding snap ik niet; als youkai de good guys zijn, waarom zijn oni dan boosaardig?
    Ik zal wel even je trailertje bekijken, er zijn trouwens wel meerdere mensen die games maken hier, ik maak ook soms wel eens wat als ik me verveel, ik heb 1 game die af is en ik ben aan mijn 2e begonnen
    (inb4 monmusu quest)
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van SolsticeBas do jul 31, 2014 9:24 pm

    Nou de youkai zijn niet zozeer ''de good guy'', sommige zijn slecht en sommige goed :P met de humans hetzelfde. tis een beetje een ''grijze morality''. Thanks IIG.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Meira za aug 02, 2014 2:16 am

    Welkom terug!

    Oh wat goed dat je alsnog verder bent gegaan met een andere indie!

    Gesponsorde inhoud


    Introductie - Pagina 2 Empty Re: Introductie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:32 am