Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Ranfox
kyr2005
Meira
Deviljho
Princess Sylvysprit
Toumyon
10 plaatsers

    Elsword

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Elsword - Pagina 3 Empty Re: Elsword

    Bericht van Meira do jan 16, 2014 9:31 pm

    wolfie559 schreef:iets wat mij wel enorm stoort aan dit spel is 1 ding...
    NA servers hebben nog maar NET ara haan.... terwijl Korea zelf al Elesis (ziet er zeer leuk uit) hebben en recentelijk ook nog eens Add (vreselijk oninterresant personage dat wel)...

    EDIT: speak of the devil kheb net een skill reset potion gekregen (en meteen opgedronken)

    en nu ga ik eerst die simulator gebruiken.

    Zo gaat het altijd met bijna elke MMO uit korea. Alle andere servers lopen een jaar of meer achter op korea, behalve japan die eerst het meest achterliep en nu nog maar een paar maanden achterloopt op korea.

    Add lijkt op een ''we hebben een mannelijk personage nodig want we hebben al 2 vrouwelijke characters gereleased!''. En een gehaaste, psycho, mannelijke, duistere Eve hebben gemaakt. Wiens hele verhaal niemand wat kan boeien (alle andere characters hun verhalen zijn nog tenminste boeiend) echt weer geweldig gedaan KoG!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Elsword - Pagina 3 Empty Re: Elsword

    Bericht van wolfie559 do jan 16, 2014 11:03 pm

    Meira schreef:
    wolfie559 schreef:iets wat mij wel enorm stoort aan dit spel is 1 ding...
    NA servers hebben nog maar NET ara haan.... terwijl Korea zelf al Elesis (ziet er zeer leuk uit) hebben en recentelijk ook nog eens Add (vreselijk oninterresant personage dat wel)...

    EDIT: speak of the devil kheb net een skill reset potion gekregen (en meteen opgedronken)

    en nu ga ik eerst die simulator gebruiken.

    Zo gaat het altijd met bijna elke MMO uit korea. Alle andere servers lopen een jaar of meer achter op korea, behalve japan die eerst het meest achterliep en nu nog maar een paar maanden achterloopt op korea.

    Add lijkt op een ''we hebben een mannelijk personage nodig want we hebben al 2 vrouwelijke characters gereleased!''. En een gehaaste, psycho, mannelijke, duistere Eve hebben gemaakt. Wiens hele verhaal niemand wat kan boeien (alle andere characters hun verhalen zijn nog tenminste boeiend) echt weer geweldig gedaan KoG!

    het is gewoon het standaard psycho character.... dat is altijd zo in van die animu situaties... een psycho character (toevallig ALWEER met wit haar) die dat altijd evil lacht en ubersterk is en bla bla bla..... kweet ni ofdat de mensen in Korea en japan die boeiend vinden maar ik vind ze altijd enorm obnoxious...

    weet er trouwens iemand waar ik een "camilla secret manual (basic)" kan vinden?? of beter gezegd waar vind ik de quest?? welke quest is het??

    PS: heeft er iemand toevallig een coole/mooie/knappe afbeelding van Eve die ik als wallpaper zou kunnen gebruiken btw?? (de enige die ik vond was in vreselijke slechte kwaliteit..)

    .... messed up again... zal wel nog zulk een skill reset potion kunnen gebruiken..
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Elsword - Pagina 3 Empty Re: Elsword

    Bericht van Toumyon ma jan 27, 2014 6:45 pm

    Het is vandaag Elsword's 1000ste dag viering.
    ofzoiets
    Dit betekent dat je prijzen kunt winnen als je vandaag inlogt.
    Ik raad het aan echt eventjes in te loggen tot je de system mail krijgt, en de 1k coupon bij je houd.
    de dag erna log je in en win je 1 van de 3 prijzen.
    Zeker doen!

    Meer info hier: http://en.elswordonline.com/2014/01/elswords-1000th-day-giveaway-win-1000-k-ching/
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Elsword - Pagina 3 Empty Re: Elsword

    Bericht van RakeStriver za mei 24, 2014 10:49 pm

    Een bump dan maar.

    Ik ben ongeveer een week geleden begonnen met Elsword en ben in de guild van Rage en Toumyon gekomen. In een week tijd 6 dagen tijd (waarvan ik een dag niet heb gespeeld en op een zaterdag niet optimaal van de tijd heb benut) ben ik nu al op level 42 van de 70. Hierbij vraag ik de TvH'ers die graag dit spel willen spelen (en wellicht wel veel verder willen gaan in het spel) moeten via Steam of via Elsword NA het spel downloaden. Het is, zoals OP al heeft verteld, F2P met wat microtransacties die niet nodig zijn om goed te worden in het spel. Verder heb ik in de NA versie geen lag ondervonden. De guild "Hakugyokuro" is bedoeld voor forumgangers, maar wellicht misschien in de toekomst denken wij erover om micchien buiten de forum mensen te recruiten.

    Ik ben zelf serieus aan het spelen en ik wil endgame content en max level PvP ervaren. Als je vragen hebt vraag het gerust aan Toumyon, Rage of aan mij (via Skype) en/of laat hier een bericht achter. Graag zie ik jullie terug in de wereld van Elsword!

    Gesponsorde inhoud


    Elsword - Pagina 3 Empty Re: Elsword

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 1:55 am