Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Princess Sylvysprit
Meira
Chrono
Chenyakumo32
Rage
kyr2005
Sophie
UNOwen
TH-chen
Deviljho
Urameshiya
Graan
Maribel Hearn
17 plaatsers

    Super Smash Bros.

    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Deviljho vr sep 19, 2014 2:47 pm

    Met I-frames bedoel ik inderdaad invincibilty frames Pyonta xD

    En die video had ik nog niet eens gezien. Oh well, seems like it was right then.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Maribel Hearn vr okt 03, 2014 12:17 am

    Ik ga de game morgen onderweg terug van het station halen :D De hype train is bijna bij zijn bestemming! IT'S ALMOST HAPPENING!
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Bakuhatsu vr okt 03, 2014 2:44 pm

    Ik wil het heeeel graag, maar heb het geld er niet voor over DX I mean, toen m'n Brawl het nog deed speelde ik dat best vaak, maar geen enkele andere game. Ik wil niet voor maar een game een hele nieuwe console kopen... :'<

    Maar ik wil het toch hebbe k-A-
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Deviljho vr okt 03, 2014 3:14 pm

    1V1 ME FINAL DESTINATION NO ITEMS

    VILLAGER ONLY
    Rehab With Apple Juice
    Rehab With Apple Juice
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 24

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Rehab With Apple Juice vr okt 10, 2014 6:49 pm

    If only i had the money ==
    Honestly de nieuwe chars zijn niet echt interressant, wii fit is wel ok? en villager ook, maar dingen zoals duck hunt dog en megaman maken me niet al te enthousiast.
    Als ik ook zie dat er heel veel ranged spel is maakt me dat ook niet te blij (maar misschien moet ik wat meer naar de streams kijken voordat ik zon oordeel maak.)

    Eigenlijk zou ik nog melee netplay moeten oppakken voordat ik uberhaupt zou nadenken over de nieuwe smash.
    Chenyakumo32
    Chenyakumo32
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Chenyakumo32 za dec 06, 2014 10:50 pm

    Nog wat aan het oefenen op de wii u en boy Megaman is en blijft awesome!
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van kyr2005 zo jan 18, 2015 6:32 pm

    Dus na een wii u en smash+gc adapter gekocht te hebben rond kerst en wel wat tijd in smash te steken heb ik er voornamelijk 1 probleem mee; dashing. Tenzij ik me dit absoluut fout herinner dashte je in de vorige smash games door 2x naar een richting te tappen met je stick wat naar mijn mening goed werkten. Nu als je iets te snel je stick naar een kant doet begin je vanzelf te dashen wat er voor zorgt dat als je op je attack knop drukt je automatisch in een dash attack overgaat en het maakt het dus ook moeilijker om naar iemand toe te wandelen om een smash attack te doen (vergeef me als ik niet de juiste terminologie gebruik, ik heb me daar nooit mee bezig gehouden).

    Misschien komt dit omdat ik gewoon ben aan de vorige smash games maar ik heb hier best wel last van. Ik vind het moeilijk om een item op te pakken omdat ik niet precies genoeg kan bewegen naar mijn zin want als ik te zacht mijn stick beweeg beweeg ik niet en als ik iets te hard ga begin ik meteen met sprinten, en naar een item lopen om het op te rapen zonder meteen een aanval te doen is ook nogal moeilijk.

    Ik had dit al gemerkt in de 3ds demo maar ik had gehoopt dat het aan de 3ds versie lag maar dat is dus niet zo.. Het zou fijn zijn als er een manier was om double-tap dashing aan te zetten maar dit kan alleen maar met de wii mote en de rest van de controls daarop zijn ook niet echt heel erg goed..

