Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
UNOwen
Sophie
kyr2005
Urameshiya
8 plaatsers

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Urameshiya wo jan 25, 2012 1:25 pm

    Net als voorgaande jaren organiseert de Japanse Touhouwiki ook dit jaar weer een grootschalige Touhou-enquete onder haar gebruikers! De enquete, die dit jaar voor de negende keer afgenomen zal worden, bestaat uit drie delen:

    1. Favoriete Touhoupersonages (tot 4 enkele stemmen en 1 dubbele stem per persoon)
    2. Favoriete Touhoumuziek (tot 7 stemmen per persoon)
    3. Stemmersenquete over o.a. welke spellen je gekocht hebt, welke je uitgespeeld hebt en op welke moeilijkheidsgraad.
    (Het is niet verplicht om aan alle drie de onderdelen mee te doen.)

    Stemmen is mogelijk van zondag 19 februari tot en met zaterdag 25 februari Japanse tijd. Op zondag 26 februari zal de uitslag bekend gemaakt worden. Oorspronkelijk zou de enquete dit jaar later gehouden worden dan normaal, om de inhoud van het aankomende Touhou-boek wat tijd te geven om in te zinken, maar omdat de release daarvan nu uitgesteld is, is het toch maar februari geworden, net als vorig jaar. ^^;

    Het is voor iedereen mogelijk om te stemmen, zolang je maar een emailadres hebt. De uitslagen van de THwiki-enquete worden gezien als de meest betrouwbare indicatie van de welke personages het populairst zijn, dus als je niet wilt dat je favoriete personages het afleggen tegen de rest, stem dan vooral mee! :D

    Zonodig kan ik als het zover is de instructies voor het stemmen hier vertaald neerzetten, dus de taalbarriere hoeft geen probleem te zijn. :)

    Link




    Hoe denken jullie dat de top 5 er dit jaar uit gaat zien?
    De top 5 van de afgelopen jaren:
    Het is natuurlijk moeilijk te voorspellen, maar laten we gewoon voor de grap eens kijken of iemand het goed kan raden! Wie heel veel vertrouwen in z'n voorspellende gaven heeft mag natuurlijk ook de top 10 of nog verder proberen te voorspellen.

    Mijn voorspelling voor dit jaar is:
    1. Reimu
    2. Marisa
    3. Sanae
    4. Alice
    5. Sakuya
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van kyr2005 wo jan 25, 2012 3:17 pm

    Nou als het de ⑨e editie is moet cirno winnen!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Sophie wo jan 25, 2012 5:43 pm

    1. Reimu
    2. Sakuya
    3. Marisa
    4. Remilia
    5. Yoshika

    !! denk ik..
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van UNOwen wo jan 25, 2012 11:58 pm

    ...het zijn gewoon telkens dezelfde personages D:
    niet dat daar iets fout mee is, eerste keer dat ik die uitslagen zie..
    maar het wordt saai als het telkens hetzelfde is...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Urameshiya do jan 26, 2012 3:37 am

    UNOwen schreef:...het zijn gewoon telkens dezelfde personages D:
    niet dat daar iets fout mee is, eerste keer dat ik die uitslagen zie..
    maar het wordt saai als het telkens hetzelfde is...
    Het zijn niet telkens dezelfde personages, het worden er elke keer meer! En dat de volgorde verandert betekent toch dat sommige personages na verloop van tijd populairder worden dan anderen, en omgekeerd. Het is allesbehalve saai!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van UNOwen do jan 26, 2012 9:53 pm

    Urameshiya schreef:Het zijn niet telkens dezelfde personages, het worden er elke keer meer! En dat de volgorde verandert betekent toch dat sommige personages na verloop van tijd populairder worden dan anderen, en omgekeerd. Het is allesbehalve saai!

