Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Ranfox
kyr2005
Meira
Deviljho
Princess Sylvysprit
Toumyon
10 plaatsers

    Elsword

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira ma jan 13, 2014 5:48 pm

    Het is totaal niet mijn bedoeling om mensen weg te jagen, ik waarschuw ze wel voor wat veel voorkomende issues later in het spel. Geen flauw idee hoe ver jullie zijn Rage en Toumyon, ik wil graag advies geven en men helpen het spel beter te begrijpen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Rage ma jan 13, 2014 5:50 pm

    Het is ook meer globaal bedoelt Meira, ik richt dit niet aan iemand specifiek.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Toumyon ma jan 13, 2014 5:55 pm

    Meira schreef:Het is totaal niet mijn bedoeling om mensen weg te jagen, ik waarschuw ze wel voor wat veel voorkomende issues later in het spel. Geen flauw idee hoe ver jullie zijn Rage en Toumyon, ik wil graag advies geven en men helpen het spel beter te begrijpen.

    Oh dat vind ik fijn om te horen Meira.
    Ik wil alleen even zeggen dat ik je frustratie kan begrijpen door de veranderingen die ze maken als lang tijdige speler.
    Maar je moet wel begrijpen dat als je nieuw bent aan het spel zoals ik dus, dat die veranderingen helemaal niet van toepassing gaat zijn voor ons, want wij zullen er niks van merken wat vroeger was, en nu werkelijk is.(speel pas 3 weken.)
    En wat nu wel op Elsword is, vind ik momenteel vet lollig, nu nog alleen gezellige en toffe mensen van hier die het NOG gezelliger kunnen maken, om mee te spelen.

    Ik ben op het moment van deze post level 50.(misschien binnen 3 weken is dat echt no-life achtig...idk)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira ma jan 13, 2014 6:47 pm

    Toumyon schreef:
    Meira schreef:Het is totaal niet mijn bedoeling om mensen weg te jagen, ik waarschuw ze wel voor wat veel voorkomende issues later in het spel. Geen flauw idee hoe ver jullie zijn Rage en Toumyon, ik wil graag advies geven en men helpen het spel beter te begrijpen.

    Oh dat vind ik fijn om te horen Meira.
    Ik wil alleen even zeggen dat ik je frustratie kan begrijpen door de veranderingen die ze maken als lang tijdige speler.
    Maar je moet wel begrijpen dat als je nieuw bent aan het spel zoals ik dus, dat die veranderingen helemaal niet van toepassing gaat zijn voor ons, want wij zullen er niks van merken wat vroeger was, en nu werkelijk is.(speel pas 3 weken.)
    En wat nu wel op Elsword is, vind ik momenteel vet lollig, nu nog alleen gezellige en toffe mensen van hier die het NOG gezelliger kunnen maken, om mee te spelen.

    Ik ben op het moment van deze post level 50.(misschien binnen 3 weken is dat echt no-life achtig...idk)

    Dan moet ik wel zeggen dat ik het altijd solo heb gespeeld en soms met wat random mensen. Misschien veranderd de hele gameplay als je het met meerdere speelt? En dat over die veranderingen groot gelijk in, ik denk dat het gewoon wat moeilijk is voor mij dat ze veel dingen veranderd hebben. Probleem van samen spelen is in het begin dan maakt 1 of 2 level verschil al groot uit of je samen kan spelen ja of nee (als je erg veel waarde hecht aan je stamina), want anders run je soms dungeons die een lager level zijn en dus minder exp/ ED. Kunnen jullie echt geen zorgen maken om het stamina systeem? Ik voel me altijd zo geforceerd om er het meeste uit te halen en zo min mogelijk ED er doorheen wil gooien.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van wolfie559 ma jan 13, 2014 6:54 pm

    nou ja ik ben zeker geinterreseerd en wil dit spel wel spelen.

    welke characters spelen jullie zelf?? (vraag vooral gericht natuurlijk naar diegenen die het spel spelen....)

