Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Nekotaku
TheEternalMokou
Scarlet
Ekster
Sophie
Tanshu
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
Pshycho Maniac
kyr2005
Patchouli
15 plaatsers

    Scary games!!

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Scary games!! - Pagina 2 Empty Re: Scary games!!

    Bericht van Nekotaku vr maa 01, 2013 7:16 pm

    T schreef:
    Nekotaku schreef:Voor een 2D spel met pixel-art graphics is Lone Survivor verdomd effectief in je de stuipen op het lijf te jagen.

    Ik moet met schaamte toegeven dat ik deze nog heb uit een oude Humble Bundle... maar nog nooit gespeeld heb.
    Is 't de moeite waard?
    Yup, zeker. Vrij aparte survival horror aanpak. Ik heb het ook enige tijd niet meer gespeeld nadat ik een paar keer na elkaar gestorven was op dezelfde plek, waar er nogal een spike in de moeilijkheidsgraad zit. Maar het is een fascinerend spel.
    xNewWaveBossanova
    xNewWaveBossanova
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Mind fucking like a boss

    Scary games!! - Pagina 2 Empty Re: Scary games!!

    Bericht van xNewWaveBossanova do jul 04, 2013 3:59 pm

    Amnesia, Mad Father, Misao en dat soort vreemde games

    Oh en Fatal Frame/Project Zero. Dat gaat over een Japanse mythe waarin verteld wordt dat geesten opgesloten worden in een foto als je ze fotografeert. Je gaat dus met een camera op onderzoek uit en dan kom je allemaal van die creepy geesten tegen. Het zijn PS2 games en in Japan is er al heel lang een Wii versie. Bij de mediamarkt is nu eindelijk die Wii versie te koop!

    Oh en nu de nieuwe game van Bethesda. The Evil Within. Dat lijkt me ook echt een creepy game. Het speelt zich af in een abandoned asylum (Dat zegt al een hoop) met een mensenslachter (Zegt ook heel veel).
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Scary games!! - Pagina 2 Empty Re: Scary games!!

    Bericht van rockpad do jul 04, 2013 6:45 pm

    xNewWaveBossanova schreef:

    Oh en nu de nieuwe game van Bethesda. The Evil Within. Dat lijkt me ook echt een creepy game. Het speelt zich af in een abandoned asylum (Dat zegt al een hoop) met een mensenslachter (Zegt ook heel veel).
    w8 komt met Bethesda met een horror game?
    OMG die moet ik gelijk hebben!
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Scary games!! - Pagina 2 Empty Re: Scary games!!

    Bericht van kyr2005 do jul 04, 2013 7:27 pm

    rockpad schreef:
    xNewWaveBossanova schreef:

    Oh en nu de nieuwe game van Bethesda. The Evil Within. Dat lijkt me ook echt een creepy game. Het speelt zich af in een abandoned asylum (Dat zegt al een hoop) met een mensenslachter (Zegt ook heel veel).
    w8 komt met Bethesda met een horror game?
    OMG die moet ik gelijk hebben!
    Bethesda is de publisher, niet de maker. Het spel word gemaakt door Tango Gameworks.

    Gesponsorde inhoud


    Scary games!! - Pagina 2 Empty Re: Scary games!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 7:57 pm