    Ok saai is misschien het verkeerde woord, voorspelbaar dan. Maar iets dat voorspelbaar is heeft veel kans om saai te worden. We weten al bijna zeker dat Reimu eerstes gaat worden, en dat Sakuya, Marisa en Remilia ook in de top 5 zullen zitten, met 1 extra variable x3

    Nu ja, ik zal zeker meestemmen voor m'n favoriete karakter, maar een enquete is niet zo leuk als je de uitslag bijna al van tevoren weet.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Quwanti zo feb 19, 2012 10:27 pm

    En je kan gaan stemmen. :D
    http://thwiki.info/th/vote9/

    Dit is trouwens om je favoriete personage te supporten, toch? Snap er namelijk geen bal van. ^^;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Urameshiya ma feb 20, 2012 3:01 am

    ^Dat klopt. Iedereen die een tekening/video/enzovoorts heeft gemaakt om meer stemmen voor een bepaald personage te winnen kan daar een link neerzetten.

    Is het stemmen trouwens verder gelukt, Quwanti?
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Quwanti ma feb 20, 2012 7:36 am

    Ah, stemmen ging prima. Het was nog een beetje een klus om de goede character te zoeken in de juiste game (^^;) maar voor de rest was het geen probleem.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Urameshiya ma feb 20, 2012 3:05 pm

    Okee, mooi. Ook op je favoriete muziek gestemd? Die vind ik altijd moeilijk kiezen. ^^;

    Een of ander slim iemand op 2ch heeft trouwens een paar duizend berichten over de poll van Twitter gevist en op basis daarvan een eerste inschatting gemaakt. Als die klopt zou Alice nu onderweg zijn naar een tweede plek. Dat ze ging stijgen was geen verrassing, maar als het echt een tweede plek wordt... :o
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Quwanti ma feb 20, 2012 5:05 pm

    Ah, het kan goed mogelijk zijn dat Alice tweede kan worden. Toch moeten we het maar afwachten. ・3・

    Dit was trouwens mijn lijstje:
    1. Hina Kagiyama
    2. Kogasa Tatara
    3. Parsee Mizuhashi
    4. Shikieiki Yamaxanadu
    5. Yuugi Hoshiguma

    En muziek:
    1. Beware the Umbrella Left There Forever
    2. Night Falls ~ Evening Star
    3. Road of the Misfortune God ~ Dark Road
    4. Unknown Flower, Mesmerizing Journey
    5. Dream Palace Great Mausoleum
    6. Youkai Back Shrine Road
    7. Last Remote
    .. Alhoewel, ik ben het lijstje alweer een beetje vergeten. Het kan ook zijn dat "Sky Ruin" ertussen zat. ^^; Achja. De top 4 is in ieder geval zeker. ^^;

    Ik had ook de enquete ingevuld maar dat is niet zo interessant voor de uitslag.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Gemu ma feb 20, 2012 6:20 pm

    Aaaah Moonspeak, ik ben verdwaald!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Urameshiya ma feb 20, 2012 6:53 pm

    Je kunt het met Google translate proberen, en dan liefst met de versimpelde versie van de stem-pagina. (Die link kun je wel vinden met Google Translate)

    Als het dan niet lukt kun je het uiteraard alsnog hier vragen.

    Oh, en als het niet lukt kun je aan Google Translate altijd nog veel lol beleven.

    Zo is 'Round life sentence morphism' bijvoorbeeld de Google-vertaling voor Shameimaru Aya. XD

    (Aan de volgorde waarop de 'namen' staan kun je waarschijnlijk wel afleiden welke onzinvertaling van wie is)
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van LightSpeedReisen wo feb 22, 2012 4:01 pm

    Tja het stemmen wil nog steeds niet lukken voor mij :V
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Remilia~ wo feb 22, 2012 5:15 pm

    ^
    Dat.
    Bij mij ook niet.

    Gesponsorde inhoud


    ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki Empty Re: ⑨e editie van de populariteitsenquete van de Japanse TouhouWiki

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:53 pm