    1 ding waar ik me wel zorgen over maak is het K-ching ding (betalen voor ingame curency) hoe groot is de invloed hiervan?? (pay to win, cosmetic skins, extra's, etc etc.....)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Toumyon ma jan 13, 2014 7:31 pm

    wolfie559 schreef:nou ja ik ben zeker geinterreseerd en wil dit spel wel spelen.

    welke characters spelen jullie zelf?? (vraag vooral gericht natuurlijk naar diegenen die het spel spelen....)

    1 ding waar ik me wel zorgen over maak is het K-ching ding (betalen voor ingame curency) hoe groot is de invloed hiervan?? (pay to win, cosmetic skins, extra's, etc etc.....)

    Ik speel Rena, Wind sneaker jobclass momenteel level 50. :D
    Rage speelt Ara level 41, Sakra Devanam.
    Qu speelt ook Ara.

    En wat betreft de K-ching.
    Ik vind totaal niet dat het een pay-to-win zaak is.
    Je kan makkelijk special costumes enzo kopen van anderen mensen in markts.
    Alleen zijn bepaalde features gewoon handig om te hebben, het gaat hier meer om je play skills, dan om de extra sh*t die je hebt, en dat is dus waarom ik Elsword fijn vind.

    Contacteer me anders via skype, dan kan ik je nog sneller, en veel meer vertellen. :)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira ma jan 13, 2014 7:57 pm

    Toumyon schreef:
    wolfie559 schreef:nou ja ik ben zeker geinterreseerd en wil dit spel wel spelen.

    welke characters spelen jullie zelf?? (vraag vooral gericht natuurlijk naar diegenen die het spel spelen....)

    1 ding waar ik me wel zorgen over maak is het K-ching ding (betalen voor ingame curency) hoe groot is de invloed hiervan?? (pay to win, cosmetic skins, extra's, etc etc.....)

    Ik speel Rena, Wind sneaker jobclass momenteel level 50. :D
    Rage speelt Ara level 41, Sakra Devanam.
    Qu speelt ook Ara.

    En wat betreft de K-ching.
    Ik vind totaal niet dat het een pay-to-win zaak is.
    Je kan makkelijk special costumes enzo kopen van anderen mensen in markts.
    Alleen zijn bepaalde features gewoon handig om te hebben, het gaat hier meer om je play skills, dan om de extra sh*t die je hebt, en dat is dus waarom ik Elsword fijn vind.

    Contacteer me anders via skype, dan kan ik je nog sneller, en veel meer vertellen. :)

    Excuses voor de droom te verbreken, maar in de latere levels en in pvp is het voor elke class aangeraden om een skillslot B erbij te kopen.
    En later om echter de ''basic'' stats te hebben (20% atk speed, 20% movement en jump speed, 30%+ crit, 10%+ accuracy, en nog wat stats) is echter of heel veel geld aan magic stones, of heel veel ED betalen voor een goed weapon. In de cash equips zitten namelijk ook nog sockets en zo kan je dus met cash equips het dubbele van je stats bereiken.

    Conclusie in het begin maakt cash nog niks uit omdat je nog makkelijk aan redelijke equips kan komen, zelfde voor pvp de pvp set is goed genoeg om naar rank A te komen, daarboven is het echter levels en stats die uitmaken of je verder kan komen.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van wolfie559 ma jan 13, 2014 11:24 pm

    is het trouwens normaal dat mijn character chinees spreekt??? (eve)

    ik heb geen enkel idee trouwens wat ik doe dus hulp is welkom... (kbedoel kheb een basic combo met light attacks en heavy attacks en dan 2 skills??? en nog iets met awakened wat... meer schade doet???

    en ik durf ook niet te levelen... is dat met een skill tree ?? want ik kies 1 skill en ik kan de andere nimeer kiezen dan...(en heeft dat invloed op de volgende skills dan???)

    ik heb echt instructies nodig

    en eve is AWESOME... (also kheb al eventjes gekeken naar de latere classes die ze kan worden.... dillemma dilemma.... code:empress of code: nemesis, code: battle seraph heeft niet echt mijn interesses (ook omdat ik niet begrijp wat die haar ding is.... kbedoel empress is overduidelijk drones en nemesis is overduidelijk wapens... maar battle seraph no idea)

    chung spreekt me ook wel enorm aan om eerlijk te zijn (FUREN DIE KANNONEN), wel grappig dat hij er zo... meisjesachtig uitziet (vooral iron paladin)

    al die verschillende class selections gaat mij nog enorm aan het twijfelen brengen (voor eve wel te verstaan, als ik chung zou nemen word het zoiezo een tactical trooper)


