Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Pyonta-kun
TanukiTyfoon
Rage
Nekotaku
XavC
Ranfox
Decidetto
Hakurei Ninja
Quwanti
Sophie
Toumyon
jjkramok
UNOwen
Urameshiya
18 plaatsers

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Enquête

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    [ 9 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba1026%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba12 [26%] 
    [ 6 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba1018%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba12 [18%] 
    [ 6 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba1018%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba12 [18%] 
    [ 12 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba1035%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba12 [35%] 
    [ 1 ]
    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba103%Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Voteba12 [3%] 

    Totaal aantal stemmen: 34
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 5:36 pm

    De feestelijke (?) kleurtjes van vandaag hebben in de chatbox een oude discussie nieuw leven ingeblazen: is het systeem van groepen en kleurtjes zoals dat nu (behalve vandaag dan) bestaat op het forum goed, of zouden andere/nieuwe kleurtjes leuker zijn? Of zou iedereen misschien wel z'n eigen naamkleur moeten kunnen kiezen? Of zouden alle namen Kogasablauw moeten zijn?

    Post je mening hier!


    Laatst aangepast door Urameshiya op zo sep 01, 2013 5:51 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van UNOwen zo sep 01, 2013 5:44 pm

    Laat het groepensysteem zoals het is, maar de kleurtjes zijn aan vernieuwing toe imo!
    Het is veel verfrissender zo.
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van jjkramok zo sep 01, 2013 5:44 pm

    Je verlijdt me met al die kleuren, ik vindt het allemaal mooi, maar als we aparte groepen doen, dan heeft niet iedereen Kogasa blauw.. das wel vervelend :(

    Aan de andere kant, zo komt iedereen wel weer zijn favourite kleur tegen, want elke groep heeft een andere kleur.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Toumyon zo sep 01, 2013 5:45 pm

    Ik vind dat eigen kleur toegestaan mag worden voor de grote inbrengende posters met 1500+ posts.
    Waarom zo veel?
    Simpel anders word het veel te druk met de kleurtjes.

    En verder vind ik ook dat er wel eens anderen kleuren mogen zijn.
    Voor Ura vind ik bvb Kogasablauw wel leuk, niet alleen omdat hij Kogasa leuk vind maar ook omdat het opvalt, en een admin mag wel boven de rest uit steken vind ik.
    voor mods en de rest maakt het me niks uit welke kleur, maar again, andere kleurtjes zouden wel eens leuk zijn.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Sophie zo sep 01, 2013 6:20 pm

    Toumyon schreef:
    Voor Ura vind ik bvb Kogasablauw wel leuk, niet alleen omdat hij Kogasa leuk vind maar ook omdat het opvalt, en een admin mag wel boven de rest uit steken vind ik.
    M-maar Cirno blauw dan?

    Ik vind dat of iedereen zijn eigen kleur moet kunnen kiezen, of iedereen dezelfde moet houden om het eerlijk te houden.
    (Met als uitzondering Ura ofc, sinds hij de enige mod is).
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 6:21 pm

    Skip schreef:(Met als uitzondering Ura ofc, sinds hij de enige mod is).
    Ook die uitzondering mag gerust ter discussie gesteld worden hoor! Enige voordeel dat het heeft als ik een andere kleur heb is dat ik herkenbaar ben als persoon bij wie je kunt klagen als het forum weer eens kapot is, maar intussen kan iedereen dat geloof ik wel onthouden...
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Sophie zo sep 01, 2013 6:25 pm

    Urameshiya schreef:
    Skip schreef:(Met als uitzondering Ura ofc, sinds hij de enige mod is).
    Ook die uitzondering mag gerust ter discussie gesteld worden hoor! Enige voordeel dat het heeft als ik een andere kleur heb is dat ik herkenbaar ben als persoon bij wie je kunt klagen als het forum weer eens kapot is, maar intussen kan iedereen dat geloof ik wel onthouden...
    Ik denk dat jij de enige persoon bent waarbij het nut heeft om een andere kleur te gebruiken, om aan te duiden dat jij de baas bent en mensen bij jou terecht kunnen als er iets is met het forum of ongepast gedrag andere gebruikers.

