Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Pyonta-kun
TanukiTyfoon
Rage
Nekotaku
XavC
Ranfox
Decidetto
Hakurei Ninja
Quwanti
Sophie
Toumyon
jjkramok
UNOwen
Urameshiya
18 plaatsers

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Enquête

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    [ 9 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba1026%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba12 [26%] 
    [ 6 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba1018%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba12 [18%] 
    [ 6 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba1018%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba12 [18%] 
    [ 12 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba1035%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba12 [35%] 
    [ 1 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba103%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Voteba12 [3%] 

    Totaal aantal stemmen: 34
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Sophie di sep 03, 2013 4:53 pm

    Tbh, Mods, Internationale Ambassadeurs, PR-Tengu's...

    Hebben we dit echt allemaal nodig?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya di sep 03, 2013 5:00 pm

    Niet echt, natuurlijk. We zouden met 2 kleurtjes (aan de ene kan mod/admin en aan de andere kant al het andere) of met 1 kleur (voor iedereen) kunnen volstaan, denk ik. Maar aan de andere kant maken wat meer verschillende kleurtjes de chatbox wel gezelliger... k=w=
    Verschillende kleuren dragen ook bij aan herkenbaarheid, zoals Cid terecht opmerkte.

    Betekenisloze kleurtjes (die op geen enkele manier iets met 'status' te maken hebben, maar met iets in Gensokyo of met een denkbeeldige factie op dit forum, bijvoorbeeld) zouden naar mijn mening wel leuk zijn in dat opzicht, maar ik geloof niet dat daar veel mensen voor te porren zijn.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van UNOwen do sep 05, 2013 3:22 am

    Urameshiya schreef:Betekenisloze kleurtjes (die op geen enkele manier iets met 'status' te maken hebben, maar met iets in Gensokyo of met een denkbeeldige factie op dit forum, bijvoorbeeld) zouden naar mijn mening wel leuk zijn in dat opzicht, maar ik geloof niet dat daar veel mensen voor te porren zijn.
    Eigenlijk, ik wel =w=
    Sinds we toch niet zo'n grote community zijn en de kleuren niet gigantisch veel betekenen lijkt het me wel leuk om kleuren te binden aan dingen die in de loop der tijd door het forum gegroeid zijn. Dat maakt het imo persoonlijker en leuker. (Dit is dan natuurlijk voor de mensen die dat willen. Je zou ook gewoon neutraal blauw oid kunnen blijven als je het maar onzin vindt. Er is bijgevolg geen status ofzo aan een kleur verbonden, iedereen mag gewoon kiezen wat zij het beste/leukste vinden zodat iedereen tevreden is)

    Skip schreef:Hebben we dit echt allemaal nodig?
    Dus sinds we het niet nodig hebben per se lijkt het me wel leuk om dus die kleurtjes voor iets leuk te gebruiken.
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van TanukiTyfoon do sep 05, 2013 10:33 am

    Betekenisloze kleurtjes (die op geen enkele manier iets met 'status' te maken hebben, maar met iets in Gensokyo of met een denkbeeldige factie op dit forum, bijvoorbeeld) zouden naar mijn mening wel leuk zijn in dat opzicht, maar ik geloof niet dat daar veel mensen voor te porren zijn.
    dat klinkt eigenlijk wel leuk om te doen en al die kleurtjes vrolijke het form ook een beetje op
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Pyonta-kun do sep 05, 2013 4:26 pm

    Ik denk dat het alleen maar verwarring gaat veroorzaken en dat het er echt niet mooi uit gaat zien. Heb je ooit op een forum gezien waarin iedereen een eigen kleurtje heeft? Ik niet en daar is denk ik een goede rede voor. Wie wel een forum kent waar mensen dat doen mag het linken. Ik wil het graag zien.

    Alleen maar kleurtjes toevoegen "voor de lol" of "om het forum mooier te maken" komt bij mij niet aan. Lollig is het misschien maar het forum wordt er denk ik zeker niet mooier van. Daarnaast denk ik dat het verwarring en chaos (als in, al die kleurtjes) gaat meebrengen.

    Iedereen wilt zich speciaal voelen, maar als iedereen speciaal is is niemand meer speciaal.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Quwanti do sep 05, 2013 5:52 pm

    Pyonta-kun schreef:Ik denk dat het alleen maar verwarring gaat veroorzaken en dat het er echt niet mooi uit gaat zien. Heb je ooit op een forum gezien waarin iedereen een eigen kleurtje heeft? Ik niet en daar is denk ik een goede rede voor. Wie wel een forum kent waar mensen dat doen mag het linken. Ik wil het graag zien.
    Uhh, dat had een forum waar ik ooit op zat op een gegeven moment. Was wel als je iets had gedaan (betalen ofzo? ik weet het niet meer). In ieder geval, men kon allemaal BBCode toevoegen aan hun naam (zoals gloed).

