Yup, zeker. Vrij aparte survival horror aanpak. Ik heb het ook enige tijd niet meer gespeeld nadat ik een paar keer na elkaar gestorven was op dezelfde plek, waar er nogal een spike in de moeilijkheidsgraad zit. Maar het is een fascinerend spel.T schreef:Nekotaku schreef:Voor een 2D spel met pixel-art graphics is Lone Survivor verdomd effectief in je de stuipen op het lijf te jagen.
Ik moet met schaamte toegeven dat ik deze nog heb uit een oude Humble Bundle... maar nog nooit gespeeld heb.
Is 't de moeite waard?
+11
Nekotaku
TheEternalMokou
Scarlet
Ekster
Sophie
Tanshu
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
Pshycho Maniac
kyr2005
Patchouli
15 plaatsers
Scary games!!
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 38
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 16
Re: Scary games!!
xNewWaveBossanova- Vaste forumganger (Easy Mode)
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Mind fucking like a boss
- Bericht nummer 17
Amnesia, Mad Father, Misao en dat soort vreemde games
Oh en Fatal Frame/Project Zero. Dat gaat over een Japanse mythe waarin verteld wordt dat geesten opgesloten worden in een foto als je ze fotografeert. Je gaat dus met een camera op onderzoek uit en dan kom je allemaal van die creepy geesten tegen. Het zijn PS2 games en in Japan is er al heel lang een Wii versie. Bij de mediamarkt is nu eindelijk die Wii versie te koop!
Oh en nu de nieuwe game van Bethesda. The Evil Within. Dat lijkt me ook echt een creepy game. Het speelt zich af in een abandoned asylum (Dat zegt al een hoop) met een mensenslachter (Zegt ook heel veel).
Oh en Fatal Frame/Project Zero. Dat gaat over een Japanse mythe waarin verteld wordt dat geesten opgesloten worden in een foto als je ze fotografeert. Je gaat dus met een camera op onderzoek uit en dan kom je allemaal van die creepy geesten tegen. Het zijn PS2 games en in Japan is er al heel lang een Wii versie. Bij de mediamarkt is nu eindelijk die Wii versie te koop!
Oh en nu de nieuwe game van Bethesda. The Evil Within. Dat lijkt me ook echt een creepy game. Het speelt zich af in een abandoned asylum (Dat zegt al een hoop) met een mensenslachter (Zegt ook heel veel).
rockpad- Hemelbewoner
- Leeftijd : 26
Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas
- Bericht nummer 18
w8 komt met Bethesda met een horror game?xNewWaveBossanova schreef:
OMG die moet ik gelijk hebben!
kyr2005- Gold Amiibo King
- Leeftijd : 30
Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!
- Bericht nummer 19
Bethesda is de publisher, niet de maker. Het spel word gemaakt door Tango Gameworks.rockpad schreef:w8 komt met Bethesda met een horror game?xNewWaveBossanova schreef:
OMG die moet ik gelijk hebben!
|
|