    Verder hebben we imo geen andere gebruikersgroepen nodig.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Quwanti zo sep 01, 2013 6:50 pm

    Toumyon schreef:Ik vind dat eigen kleur toegestaan mag worden voor de grote inbrengende posters met 1500+ posts.
    Waarom zo veel?
    Simpel anders word het veel te druk met de kleurtjes.
    En zo scheid je dus gebruikers af van anderen, waardoor ze "specialer" lijken. Daarnaast vind ik niet echt dat de postcount op dit forum echt veel nut heeft. Niet alle posts zijn even nuttig (het hele Gensōkyō CS gedeelte), en hen die daar veel posten komen inderdaad zeer gemakkelijk aan 1500 posts.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Hakurei Ninja zo sep 01, 2013 11:37 pm

    Ik vond het systeem wel goed zo. En ik was ook wel gehecht aan mijn kleurtje. Maar in principe heeft het ook wel wat om alle leden elf een kleurtje te laten kiezen. Dat maakt de chat lek kleurrijk, en dan kan je mensen sneller aan de combinatie kleur en lengte van username herkennen. Als het mogelijk is en niet te veel moeite zou ik wel voorstellen een beperkte selectie kleuren te geven om uit te kiezen om te voorkomen dat mensen veel te irritante of onleesbare kleuren kiezen. Ik zou het ook niet erg vinden hiervoor een klein palletje te maken met kleuren die een beetje passen in het forumthema. Desnoods met een topicje waar mensen suggesties voor nieuwe kleuren kunnen plaatsten of whatever.

    Is het trouwens niet mogelijk om in plaats van aantal posts de tijd sinds registratie als maatstaaf te gebruiken voor naamkleurtjes? Hoewel, dat is ook niet prefect. En was er niet die ene onzichtbare groep die Ura had gemaakt om de privé subforums (die alleen voor leden) beter te beveiligen?

    Maar ja. Ik twijfel dus eigenlijk tussen kleurtjes kiezen en het oude systeem met (ongeveer) dezelfde kleuren.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Decidetto ma sep 02, 2013 12:31 am

    Kleur-en-naamlengtecombinatie is inderdaad erg handig om mensen snel aan te herkennen. Dat is een beetje hoe ik het tot nu toe ook gedaan heb. :3 Het systeem zoals het tot nu toe was, is hartstikke prima, maar wie weet kan het beter!
    Alhoewel ik denk, dat het behoorlijk druk met al die kleuren kan gaan worden als iedereen zijn eigen kleur mag kiezen, ook al beperk je het tot een vast kleurenpalet.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Ranfox ma sep 02, 2013 3:17 am

    Ik denk dat het beste is qua kleurensystem om het zo te laten. Als iedereen hun eigen kleurtje gaat gebruiken vallen de moderators en de admins een stuk minder op. Plus het forum wordt erg druk en een grote regenboog. Ook niet echt de richting waar wij naartoe willen gaan.

    Misschien dat de huidige kleuren wel een opfrissing kunnen gebruiken. Dat Kogasa Blauw zag er namelijk best netjes uit. :)
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van XavC ma sep 02, 2013 8:00 am

    Kleurtje kiezen, please!

    Op dit forum zou ik niet teveel waarde hechten aan het uitsteken van mods en admins. We hebben er van beide namelijk... 1. Als je ze dan toch wil laten uitsteken boven de rest: bold, italic en underline zijn ook nog opties ;).
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Nekotaku ma sep 02, 2013 11:41 am

    Ik vind het zelf eigenlijk prima zoals het nu is. Maar misschien is dat gewoon omdat ik gehecht ben aan m'n PR tengu kleur.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Urameshiya di sep 03, 2013 4:09 pm

    Goed, de meeste stemmen lijken te gaan naar het behouden van het huidige groepensysteem, met ofwel de huidige ofwel nieuwe kleuren. Dan is de volgende vraag: als er nieuwe kleuren komen, wat zouden die dan kunnen zijn? Zijn er voorstellen?

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Rage di sep 03, 2013 4:26 pm

    Bloesemroze voor Gewone Gebruikers
    Rood voor Beheerders
    Youmu Groen voor Mods
    Grijs voor Internetionaal Ambassadeurs
    Yuyuko Blauw PR-Tengu.

    Snel uit het hoofd.

    Gesponsorde inhoud


    Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe? Empty Re: Zijn de naamkleurtjes aan vernieuwing toe?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 8:14 pm