    Het zag er niet uit in ieder geval.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya do sep 05, 2013 8:37 pm

    Pyonta-kun schreef: Daarnaast denk ik dat het verwarring en chaos (als in, al die kleurtjes) gaat meebrengen.
    Er is eigenlijk geen verwarring meer mogelijk als de naamkleur niets meer betekent. De chaos zal ook wel meevallen, want er zijn nu ook 5 kleuren, en het is allerminst een chaos hier. Uiteraard zouden de kleuren ook zo geselecteerd worden dat het geen lelijke knoeiboel wordt. ^^;
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Toumyon do sep 05, 2013 8:46 pm

    Desalniettemin...Ben ik er nog steeds voor dat Ura voor Koga-blauw moet gaan.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van T do sep 05, 2013 9:29 pm

    Urameshiya schreef:Betekenisloze kleurtjes (die op geen enkele manier iets met 'status' te maken hebben, maar met iets in Gensokyo of met een denkbeeldige factie op dit forum, bijvoorbeeld) zouden naar mijn mening wel leuk zijn in dat opzicht, maar ik geloof niet dat daar veel mensen voor te porren zijn.
    Dit lijkt me heel leuk! Leuker dan je eigen kleurtje kiezen, zelfs.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Decidetto do sep 05, 2013 10:28 pm

    T schreef:
    Urameshiya schreef:Betekenisloze kleurtjes (die op geen enkele manier iets met 'status' te maken hebben, maar met iets in Gensokyo of met een denkbeeldige factie op dit forum, bijvoorbeeld) zouden naar mijn mening wel leuk zijn in dat opzicht, maar ik geloof niet dat daar veel mensen voor te porren zijn.
    Dit lijkt me heel leuk! Leuker dan je eigen kleurtje kiezen, zelfs.
    Ja, dit zou ook mijn stem hebben! Zo kun je verrast worden door waar je terecht komt. :P
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van UNOwen vr sep 06, 2013 2:25 am

    Pyonta-kun schreef:Ik denk dat het alleen maar verwarring gaat veroorzaken en dat het er echt niet mooi uit gaat zien. Heb je ooit op een forum gezien waarin iedereen een eigen kleurtje heeft? Ik niet en daar is denk ik een goede rede voor.
    Als je er nog geen gezien hebt, hoe weet je dan dat je het niet leuk zou vinden.

    Daarbij, de verwarring (als die er is, als je uberhaubt maar uit 4 kleurtjes zou kunnen kiezen ofzo. Ik, we, hebben het niet over honderdmiljoenmiljard kleurtjes waar we uit kunnen kiezen.) waar je over spreekt zou zich voornamelijk manifesteren in de forum chatbox, lijkt me.
    Nu zijn er ook al momenten dat de ene helft paars is, de andere helft blauw en 1 iemand oranje. Verwarrend vind ik dit zeker niet.

    En het punt over speciaal zijn. Blijkbaar hecht je dus waarde aan het paarse kleurtje dat sommige mensen hebben? Het is net dat ranken en standen in dit forum nonexistent zijn en we het ons kunnen permiteren om het niet volgens het boekje te doen.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 06, 2013 10:04 am

    In mijn vorige community op Pokemon Online (en op de rest van de verzameling servers daar) mocht je je eigen kleur kiezen voor je username. Authoriteiten (mod, admin bla bla) hadden een + voor hun naam. Aangezien authoriteiten hier een @ hebben, kun je nog steeds het verschil zien. Het hoeft niet per se met kleur te zijn!

    Trouwens, als het mogelijk is met forumfree (dit forum is op forumfree gemaakt toch?), dan zou een systeem waar je je eigen kleur mag bepalen gaaf zijn! Als het niet kan, dan is een door het forum gedefiniëerde kleur voor iedereen wel leuk, als het niet te veel werk is om dat in stand te houden..
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 06, 2013 2:43 pm

    Misschien was mijn woordkeuze als "chaotisch" een beetje overdreven en heb ik een vertekend beeld van hoe of wat er precies gaat veranderen. Ik zie dat er toch veel mensen zijn die er voor kiezen om meer naamkleuren toe te voegen. Als ik dan echt zo in de minderheid ben, dan vind ik het prima. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet een beetje nieuwsgierig ben hoe het eruit komt te zien en hoe het uitpakt. Het is niet alsof het hele forum ontploft en het niet meer terug te draaien is.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Rage vr sep 06, 2013 2:55 pm

    Colors~ Yay~!!!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya vr sep 06, 2013 2:56 pm

    Pyonta-kun schreef:Het is niet alsof het hele forum ontploft en het niet meer terug te draaien is.
    Dat is waar. Misschien is het een goed idee om het voor een beperkte tijd (1 a 2 weken bijvoorbeeld) te proberen en daarna nog eens een poll te doen om te zien hoe iedereen er dan tegenaan kijkt.

    Gesponsorde inhoud


    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 10:44 pm