    Voor de rest vind ik het spel fantastisch maar dit heeft me toch al een paar keer een game gekost. Misschien is het een kwestie van wennen maar ik heb het er iig. moeilijk mee.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van RakeStriver zo jan 18, 2015 11:56 pm

    13 februari ga ik hoogstwaarschijnlijk Smash halen. Dan komt Monster Hunter 4 Ultimate op 3DS uit en haal ik ook tegelijk Smash. Be wary my friends, a new challenger approaching!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Princess Sylvysprit ma jan 19, 2015 3:47 pm

    RakeStriver schreef:13 februari ga ik hoogstwaarschijnlijk Smash halen. Dan komt Monster Hunter 4 Ultimate op 3DS uit en haal ik ook tegelijk Smash. Be wary my friends, a new challenger approaching!
    Mooi mooi! Wil je dan ook gelijk in de TvH Smash groep op Skype?
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Pyonta-kun ma jan 19, 2015 5:13 pm

    kyr2005 schreef:Tenzij ik me dit absoluut fout herinner dashte je in de vorige smash games door 2x naar een richting te tappen met je stick wat naar mijn mening goed werkten.

    Sinds de eerste smash is het altijd al zo geweest dat je dashed als je de stick helemaal een kant op beweegt. 2 keer tappen was niet nodig.

    kyr2005 schreef:Ik vind het moeilijk om een item op te pakken omdat ik niet precies genoeg kan bewegen naar mijn zin want als ik te zacht mijn stick beweeg beweeg ik niet en als ik iets te hard ga begin ik meteen met sprinten, en naar een item lopen om het op te rapen zonder meteen een aanval te doen is ook nogal moeilijk.

    Tegenwoordig kun je items makkelijker oprapen. Je hoeft er niet meer precies op stil te staan. Je kan er gewoon overheen rennen en dan op A drukken. Volgens mij doe je dan wel een dash attack, maar raap je ook het item op. Wat ik meestal doe is op een item afrennen, stick loslaten, op A drukken en als ik nog momentum heb terugspringen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je zelfs items oppakken in de lucht terwijl ze op de grond staan als je het goed timed. De hitbox om een item op te pakken is ook groter. Of ik herinner het me absoluut fout. In ieder geval weet ik wel dat het oprapen een stuk flexibeler is dan dat het op de N64 was.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van kyr2005 ma jan 19, 2015 7:18 pm

    Pyonta-kun schreef:
    kyr2005 schreef:Tenzij ik me dit absoluut fout herinner dashte je in de vorige smash games door 2x naar een richting te tappen met je stick wat naar mijn mening goed werkten.

    Sinds de eerste smash is het altijd al zo geweest dat je dashed als je de stick helemaal een kant op beweegt. 2 keer tappen was niet nodig.
    Je hebt gelijk. Ik snap niet waarom ik dacht dat dat wel zo was.. ik was er echt van overtuigd om een of andere reden ^^"

    Pyonta-kun schreef:
    kyr2005 schreef:Ik vind het moeilijk om een item op te pakken omdat ik niet precies genoeg kan bewegen naar mijn zin want als ik te zacht mijn stick beweeg beweeg ik niet en als ik iets te hard ga begin ik meteen met sprinten, en naar een item lopen om het op te rapen zonder meteen een aanval te doen is ook nogal moeilijk.
    Tegenwoordig kun je items makkelijker oprapen. Je hoeft er niet meer precies op stil te staan. Je kan er gewoon overheen rennen en dan op A drukken. Volgens mij doe je dan wel een dash attack, maar raap je ook het item op. Wat ik meestal doe is op een item afrennen, stick loslaten, op A drukken en als ik nog momentum heb terugspringen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je zelfs items oppakken in de lucht terwijl ze op de grond staan als je het goed timed. De hitbox om een item op te pakken is ook groter. Of ik herinner het me absoluut fout. In ieder geval weet ik wel dat het oprapen een stuk flexibeler is dan dat het op de N64 was.
    Het klopt dat je het item gewoon op pakt als je er op af rent en op a drukt, ik weet niet echt wat het verschil is nu tussen de vorige smash games waardoor ik het er moeilijker mee heb..

    Gesponsorde inhoud


    Super Smash Bros. - Pagina 3 Empty Re: Super Smash Bros.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 7:31 pm