Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
jjkramok
NekoMithos
Cannibal
Helepolis
8 plaatsers

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van TanukiTyfoon do okt 10, 2013 9:13 pm

    Ik krijg echt de zenuwen van die aftel timer voor diskarten lol. Niet genoeg tijd om na te denken over mijn hand
    Alcus
    Alcus
    Zilveren Soku Grootmeester


    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van Alcus za okt 12, 2013 1:01 am

    Ik zou graag ook willen meespelen. Ik heb al met NekoMithos en Cannibal gespeeld gisteren en het was erg leuk. Ik ken de Chinese versie, dus het is wel even wennen aan het yaku systeem. Maar ik denk dat ik na een ronde gespeeld te hebben het wel begin door te krijgen. :) Ik kom wel in de lobby als ik tijd heb, of je kunt me toevoegen op Skype (een van de twee Charlies). We kunnen dan ook een TvH Mahjongg Skypegroep maken.
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van jjkramok zo okt 13, 2013 3:34 pm

    Ik denk dat ik eerst wel weer een keertje wil kijken
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van UNOwen ma okt 28, 2013 5:31 pm

    Ik ben op zich wel geïnteresseerd om het te spelen, maar ik heb niet zo gigantisch veel tijd om het te leren. Enkel in de weekends enzo, so patience pl0x!
    Cannibal
    Cannibal
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het vermogen om beter te zijn in de Touhou shmups als ik de nacht ervoor niet heb geslapen (All-nightermodo)

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van Cannibal ma okt 28, 2013 5:33 pm

    That's fair, maar het is goed om te zien dat NOG MEER mensen interesse tonen!
    Misschien is het tijd om eens een keer een TvH-potje te organiseren!
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van Helepolis di okt 29, 2013 4:14 pm

    Kan er iemand vanavond? Ik zal proberen om 21:00 de chatbox te dwalen. Dan ben ik beschikbaar.
    Cannibal
    Cannibal
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het vermogen om beter te zijn in de Touhou shmups als ik de nacht ervoor niet heb geslapen (All-nightermodo)

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van Cannibal do okt 31, 2013 4:08 am

    Darn. Ik was helemaal vergeten om dit topic te checken. orz
    AND I WAS THE ONE THAT MENTIONED IT TO BEGIN WITH! T_T
    Mijn excuses, misschien opnieuw afspreken?
    Deze keer zal ik het niet vergeten! (hoop ik.)
    Cannibal
    Cannibal
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het vermogen om beter te zijn in de Touhou shmups als ik de nacht ervoor niet heb geslapen (All-nightermodo)

    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van Cannibal vr dec 27, 2013 5:13 pm

    Het is alweer een tijdje geleden, dus ik wilde effe kijken of mensen nog interesse hadden.  k=w= 
    Ik zou graag een datumpje willen prikken om het weer aan te wakkeren!
    Dusse.... wat dachten jullie van Zondag 29 December rond.... 20:00?
    Als een andere tijd/datum beter uitkomt, post gerust!  Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 4212518959

    Gesponsorde inhoud


    Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen - Pagina 2 Empty Re: Japanse Riichi Mahjong - Speel online met TvH of anderen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:16 pm