    PS: kga eens een keertje die voices moeten zien te proberen te veranderen (koreaans klinkt raar...) af te leiden van de info hier heb ik de indruk dat ik de enige ben met Koreaanse stemmen...
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira di jan 14, 2014 1:54 pm

    wolfie559 schreef:is het trouwens normaal dat mijn character chinees spreekt??? (eve)
    Welke server zit je op?

    ik heb geen enkel idee trouwens wat ik doe dus hulp is welkom... (kbedoel kheb een basic combo met light attacks en heavy attacks en dan 2 skills??? en nog iets met awakened wat... meer schade doet???
    Je hebt melee attacks (Z) en een heavy (X).
    Z is snel en doet physical damage, geeft 5mp per hit kan snel cancellen.
    X is heavy en doet meestal magic damage (behalve melee characters zoals elboy en Raven), voor sommige is het ook een projectiel die je afschiet, heeft meestal geen tot slechte cancel opties. Ook kosten de projectielen MP (meestal 6 mp en on hit geeft er weer 5mp bij)

    en ik durf ook niet te levelen... is dat met een skill tree ?? want ik kies 1 skill en ik kan de andere nimeer kiezen dan...(en heeft dat invloed op de volgende skills dan???)
    Google is je vriend, zoek wat builds op of probeer zelf wat op een simulator: http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/
    Voor de rest heb ik kennis over de skills van Eve en weet welke ik moet nemen.

    ik heb echt instructies nodig
    Die krijg je k;P 

    en eve is AWESOME... (also kheb al eventjes gekeken naar de latere classes die ze kan worden.... dillemma dilemma.... code:empress of code: nemesis, code: battle seraph heeft niet echt mijn interesses (ook omdat ik niet begrijp wat die haar ding is.... kbedoel empress is overduidelijk drones en nemesis is overduidelijk wapens... maar battle seraph no idea)
    Over die 2 heb je gelijk maar lees nog die post van mij op dit topic over alle classes, het is iets meer in-depth dan simpel ''ze gebruikt dit om te vechten''. Die in-depth dingen zegt wat meer over de speel stijl. Daar staat ook hoe CBS speelt.

    chung spreekt me ook wel enorm aan om eerlijk te zijn (FUREN DIE KANNONEN), wel grappig dat hij er zo... meisjesachtig uitziet (vooral iron paladin)
    Duits?? Maar goed Chung is Chung en is een goed character (lees post voor meer info over speelstijl)

    al die verschillende class selections gaat mij nog enorm aan het twijfelen brengen (voor eve wel te verstaan, als ik chung zou nemen word het zoiezo een tactical trooper)
    Doe zelf onderzoek als je heel erg twijfelt, je bent niet de enige die hier tegen aan loopt! Kijk op youtube wat gameplay, blader wat op de wiki, google wat over de class. Zo krijg je een beter beeld hoe de class/ character speelt! (er is een HEEL groot verschil tussen de end-game en de newbie game!).


    PS: kga eens een keertje die voices moeten zien te proberen te veranderen (koreaans klinkt raar...) af te leiden van de info hier heb ik de indruk dat ik de enige ben met Koreaanse stemmen...
    Stuur een berichtje naar mij als je dat wilt weten! Ik kan niet de download links hier plaatsen omdat het niet van mij is en behoort tot een ander forum!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van wolfie559 do jan 16, 2014 12:08 am

    en voila ik ben al met eve een code:architect (pretty sweet)
    mijn eigen butler hebben bevalt me wel XD

    mijn keuze in skills is wel niet 100 procent correct geweest tot nu toe maar als het me echt TE zwaar begint te verprutsen die keuzes dan reset ik dat wel gewoon (of ik speel gewoon met de 3 andere characters die ik tot mijn beschikking heb).

    zulk een skill tree reset item... kan ik dat alleen te pakken krijgen in de K-ching winkel ding of zijn er nog andere manieren??
    (i think i messed up big time)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira do jan 16, 2014 3:04 pm

    Er zijn bepaalde events die het kan geven, voor de rest is hier:

    http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/

    Een simulator om je character skill build in elkaar te zetten of goed uit te plannen

    Een voorbeeld van hoe ik Eve base class zou builden:
    http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/revamp/ca.html

    Voor de rest kan ik absoluut niet opweg met het hele nieuwe skill tree systeem omdat ik niet meer alle belangrijke core skills kan maxen.  k-A- 

    P.S. ... Man, als ze nooit die revamp er in hadden gegooid had ik nog gespeeld maar ze hebben het zo gedaan dat je niet meer alle core skills van een class kan maxen en keuzes moet maken tussen je core skills...
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van wolfie559 do jan 16, 2014 3:15 pm

    Meira schreef:Er zijn bepaalde events die het kan geven, voor de rest is hier:

    http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/

    Een simulator om je character skill build in elkaar te zetten of goed uit te plannen

    Een voorbeeld van hoe ik Eve base class zou builden:
    http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/revamp/ca.html

    Voor de rest kan ik absoluut niet opweg met het hele nieuwe skill tree systeem omdat ik niet meer alle belangrijke core skills kan maxen.  k-A- 

    P.S. ... Man, als ze nooit die revamp er in hadden gegooid had ik nog gespeeld maar ze hebben het zo gedaan dat je niet meer alle core skills van een class kan maxen en keuzes moet maken tussen je core skills...

    ja ik ken die simulator al.... maar ik was like nah ill just go roll with it... en dan kom ik erachter dat ik bijvoorbeeld een passive skill heb die al mijn summon link specials sterker maakt en dergelijke.... terwijl ik altijd juist de NIET summon link special heb geselecteerd
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Fuyres do jan 16, 2014 5:51 pm

    Ik speel het zo nu en dan [met Eve], maar ik heb andere mmo[rpg]'s die momenteel voorrang hebben ;)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira do jan 16, 2014 6:18 pm

    wolfie559 schreef:
    Meira schreef:Er zijn bepaalde events die het kan geven, voor de rest is hier:

    http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/

    Een simulator om je character skill build in elkaar te zetten of goed uit te plannen

    Een voorbeeld van hoe ik Eve base class zou builden:
    http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/revamp/ca.html

    Voor de rest kan ik absoluut niet opweg met het hele nieuwe skill tree systeem omdat ik niet meer alle belangrijke core skills kan maxen.  k-A- 

    P.S. ... Man, als ze nooit die revamp er in hadden gegooid had ik nog gespeeld maar ze hebben het zo gedaan dat je niet meer alle core skills van een class kan maxen en keuzes moet maken tussen je core skills...

    ja ik ken die simulator al.... maar ik was like nah ill just go roll with it... en dan kom ik erachter dat ik bijvoorbeeld een passive skill heb die al mijn summon link specials sterker maakt en dergelijke.... terwijl ik altijd juist de NIET summon link special heb geselecteerd

    Maak je geen zorgen, de base class skills van Eve gebruik je late amper, je hebt dan Oboron en Ophelia die je gebruikt, de Dimension link sentry/ blader zijn vreselijke skills, alleen guardian is goed voor een field clear (Heaven's Fist doet het later beter dus ja...). Er zijn ook echt verdraaid weinig mensen die hun nieuwe builds delen, zelfs niet op een globaal forum van elsword!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van wolfie559 do jan 16, 2014 7:18 pm

    iets wat mij wel enorm stoort aan dit spel is 1 ding...
    NA servers hebben nog maar NET ara haan.... terwijl Korea zelf al Elesis (ziet er zeer leuk uit) hebben en recentelijk ook nog eens Add (vreselijk oninterresant personage dat wel)...

    EDIT: speak of the devil kheb net een skill reset potion gekregen (en meteen opgedronken)

    en nu ga ik eerst die simulator gebruiken.

    Gesponsorde inhoud


    Elsword - Pagina 2 Empty Re: Elsword

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:23 am